Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elfie schreef:Bedankt alvast voor de reacties. Ik weet er echt niets van, maar ik luister nu vaak live naar Spotify, of naar de radio, dus zonder playlists te downloaden, kan dit ook, en naar welke specificatie moet ik dan op zoek?
SansaS schreef:Dat ligt aan het horloge ik heb een samsung met een esim ben je de telefoon niet nodig.
Zertab schreef:Oké dankjewel! Want dat is bij kracht zo irritant, die rondes. Want bij bodypump en crossfit loopt het gewoon door.
wouterpaard schreef:Hij loopt wel door, maar na elke set moet ik bij mijn vivoactive gewoon even op dat onderste knopje drukken, gewicht invoeren en aantal herhalingen soms corrigeren en that's it. En dan voor de volgende set weer even op datzelfde knopje.Zertab schreef:Oké dankjewel! Want dat is bij kracht zo irritant, die rondes. Want bij bodypump en crossfit loopt het gewoon door.
Begrijp ik hieruit dat je bij krachttraining hem iedere keer aan en uit moet zetten voor elke set? Of kan je hem ook zoals de Apple Watch op krachttraining zetten en hij doorloopt?
wouterpaard schreef:Zertab schreef:Oké dankjewel! Want dat is bij kracht zo irritant, die rondes. Want bij bodypump en crossfit loopt het gewoon door.
Begrijp ik hieruit dat je bij krachttraining hem iedere keer aan en uit moet zetten voor elke set? Of kan je hem ook zoals de Apple Watch op krachttraining zetten en hij doorloopt?
_Karlijn schreef:Maar bijvoorbeeld bij de Garmin Venu, meet die ook accuraat als bijvoorbeeld een paar honderd meter flink heuvelopwaarts moet fietsen en je hartslag daarbij spiked?
Ik heb POTS (posturaal orthostatisch tachycardiesyndroom), dus mijn hartslag gaat al letterlijk van 50 bpm naar 160 bpm als ik alleen al van de bank op stadat is al erg genoeg maar ik wil dan wel een smartwatch die dat dan ook registreert zeg maar.
_Karlijn schreef:Maar bijvoorbeeld bij de Garmin Venu, meet die ook accuraat als bijvoorbeeld een paar honderd meter flink heuvelopwaarts moet fietsen en je hartslag daarbij spiked?
Ik heb POTS (posturaal orthostatisch tachycardiesyndroom), dus mijn hartslag gaat al letterlijk van 50 bpm naar 160 bpm als ik alleen al van de bank op stadat is al erg genoeg maar ik wil dan wel een smartwatch die dat dan ook registreert zeg maar.