Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Wij zijn toen echt dom geweest. Zijn enkel bij de rabobank geweest en verder nergens...
Dat gaan we nu dus anders doen.
Net te horen gekregen dat de familie het huis van oma opnieuw wil laten taxeren. Taxatie ide van januari 2013.
Nu ben ik dus heel benieuwd wat ze verwachten...
KimD schreef:[naam] schreef:Wij zijn toen echt dom geweest. Zijn enkel bij de rabobank geweest en verder nergens...
Dat gaan we nu dus anders doen.
Net te horen gekregen dat de familie het huis van oma opnieuw wil laten taxeren. Taxatie ide van januari 2013.
Nu ben ik dus heel benieuwd wat ze verwachten...
Waarom? Ik kan me voorstellen dat die taxatie bij jullie tegen het zere been stoot...![]()
Daarom zijn wij naar een hypotheekadviseur gegaan waar we alleen maar goede dingen over hadden gehoord. En wat een geluk, die vrouw heeft ons fantastisch geholpen en nog steeds. Komend jaar vult ze ook de belasting met ons in.
Sonja_vR schreef:[naam], zolang je niet in een vreemd huizen gebied woont waar huizen opeens als een dolle gaan.
Zou er door het niet onderhouden van de woning in ieder geval geen waardestijging zijn geweest
Dikke kans dat het gewoon hetzelfde , of wat ik eerder verwacht doordat we inmiddels drie jaar onderhoudsloos verder zijn , lager getaxeerd word
Pien1989 schreef:We zijn bij een adviseur geweest van de bank waar de hypotheek van het huis van mijn vriend nu loopt.
Heb hij een andere bank adviseur nu ook een gesprek aangevraagd.
Bedoelen jullie een onafhankelijke adviseur? Dan zal ik dat nog even opzoeken.
KimD schreef:Zou voor jullie inderdaad gunstig zijn als de taxatie een stuk lager uitvalt.
Staat het huis al ergens te koop? Of is het nog niet officieel in de verkoop?