suus_Mette schreef:Hmm.. Ik ben denk ik blond voor een reden...
Het is me nu gelukt, ik wilde liedjes etc. verwijderen in 'Onlangs Toegevoegd'.. maar dat kan dus blijkbaar niet
En nu heb ik nog een ander vraagje. Als ik mijn Ipod aansluit dan krijg je zo'n balk tezien met de hoeveelheid ruimte en gebruikte. Nu heb ik echt heel veel bij 'Overig'. (2.5 GB) Wat is dat? De foto's bij de nummers?
Software voor je iPod is dat. Mijn vorige iPod duidde ook belachelijke hoeveelheden van dat "overig" aan. Heb 'm dan een keer helemaal leeggehaald en weer gevuld (duurt wel lang met 30 GB muziek
 ) en toen was het in orde
 ) en toen was het in orde  

Geplaatst: 18-10-09 19:28
               Geplaatst: 18-10-09 19:28				         

ook als ik er nummertjes voor zet.. wie weet hoe ik het goed kan zetten?
 ook als ik er nummertjes voor zet.. wie weet hoe ik het goed kan zetten?                                                         

Normaal kan je je video's dan ook zo verwijderen. Anders bij het tabblad "video" ervoor zorgen dat "synchronize all videos" niet aangevinkt staat.
 Normaal kan je je video's dan ook zo verwijderen. Anders bij het tabblad "video" ervoor zorgen dat "synchronize all videos" niet aangevinkt staat.