Een stal er op zetten klinkt zonde vind ik. Juist zo leuk om lekker voluit over die heuvel te kunnen scheuren....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:Het begint zo mooi te worden! Je ziet idd al een heel pad ontstaan! Heb je ook foto’s van de poel?
Olympia96 schreef:Wauw wat gaaf! Dat zijn ook beste palen zeg. Is dat ook kastanje?
superpony schreef:Ziet er echt leuk uit hoor. Ik heb een pad van 100 meter met zand laten maken en dan nog 50 meter de hoek om en terug een slinger van ook zoiets voor een basis pad voor droge voeten.
Maar ze maken het liefst rondjes om de heuvel en nu vanaf de heuvel tussen beginnende boompjes door..........En daar hadden we niet laten afgraven en zand storten natuurlijk.
Wij kopen de planten en boompjes bij een kwekerij en ik vind dat wel behoorlijk schelen qua prijzen.
Olymipa gaaf hoor! En wordt zo te zien heel professioneel aangelegd.
Olympia96 schreef:Het lijkt nu al mooi. Jij hebt de buitenste rij palen dus hoger dan de binnenste?
Ik vind dat wel mooi lijken maar twijfel of mijn dikzak dan niet steeds vanaf de track de wei in zou springen.
Dank Superpony:-). We doen bijna alles zelf, maar hebben veel geluk met het materieel (kranen in alle soorten en maten, shovels, trekkers enz.) dat ons beschikbaar wordt gesteld. Vermoed dat het anders allemaal niet haalbaar was geweest financieel gezien. Zonder handige man ook niet trouwens haha.
pmarena schreef:Gaaf hoor als ze er omheen kunnen! Hoe breed wordt dat paadje?
Stronken uitgraven is echt een waardeloze klus.....als we nog eens iets van stronken hebben verzin ik wel een paar klussen zodat het uit kan om een graafmachientje te laten komen
pmarena schreef:Ik zie nog wel wat groen dat er erg dicht op staat, vooral dat kromme takje rechts, die heeft uitstel van executie gekregen zekerJe hebt echt mooie stevige palen! Ben benieuwd of ze een beetje normaal gaan doen als ze hier doorheen lopen, of dat het je hier toch isolatoren gaat kosten
superpony schreef:Heel leuk paadje zo!
Stond met de man van iemand te praten waar ze thuis ook een pp hebben en ga toch weer wat dingen aanpakken en veranderen![]()
Of eigenlijk moet ik je topic niet meer volgen, hahahha
pmarena schreef:Ik zie nog wel wat groen dat er erg dicht op staat, vooral dat kromme takje rechts, die heeft uitstel van executie gekregen zekerJe hebt echt mooie stevige palen! Ben benieuwd of ze een beetje normaal gaan doen als ze hier doorheen lopen, of dat het je hier toch isolatoren gaat kosten