Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Richtje schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar jouw dagmenu dan MriBij mij gaat zuivel en fruit met mate goed, maar ook niet in overvloed en ik moet letten op welke vorm/soort. Ik ben wel een beetje zoekende naar variaties.
Overigens heb ik nu dus wel vaak perssinaasappelen in huis, vers geperst sap zonder toevoegingen is heerlijk
Mri schreef:Smorgen thee met 2 crackers (meestal met een plakje kipfilet en de ander met een plakje komkommer oid. Soms met appelstroop)
dan nog meer thee, thee, thee, sinasappel tussendoor
Lunch is meestal salade met een cracker, of quinoa (bv met kaneel)
Dan nog meer thee, en een flesje sparood
en avond eten is vaak gewoon aardappels groente vlees.
Rijst vervang ik ook voor quinoa (rijst vind ik ook gewoon niet lekker)
Mri schreef:alleen jammer dat ik dan echt 2 of 3 dagen buikpijn heb en onder de uitslag zit
Ik deed er dan altijd nog een schepje zemelen doorheen. Vult meer, je krijgt extra vezels binnen en je proeft er niks van
Nicolletje schreef:Het is me opgevallen in Frankrijk, dat het erg uitmaakt waar je je boodschappen doet. Hoe toeristischer, hoe duurder, lijkt wel.
Onderaan de berg van een bekend wintersport dorp is het dúúr, maar bovenaan nog veel duurder. Terwijl de supermarkt in the middle of nowhere (bij wijze van) ineens erg betaalbaar blijkt te zijn.
Wat mij altijd opvalt in Frankrijk (en België) is de enorme, enorme keus die je er hebt.
Echt zo veel meer dan hier...
Rebeccaa schreef:Ik vind het juist altijd tegenvallen in belgië.. qua ontbijt granen en qua zuivel althans
Richtje schreef:Maak je dat van alleen fruit of doe je daar ook nog iets van yoghurt oid bij [***]?