Mijn schoonmoeder is wel een aardig mens hihi. Haalt het ook niet in haar hoofd om zich ergens mee te bemoeien. Soms maakt ze weleens een opmerking maar die negeer ik Mijn eigen moeder is een veel grotere heks maar die heb ik dan ook al 10jr niet gezien en gesproken! Lekker rustig!!
Kentaro
Geplaatst: 21-06-12 15:55
Nic
Geplaatst: 21-06-12 15:56
Kentaro schreef:
Dat was nog in reactie op PD....... (dat de droger en de wasmachine 7 meter uit elkaar kwamen te staan)
Ieder huisje heeft zijn kruisje... Jouw schoonouders kwamen me over als erg aardig, Mar Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd.
rowo
Geplaatst: 21-06-12 15:58
Mijn schoonmoeder hebben wij ook alweer maaaaaanden niet gezien. Godzijdank! Wat een K U T wijf Mijn eigen moeder daarentegen kan ik voor geen goud missen. En vriendlief ook niet overigens.
MyWishMax
Geplaatst: 21-06-12 16:01
Mootje schreef:
Haha, en ongeacht de grootte van je schuur of berging, hij is altijd vol
Nee, schoonouders en spullen voor hun kleinkinderen.
MMIDV
Geplaatst: 21-06-12 16:04
Mijn schoonvader is goud waard, schoonmoeder ook maar is soms ook wel een echte schoonmoeder hihi!
Bij mijn moeder heb ik me ook neergelegd. Komt nooit meer goed en dit geeft veel meer rust Heb gelukkig een lieve oma die als een moeder is en sinds 5jr ook weer contact met mijn vader dus heb wel weer wat familie
Mootje
Geplaatst: 21-06-12 16:05
De kinderen die jullie nog gaan maken als het huis af is?
Nee, de kinderen die vriend zijn zussen al hebben en waarvoor het hele huis van schoonouders vol staat met spullen en nu ook in de schuur bij ons. Elke week komt er iets nieuws bij.
Wat een verhalen allemaal zeg! Ik ben wel heel blij dat ik gewoon met iedereen door 1 deur kan!
Merel, Jij bent gek, of laat je vriend het toe? Zijn ze nu al bezig met hun uitzet dan
Kentaro
Geplaatst: 21-06-12 16:07
MWM, dat vind ik helemaal erg (spullen in schuur bedoel ik )!! Als het nu voor tijdelijk zou zijn....
Marley, je hebt groot gelijk dat je niet voor iets blijft vechten wat toch geen kans van slagen heeft, maar het lijkt me wel erg dat het zo heeft moeten lopen! Wel extra fijn dat je leuke schoonouders hebt!
MyWishMax
Geplaatst: 21-06-12 16:09
Ik vind het niks, alleen hun motoren mochten bij ons staan, hoewel ik dat al niet tof vind. Maar vriend laat het beetje gebeuren en ik word niet serieus genomen als ik er iets van zeg.
Nee joh, ze zetten het bij ons, omdat hun huis al vol staan En wij hebben toch zo'n grote schuur. Snap je nu waarom ze niet willen dat we hem verkleinen?
MMIDV
Geplaatst: 21-06-12 16:11
Ik heb goede vrienden die heb ik lekker zelf kunnen kiezen!! Heb een goed leven hoor! Alleen mocht ik ooit trouwen of kinderen krijgen zal het wel wat doen denk ik! Spullen voor een ander zou ik niet opslaan hoor!
Kentaro
Geplaatst: 21-06-12 16:11
MWM, Je hebt helemaal gelijk! Gelijk een mooi excuus om die spullen te wieberen!!
Marley, gelukkig!
MMIDV
Geplaatst: 21-06-12 16:13
Ik zou de schuur heul snel afbreken!! Geen plek voor andermans troep!
Over schoonmoeders met niet dezelfde smaak kan ik mee praten Gelukkig wonen wij wat verder zodat ik niet elke week mijn schoonouders hoef te zien, echter als ze komen blijven ze gelijk drie dagen en wordt mijn huis min of meer over genomen We wonen nu gelukkig heel veel groter en heb er nu dus iets minder last van.
MWM Bij mij zou die schuur ook kleiner gaan of ik zou die spullen in een hoek gooien en de rest netjes maken met mijn eigen spullen / spullen van mijn paarden.
Ik heb al meerdere keren de fiets gewoon weer bij hun in de tuin gezet, maar elke keer als ik weg ben geweest, staat die er weer. Dus vriend mag even gaan praten met zijn ouders, want ik ben het zat. Het staat dan ook meteen zo dat ik niet eens bij de hondenvriezer/koelkast kan.
Wonen ze zo dichtbij dan? En hebben ze een sleutel?? Wij hebben hier een derde sleutel van de voordeur, heb het vriendlief niet verteld want hij is dan zo dat hij die aan zijn ouders geeft, de enige die van de derde sleutel weet is mijn moeder.
Saffier Dat lijkt me idd lastig: Bij jou blijft meteen iedereen slapen! Ik ben 100km verderop verhuisd voor 'oa' mijn werk... Alleen denk ik niet dat ik mijn ouders vaker zou zien als ik dichtbij zou wonen.
Ik heb gelukkig niks te klagen over mijn schoonouders.
En over sokken die kwijt raken, sokken kunnen op de een of andere manier tussen je rubbers door en komen dan buiten de trommel. Mijn opa heeft oa wasmachines gerepareerd en die kwam nogal wat sokken tegen.