Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:28

suus_Mette schreef:
Hmm.. Ik ben denk ik blond voor een reden...

Het is me nu gelukt, ik wilde liedjes etc. verwijderen in 'Onlangs Toegevoegd'.. maar dat kan dus blijkbaar niet :?

En nu heb ik nog een ander vraagje. Als ik mijn Ipod aansluit dan krijg je zo'n balk tezien met de hoeveelheid ruimte en gebruikte. Nu heb ik echt heel veel bij 'Overig'. (2.5 GB) Wat is dat? De foto's bij de nummers?

Software voor je iPod is dat. Mijn vorige iPod duidde ook belachelijke hoeveelheden van dat "overig" aan. Heb 'm dan een keer helemaal leeggehaald en weer gevuld (duurt wel lang met 30 GB muziek :') ) en toen was het in orde :)

Mette

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:30

Oké, dankjewel! Ik kom nu nog geen ruimte te kort, dus dat ga ik nu nog niet doen O:)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:49

Oke ik loop tegen een probleempje aan, ik heb veel musicalcd's die een bepaalde volgorde hebben (anders klopt het verhaal niet meer). Alleen in iTunes zet ie alles door elkaar :\ ook als ik er nummertjes voor zet.. wie weet hoe ik het goed kan zetten?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:00

Kan je geen mappen maken?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:01

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:06

Ooh volgens mij heb ik dat idd vaker gedaan met die tracknummers, tnx! :)

x_hielke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 22:37

wie kan mij helpen ?
heb net vandaag een ipod nano gekocht maar snap er niets van hoe kom ik bijvoorbeeld bij radio en hoe zet ik nummers er op ?
HELP!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:41

Ik denk dat dat vooral een kwestie van uitzoeken is Hielke.. :) Heb ik ook gedaan :)

Radio kom je bij als je hem aan hebt, op de bovenste knop van je clickwheel.., zodat je bij je 'eerste' menu komt, en dan moet je voor radio kiezen.. Beetje spelen doet al een hoop :)

En je mijn iTunes installeren voor je je nummers erop kan zetten. Dat programma kan je synchroniseren met je muziek op je pc en dan kan je die weer overzetten (syncen) met je iPod via iTunes..

Enige wat ik niet gebakken krijg met doorproberen is de video's van mijn iPod verwijderen.. Iemand daar ervaring mee?

En klopt het dat je alleen maar kan syncen met je iPod en niet nummertje eraf halen, (deleten in de lijst) en nummertje erbij slepen..?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:46

Nee hoor, dat laatste doe ik altijd :) Altijd handmatig aangezien ik niet alle muziek op mn iPod wil :)
Dat kan je instellen bij de beginpagina als je iTunes opent volgens mij..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 08:48

Oké dan ga ik daar nog eens naar kijken, thanks :) Misschien krijg ik de video's daar dan ook mee weg :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:24

Jep, helemaal gelukt! Thanks SpikkelFire :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:41

Idd gewoon zorgen dat de functie automatisch synchroniseren niet is aangevinkt en dan kan je het allemaal handmatig doen :j Normaal kan je je video's dan ook zo verwijderen. Anders bij het tabblad "video" ervoor zorgen dat "synchronize all videos" niet aangevinkt staat.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:42

Dat met die video's heb ik windows zelf gedaan :') In het mapje van video's gewoon verwijderd :o :))

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:31

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een Ipod Nano in bezit. Direct al met een probleem waar ik niet uitkom, ik kan het volume niet regelen. Ik wil het geluid juist zachter hebben, en dit lukt niet.

Als ik tijdens een nummer dat ik afspeel het volume regel (door middel van het witte draaivlak naar links of rechts te draaien), dan wordt het geluid uit de Ipod zelf geregeld, maar niet uit de oortjes. Het geluid in m'n oortjes krijg ik dus ook niet zachter, en heb ook de volumelimiet op zijn laagst gezet. Als ik het geluid sterker maak, dan komt er geluid uit de Ipod zelf, en blijft het geluid in de oortjes hetzelfde. Ook heb ik gekeken of de oordopjes er wel goed in zitten aan de onderkant, dus dat probleem is het niet. Ik heb verder geen ervaring met Ipod, en ik kan in de handleiding ook niks vinden hierover.

Iemand ervaring hiermee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 11:21

Hallo. Ik heb een iPod Classic 120GB. Mijn vorige Nano heb ik vervangen omdat er strepen (wit en gekleurd) door het hele scherm kwamen).
Nu heeft mijn Classic dit ook sinds vanmorgen. Baal nogal want heb hem pas 2 maanden.
Het is nu nog maar 1 streep maar met mijn oude iPod groeide dat nogal hard. Iemand enig idee wat dit is?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:01

_Denise_ schreef:
Hallo,

Sinds gisteren heb ik een Ipod Nano in bezit. Direct al met een probleem waar ik niet uitkom, ik kan het volume niet regelen. Ik wil het geluid juist zachter hebben, en dit lukt niet.

Als ik tijdens een nummer dat ik afspeel het volume regel (door middel van het witte draaivlak naar links of rechts te draaien), dan wordt het geluid uit de Ipod zelf geregeld, maar niet uit de oortjes. Het geluid in m'n oortjes krijg ik dus ook niet zachter, en heb ook de volumelimiet op zijn laagst gezet. Als ik het geluid sterker maak, dan komt er geluid uit de Ipod zelf, en blijft het geluid in de oortjes hetzelfde. Ook heb ik gekeken of de oordopjes er wel goed in zitten aan de onderkant, dus dat probleem is het niet. Ik heb verder geen ervaring met Ipod, en ik kan in de handleiding ook niks vinden hierover.

Iemand ervaring hiermee?

Probleem is opgelost, stekker van de oordopjes zaten er net niet diep genoeg in (moest wat kracht zetten voordat hij goed zat).

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:22

Hallo allemaal!

Ik zit even met een klein dilemma.
Mijn computer is gecrashed, ik heb inmiddels al een andere, maar ik ben wel mooi al mijn muziek kwijt.
Gelukkig staat het allemaal nog op mijn Ipod, maar hoera!
Je kan alleen nummers op je Ipod zetten en er niets afhalen.

Weet iemand toevallig een programma waardoor je ook liedjes van je Ipod naar je computer/ Itunes kan zetten?

Alvast bedankt!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:26

Volgens mij moet je betalen voor die programma's...

http://www.ipodcopy.com/ Hier kan je 40 nummers af halen, de rest moet je voor betalen.
Apple heeft die functie niet om het kopieren tegen te gaan volgens mij. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 02:23

Volgens mij heb je ook iets als yamipod ofzo, die is gratis.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 16:13

Dan ook mijn vraag...

Sinds kort heb ik een laptop en daar wil ik eigenlijk mijn huidige iTunes weer op hebben. Het probleem is alleen dat de muziek op een hele andere locatie staat, dus het overzetten van een iTunes-bibliotheek gaat waarschijnlijk voor heel veel rommel en tijd zorgen.
Hoe kan ik de bibliotheek overzetten naar een andere computer zonder dat ik rekening moet houden met de bestandslocatie? (Ik heb afspeellijsten en classificeringen, aantal keer afgespeeld en dergelijke die ik wil houden...).

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:21

Kan je ook filmpjes van youtube op je ipod zetten?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:28

Hmm het schijnt oa hier te kunnen;
http://zamzar.com/url/

weet alleen niet of ik dat vertrouw... Heeft iemand ervaring met deze site? Of misschien een ander programma dat goed werkt?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:33

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:38

Is die niet te ingewikkeld?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:39

Kan je ook de inhoud van je Iphone overzetten naar een andere computer dan je basiscomputer? of ben je dan alles kwijt?