Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aatrox schreef:Wij hebben zonder aankoopmakelaar wel een bod gedaan (je weet toch wel ongeveer wat je kan lenen) en daarna wel een hypotheekadviseur in handen genomen die alles voor ons geregeld heeft, enige wat we zelf hoefden te doen is aanleveren wat er gevraagd werd en betalen natuurlijk, hihi
Aatrox schreef:Dan zal er flink overboden gaan worden denk ik..
Collega van mij heeft net een huis in Leerdam gekocht. Vp was 230, ook instapklaar rijtjeshuis en zij heeft het gekocht voor 265...
leeslampje schreef:Welkom Nymeria! Volgens mij zit er nog een bokker hier in het topic die in die omgeving zoekt.
Hopelijk vinden jullie binnenkort jullie droomhuisje.
Nadir schreef:Gefeliciteerd Gitta, super tof!
Wij zijn vanmiddag bij een open huis geweest. Het huis viel best wel tegen. We hadden er op basis van de foto’s al niet heel veel van verwacht. Maar het had echt geen karakter en we hadden niet het wauw gevoel dat we bij een andere woning wel hadden. Dus, op naar de volgende!
SaskiaB schreef:Yesterday schreef:Ik lees met jullie mee alleen dan aan de verkopende kant. Vorige maand zelf een woning gekocht en nu zelf onze woning in de verkoop, prijsklasse is gunstig voor starters, dus ik ben benieuwd hoe het in onze regio gaat...
Welke regio zit je?
Succes met de verkoop!