Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy15 schreef:Ik kook juist meestal in het weekend uitgebreider omdat ik dan meer tijd heb. Doordeweeks werk ik tot 6 en s avonds naar de paarden en 2x per week hardlopen. Dan wil ik na mn werk gewoon snel kunnen eten. Daarom kook ik wanneer ik tijd heb vaak extra om in te vriezen voor wanneer ik minder tijd en zin heb.
Ineke2 schreef:@Sannert: kan je vriend niet koken, of wil hij het niet?
Iedereen kan koken echt wel leren en tegenwoordig zijn er zoveel recepten.
Simpel beginnen met bijvb macaroni is al wat gezonder als pizza met zoveel patat in dezelfde week
JoyCiej007 schreef:Geen boodschappen, maar in het verleden heb ik jarenlang meegedaan aan spaarprogramma's zoals MoneyMiljonair (heet nu anders dacht ik) en Euroclix. Ik had dan een aparte map in mijn email waar alle mails automatisch in terecht kwamen van deze programma's, en 1x per paar dagen klikte ik dan braaf op alle reclamelinkjes.
Leuke verdiensten mee behaald en ook vaak zat flink uitbetaald (heb er wel paar honderd euro mee ontvangen in paar jaar tijd).
Dat doe ik nu echter niet meer. Geen zin meer in en geen tijd meer voor.
Ook heb ik een tijdje bij onderzoekspanels gezeten, maar dat liep nooit lekker.
Ik heb me nu, na grondig onderzoek, aangemeld bij Panelwizard.
Per onderzoeksvraag krijg je € 0,10 en dat kun je in je spaarpot stoppen of naar goed doel/vereniging/club. 2x per jaar in juni en december wordt je spaarpot automatisch uitgekeerd op je rekening.
Lees over het algemeen alleen maar zeer goede recensies. Je kan ook gratis producten uitproberen, en zelf kiezen welke onderzoeksmethoden je graag wil doen/voor uitgenodigd wil worden.
Voor meer info en evt. lid worden (dan krijg je meteen €1,= en dan krijg ik ook €1,= )
*knip*