Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarianne schreef:Hoi allemaal,
Ik had al wat rondgezocht op internet en op bokt maar kon nog niet echt een antwoord vinden wat aansloot op mijn vraag.
Omdat m'n huidige mp3 speler het nu echt aan het opgeven is (batterij super snel leeg, 8 gb is te weinig geheugen voor mij, krakend geluid, reageert heel erg op m'n mobiel als die bij elkaar in de buurt zijn) wil ik een Ipod Touch kopen. Alleen ik twijfel tussen de 4de generatie en de 5de. Op internet heb ik al wel gelezen dat de 5de generatie een stuk beter is dan de 4de, maar de prijs is ook een stuk hoger dan generatie 4. Daarnaast is de 5de generatie alleen in 32 gb of 64 gb, terwijl 16 gb ook goed zou zijn voor mij. Hebben jullie ervaringen met een van beide of beide? Wat is jullie mening over de Ipods?
Welke zouden jullie mij aanraden? Ik luister vooral een heleboel muziek, maar ik heb geen smartphone (wel een Nokia die kan whatsappen) dus hij moet de plaats van een smartphone in kunnen nemen.
Alvast bedankt!Marianne
Jilletje schreef:helluup!!!!!
ik begin ondertussen lichtelijk gefrustreerd te raken
ik krijg met geen mogelijkheid meer liedjes op mn ipod.
als ik wil synchroniseren doet ie dat maar er komen geen liedjes meer op mn ipod, hij blijft leeg.
ik ben nu in staat om dat ding gewoon weg te gooien![]()
iemand bekend met dit probleem??