Het komt nu wel erg dichtbij zeg!
Inmiddels zit de voordeur erin, alle tegels liggen erin, alle ramen zitten erin (beneden ook). Foto's komen dit weekend denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HannahFrouk schreef:Wauw! Ik wil ook wel zo'n hoerentent! Wat een geweldige plaats !!!
Ik zou trouwens die geasfalteerde parkeerplaats niet zomaar (helemaal) omgraven. Als het in de herfst en winter hartstikke nat is, dan is het juist ideaal dat je paard op een geasfalteerd stukje kan staan (dun laagje zand of beetje stro erop en klaar). Je kunt dat goed schoonhouden en ze krijgen niet zo snel mok omdat ze niet met de beentjes in de blup staan. Dus daar zou ik echt nog even over nadenken! Ik zou wat geven voor een (half) geasfalteerde paddock!
elkee schreef:HannahFrouk schreef:Wauw! Ik wil ook wel zo'n hoerentent! Wat een geweldige plaats !!!
Ik zou trouwens die geasfalteerde parkeerplaats niet zomaar (helemaal) omgraven. Als het in de herfst en winter hartstikke nat is, dan is het juist ideaal dat je paard op een geasfalteerd stukje kan staan (dun laagje zand of beetje stro erop en klaar). Je kunt dat goed schoonhouden en ze krijgen niet zo snel mok omdat ze niet met de beentjes in de blup staan. Dus daar zou ik echt nog even over nadenken! Ik zou wat geven voor een (half) geasfalteerde paddock!
Wat een super idee zeg! Dat ga ik zeker uitvoeren. Super bedankt haha![]()
We breiden de paddock iets naar achter uit, dus dan kan een korte zijde gerust asfalt blijven. Dat word tevens mijn "rijbak" waar ik soms in zal stappen, longeren oid. Er zitten ook allemaal lampen om de paddock heen dus dat is ook ideaal. Achter de paddock begint ons bos, daar spannen we ook wat draad tegen de bomen zodat ik ze kan wisselen als de paddock een zooi word of iets dergelijks.
Sterre schreef:Wat je misschien kan doen, is in het asfalt gaten boren zodat (regen/sneeuw)water weg kan lopen.
Aan de ene kant is het natuurlijk super dat je een op deze manier een droge plek voor de paarden hebt, maar als het regent of zelfs sneeuwt en vriest, wordt asfalt spekglad!!
(Of evt. met een laagje split die boel "opruwen")