Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Net de setup geinstalleerd en ik zie in de map van Kobo dat er boeken in staan maar wanneer ik de boeken van Calibre naar apparaat wil sturen krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding namelijk; kobo database versie niet ondersteund.. De stekker zit wel in de computer en is verbonden- help!
Tilmar schreef:C_arola schreef:Net de setup geinstalleerd en ik zie in de map van Kobo dat er boeken in staan maar wanneer ik de boeken van Calibre naar apparaat wil sturen krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding namelijk; kobo database versie niet ondersteund.. De stekker zit wel in de computer en is verbonden- help!
Heb je de laatste versie van Calibre gedownload (1.3.0)? Die melding krijg je als je Kobo voorloopt met firmware op Calibre. Het kan zijn dat jouw kobo heel erg up to date is. Dan zit er niets anders op dan even te wachten tot Calibre bijgewerkt is. Dat gebeurt echt wekelijks.
Edit: Je kobo moet eerst de firmware downloaden! Dus eerst op wifi inloggen en synchroniseren of het kobodesktop programma downloaden op je pc en daarna je kobo via dat programma setuppen.
C_arola schreef:Fijn
Het laatste is mij nog niet gelukt, moet het via kobo doen
Mandyy schreef:Ik heb eindelijk een oplader (Samsung van m'n tablet) gevonden waar ik m'n e-reader (Sony) mee op kan laden!
Batterij hield het steeds minder lang uit en ga binnenkort op vakantie, dus zat me al wat zorgen te maken.
Nu kan ik hem gewoon opladen! Zo blij!