Helaas voor ons wordt het nu wel moeilijk kiezen haha, prijs is ook quasi hetzelfde. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Helaas voor ons wordt het nu wel moeilijk kiezen haha, prijs is ook quasi hetzelfde.
op marktplaats wat er allemaal gratis af te halen was, straal van max 25km.
en alles echt top in orde. Ook de 6 steigerhout stoelen met wieltjes op het terras, en heel veel planten heb ik gratis gehaald. Werd op een gegeven moment echt een beetje een sport
Ben sowieso veel makkelijker geworden met iets vragen en ergens iets over zeggen. Ook als ik vind dat iets te duur is, of als het ergens anders goedkoper is. Denk elke Euro moet ik wel keihard voor werken dus wil wel dat het eerlijk gaat
was toen ik nog getrouwd was uiteraard ook zo, maar als je alleen bent lijkt het in ieder geval anders (kan dat niet zo goed uitleggen
)
maar... had bijv een grote pot (rotan, rond, was oud ding) vorig jaar ergens opgehaald, kon er toen niets mee, maar nu toch lamp van gemaakt voor in mijn keuken. Staat erg leuk
zeker in Thailand wat een heel toeristisch land is.
En je kan ook weer samen gaan met mensen die je ontmoet.
ik lees me graag enorm in. Ik ben weken bezig met routes uitzetten, slaapplekken zoeken, en alvast wat dingen te boeken. Ter plaatse is vaak super eenvoudig. Je vraagt het gewoon in je slaapplek of aan andere reizigers. Alles ter plekke beslissen vind ik zelf bvb ook niet leuk, ik plan wel wat vooruit.