Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
pluche_pluus schreef:hihi anders krijgt ie natuurlijk meteen een duw!
Ik heb een datum!!
Zondag 12 April 2015 gaat het gebeuren!
[ Afbeelding ]
Helaas zal Mootjuhh niet mee kunnenmaar de rest wel
![]()
7 motoren is toch best een leuk groepje![]()
Heeft/kent iemand van deze 7 meiden een route in Utrecht?
Bedenkt me nu als dit op motor-forum lekt dat er dan toevallig heel veel mannen ook die locatie zullen staan![]()
aan hekkensluiters genoeg dan
ReJo schreef:Gefeliciteerd Nadia!
Ik kan mee rijden met het uitje, gisteravond eerste rondje gereden op mijn motor nu die klaar is. Was geweldig
blackstar schreef:Hier had ik mijn motor opgehaald en net thuis (inmiddels een ander pak en andere helm op mijn kop)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw Anneert wat stoer je eigen gladius!!!![]()
Achterop zitten is heel goed om te voelen. Dus gewoon vragen en dan komt het helemaal goed.
Voor theorie heb ik alleen een beetje geleerd uit het boek en de exames gedaan die op de cdrom stonden en meer niet, maar ik had al een iets voorsprong. had 2 jaar terug ook al een theorieexamen gehad dus alles zat er nog vrij vers in van het rijbewijs D.
Anneert schreef:Heb even het plaatje van internet afgetrokken.. foto van mn telefoon is minder goed namelijk
[ Afbeelding ]
Goldie schreef:Sorriso schreef:Zijn er nog grote mijlpalen bereikt hier, in de tocht naar de aanvulling op het roze pasje?
Hier begint het soms wel weer te kriebelen als de zon zich goed laat zien!
Helaas't blijft een beetje kwakkelen met de langzame
![]()
Welkom Melisjeee
Sorriso schreef:Welkom Melisjee! Leuke wijziging van de plannen, haha! Wil je je motorrijbewijs voor je autorijbewijs halen?
blackstar schreef:Spannend Snoevie!!!
Welkom Melisjee.
Goldie, komt helemaal goed hoor.
EvelynZ, heb geen ervaring met die rit.
Liselot,nee doe dat niet zelf. Vriendlief is automonteur dus die is handiger daarin dan ik.
Hij is klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Goldie schreef:Ohja je mag natuurlijk al eerder op voor de auto
Dank je Sorriso![]()
Sorriso schreef:Was ik ook even vergeten ja, dat de auto eerder mag tegenwoordig... Nu voel ik me oud![]()
.
Leuk hoor Melisjee!! Heb je al een rijschool uitgekozen?
Melisjeee schreef:Sorriso schreef:Was ik ook even vergeten ja, dat de auto eerder mag tegenwoordig... Nu voel ik me oud![]()
.
Leuk hoor Melisjee!! Heb je al een rijschool uitgekozen?
Een rijschool is nog wat lastig te vinden, niet iedereen vindt het de moeite om een A1 les motor te hebben staan, maar als het goed is heb ik een rijschool gevonden! Wel zijn pap en ik er al uit welke motor het gaat worden hihi en dat terwijl ik nog geen meter zelf heb gereden