Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:38

Leuke dekbedden komen er langs!! :D
Daar ben ik nog niet echt mee bezig op dit moment.
Heb er 2 en de ene is neit mooi maarja komt nog wel een keertje!

Hier foto's van de muur met panelen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

slaapkamer met bed van me dochtertje
Afbeelding

MamaMiesje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:39

Leuk met die verlichting erachter!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:41

Leuk Niene :j Waarom heb je er geen lichtslang achter gedaan? Dan kan je het licht meer verdelen, alhoewel die cirkel wel in het thema van het paneel past!
Dochter is volgens mij helemaal blij met haar kamer :D

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:43

Leuk idee idd :j

Cerilene_ schreef:
We blijven trouwens in Haarlem ja.

Voor een stad, vind ik het een leuke stad :j M'n zusje woont in de Leidsebuurt maar wil daar (althans uit dat huis) weg.
Ze weet nog niet of ze in Haarlem wil blijven of terug wil naar Amsterdam.
Persoonlijk vind ik Haarlem leuker tegenwoordig.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:45

Lichtslang Mootje? Ik vind dit juist een leuk effect.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:46

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 21:12

hey dat ziet er grappig uit die blauwe stenen muur met die verlichting achter de panelen :)

en ik wil ook zo'n dochter :') heerlijk zo'n roze pip-achtige kamer :D

dekbedovertrekken zijn idd echt duur. die cinderella heb ik van de Albert Cuijp gehaald, die was flink afgeprijsd toen. maar ook daar hebben ze niet altijd leuke, je moet er tegen aan lopen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:47

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:50

Zo'n huisje wil ik ook wel!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:53

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:14

:wave:

Ben even een weekendje weg geweest en ondertussen weer helemaal bijgetrokken en uitgerust. Was naar het Truckstarfestival :+ Deze week even bijslapen en dan komend weekend weer naar een truckshow met de vrachtauto :+ :j

Vandaag veel dozen ingepakt (lees 14 dozen modelvrachtauto's van vriendlief :o ) en nu zijn de dozen op :')
Heb even een issue met het overmaken van de waarborgsom, betaling staat nog steeds in behandeling en daar word ik een beetje zenuswachtig van aangezien ik het in twee keer moet overmaken en het voor woensdag binnen moet zijn := Er was ons verteld dat je een bepaald bedrag in 1 keer kon overmaken, maar na een telefoontje heb je daar een nieuwe reader voor nodig :? Nou ja komt vast wel goed :j

Leuk met die panelen :j

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:15

Leuk die panelen met dat licht erachter Niene!

Ik heb trouwens een zitzak gekocht voor in het interieur. Vandaag een leuke aanbieding op onedayfly (mijn vriend staat op de mailinglist daar). Hij is groot maar we hebben een mooie plek om hem "standaard" neer te leggen, dan kunnen we hem erbij pakken als we wat meer bezoek hebben of als ik lekker op het balkon wil zitten in het zonnetje :). Nu maar hopen dat hij er snel is!

http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:21

Bedankt voor de leuke reacties!
We hebben naar led verlichting gekeken hadden er dan 6 nodig was dan 120 euro vonden we iets te veel van het goede.
En omdat het eigenlijk snel af moest ivm de behanger (mijn vader) konden we zo niet wat beters verzinnen dan deze lampen..
Waar kun je licht slangen kopen zou er alsnog denk ik wel achter kunnen.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:24

Ehm tuincentrum met kerst??

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:25

:=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:28

Zoiets wil ik eigenlijk ook in de gang maken maar dan dus maar dan dus met de kapstok :j Ik denk dat ik het wel met een lichtslang doe en die kun je nu vast ook wel kopen bij het tuincentrum
En anders even lief vragen of ze niet nog iets achter hebben liggen van de kerst ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:29

Of heel ff geduld: in september beginnen de kerstafdelingen al weer op te rukken :+

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:55

En dan vervolgens na 26 december goedkoop je spullen inslaan :=
Althans, dat doe ik meestal :o

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 06:13

@Niene87 ..leuke meisjeskamer :D .
Met de panelen aan de wand leuk bedacht , de blauwe muur zelf is niet mijn smaak . :o
Mmm kerstspullen ...wil ook graag nog nieuwe ballen kopen passend bij mijn nieuwe
interieur .
Denk dat ik van de week maar eens naar de Keramikscheune ga , daar is al volop kerstspul.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:33

Leuk zeg die muur met die panelen, zelf ben ik ook niet zo an de blauw,maar met die panelen ervoor breekt het wel.
Heb je deze zelf geverfd?

En wat een ontzettend leuk bed,ze is er zelf ook wel dolblij mee zo te zien hihi.

Wat een ontzettend leuke dekbedden komen er nog voorbij,maar alle passen niet in mijn slaapkamer.(rood/wit)`
Ik heb zelf hier een overtrek van de ikea vind die wel netjes en goed blijven liggen, en 1 van de action laatst gekocht vind dat op zich ook wel een fijne overtrek alleen begint die wel al wat te pluizen.
Ik ben benieuwd hoe straks mijn nieuwe zijn,op de site waar ik ze vandaan had zijn ze echt niet duur.
Ben voor beide nog geen geen 25€ kwijt per stuk.

Ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik mijn slopen vandaan heb,maar heb er 1 tussen die eigenljik steeds losschiet van me matras omdat die te groot is.
Voor de rest blijft het wel netjes liggen om het matras heen, heb alleen als je al een paar x erop gelegen heeft dat die een stuk losser gaat zitten en kreukt.
Heb er laatst 1 van de ikea gekocht,dus die ga ik uit proberen met de volgende verschoon ronde.

Voor de rest ben ik hier nog druk bezig met me slaapkamer,van de week me kozijn en kast wit geschilderd.
Moet nu alleen nog achter de kast de muur wit schilderen en 1 bovenrand nog bij werken.
En de kant van de kast die nu nog tegen de kant aan staat.
Dan is het nog het laminaat laten leggen,heb het wel al in huis.
Ik zit alleen nog te twijfelen; ik heb van mijn oude bed de achterwand met verlichting erin maar die zou heel mooi kunnen dienen als lichtbalk.
Maar zit te denken om hem of in het wit te doen tegen een witte muur,of rood tegen de witte muur?
Of gewoon helemaal niet doen.

Zo loop je de kamer in;
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5246_n.jpg
En om deze muur gaat het (de kast word ooit nog vervangen maar blijft de zelfde breedte alleen dan tegen het plafon aan)
Afbeelding
Hij is ongeveer dezelfde maat als mijn foto alleen ietsjes breeder en smaller voor het idee.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:41

Mootje schreef:
Sonja, lees net in het Action topic dat het de Leen Bakker is die nu 2.10 hoeslakens heeft :D

u is geweldig...rij ik strakjes mooi even naar 't veer :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:07

*valt binnen*

Ik heb jullie hulp nodig :D
8 augustus as mogen mijn vriend en ik naar een huisje gaan kijken. Helemaal leuk en er is een zeer grote kans dat we het gaan accepteren. Nu komen we allebei vanuit ouderlijk huis en dus nemen we de meubels uti onze slaapkamers mee. Hij heeft hele mooie slaapkamermeubelen dus daar hadden we al snel over kunnen besluiten.

Maar nu. Ik heb zelf dit tvkastje:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... #/80103768

Die willen we heel graag in de woonkamer plaatsen maar ik kom er maar niet uit welke kleuren behalve grijs hier mooi bij kunnen staan. Het punt is namelijk dat het huis aan de buitenkant ook al grijs is en het anders zo'n grijze bedoening wordt :Y) Hebben jullie tips wat ik zou kunnen doen hiermee??

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:16

Shantal, ik neem aan dat dat stapelbed er nog uit gaat? Anders stoot je je hoofd :D

Suuskipje, is je kastje wit? Want als ik de link aanklik dan komt eerst de beuken kleur in beeld en daarna wordt hij toch wit.
Maar bij wit staat toch alles wel?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:28

Volgens mij heeft shantal uitgelegd vanwaar dat stapelbed er staat.
Of haal ik mensen door elkaar :o

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:30

Zie weer leuke dingen voorbij komen :j
@Niene: Kamer van je dochter is super leuk, zo te zien is zij er ook heel blij mee :))
Het blauw zou ik zelf niet snel voor kiezen, maar met die panelen erop ziet het er wel heel leuk uit. Leuk ook met dat licht erachter.

@Suuskipje: Ik zie wel een witte. Wit staat overal wel bij idd. Kun je heel veel mee combineren.

Dacht idd ook dat het stapelbed bij Shantal er blijft staan, of vergis ik me ook?

Ik ga straks echt es wat foto's maken van ons paleisje, moet nog wat spulletjes showen hier :D
Komende zondag gaan we weer naar de antiekmarkt. Hopelijk vinden we een mooie commode (met marmeren blad <3 ) en een kastje voor in de nis bij de trap en een kast voor in de woonkamer.... en... en.... en.... Jaja, ons verlanglijstje is laaaang :D