Altijd wel gek. Ik lig hier met 35 graden aan het zwembad in Griekenland en dan een melding van nu.nl krijgen dat er code rood is afgegeven voor Nederland.
Straks snel naar stal, even polshoogte nemen. Ze kan namelijk erg vreemd doen op sommige dagen met het weer. Als ze neurotisch gedrag gaat vertonen, kan ik er 100 op zetten, dat er vreemd weer aan komt. Heerlijk een gevoelig paard in bezig hebben. Daarna snel eten halen en dan snel naar huis.
Hier in NH nog gewoon 'mooi' weer. Heb mijn paardjes bij stal staan en zit te dubben om ze naar buiten te doen of nog even laten staan. Geen idee wat het hier gaat doen.
Nayomie
Geplaatst: 25-07-15 12:24
Rienn schreef:
Nayomie schreef:
Werkelijk? Her is hier zowaar windstil
Dat dacht ik ook, totdat ik opeens bijna van de dijk afwaaide.
Ja daar ben ik nog niet geweest. Maar op alle open plekken is geen wind.
het waait hier nog niet zo hard, net wel weer even wat gerommel in de lucht. we zullen het zien. ik ving iet op op de radio dat het tussen 17.00 en 24.00 op zijn top is hier in groningen. We zullen het beleven.
maralyn
Geplaatst: 25-07-15 12:57
Rienn schreef:
Nayomie schreef:
Werkelijk? Her is hier zowaar windstil
En dat heb je niet even laten filmen??
Pluizebolpum
Geplaatst: 25-07-15 12:58
Wel regen maar om nou te zeggen dat het hier in Lelystad al stormt...neuh. Pas als de bruggen gaan zingen, dan stormt het. Maar goed, het is nog vroeg...o, kijk, * komt mus met noodgang langs het raam * de wind trekt iets aan.
Nayomie
Geplaatst: 25-07-15 13:00
maralyn schreef:
Rienn schreef: