Wat koop je bij de Action? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinkersjakie

Re: Wat koop je bij de Action? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:31

Weet niet meer wie er naar vroeg maar de siliconen muffinvorm komen weer in de winkels! Zag vandaag het bestelkaartje/schapkaartje ervan.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:33

Oh dat was ik :D :D
Dus dan kan ik het schap weer in de gaten houden? :))

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:34

boooo schreef:
boooo schreef:
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie het naar mij toe sturen:

Stuur mij een PB met daarin het beste Action product volgens jou!

Dan zorg ik dat het in de OP komt! :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:58

Ik ga nu maar eens lekker de aanbiedingen van de week bekijken op de site :) www.action.nl

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:37

Heb ik al gedaan :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 22:15

Lieshorses schreef:
Ik ga nu maar eens lekker de aanbiedingen van de week bekijken op de site :) http://www.action.nl

Is maar 1 pagina hoor, staat er overigens elke week op vrijdag al.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:23

goldyp schreef:
Ja het lijkt heel veel maar mijn kinderen hebben in totaal al 8 juffen en 1 meneer.

9 "docenten" voor twee kids? :wow: da's veel! Maar leuk zo al die kleine uitdeelkadootjes!
Ik moet ook nog wat hebben voor de 10e verjaardag van een meisje, maar wat?? Ze vindt zoveel dingen/onderwerpen leuk, dat maakt kiezen moeilijk :')

Ik zit ook de nieuwste artikelen door te spitten, ben wel aangemeld voor de nieuwsbrief maar die weekaanbiedingen vind ik eigenlijk nooit wat :') maar het herinnert me wel aan die nieuwste-dingen-lijst, heeft het toch nog nut.

Er schijnen hele schattige "spaanse stip" waaiers te zijn voor 72ct, leuk als versiering voor de kantine hier! :))
verder nog wat kunstbloemen/vlinders, en toch stiekum die leerdoekjes maar eens proberen.

justdiesel schreef:
yvonnedv schreef:
Ik heb net 2 doorzichtige vergieten en een citruspers en zo'' elastieke spin gehaald, ga ik proberen een dazenval van te maken. Schade 7 euro.

Skipybal ed heb ik nog in huis.

Hoe kan je zo'n ding dan zelf maken?

Op http://paarden.hobby-site.com/ staat onder "Crea-Bea's" een kopje davenval maken, incl. foto's ;)
(je wordt alleen scheel van die paarse site, maar een hele handige beschrijving!)
Ik heb in plaats van de plastic flessen een glazen wespenvanger in rieten vormpje (van de Action! :D ) gebruikt, die krijg je met kurk en is makkelijk te legen vind ik :j
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 04-07-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:42

Voor mijn werk ( NSO ) ben ik van de week geweest en natuurlijk ben ik mezelf niet vergeten, haha!

Voor mijn werk: verfrollers, 2 voetballen, een ballenpomp en lime-groene handdoeken ( Als het lekker weer wordt, zetten we zwembadjes op in de tuin! )

Voor zwangere collega: blikjes om een hand- en voetafdruk te maken van de beeb in het roze, babyboek van Winnie de Pooh en voor haarzelf douchegel en massagehandschoen.

En voor mezelf/paardjes: Chocola van Droste, aloe vera shampoo en conditioner, flex-emmer, haarborstel en jawel, ook de lederdoekjes en babydoekjes!

Vorig jaar had ik voor mijn werk ook zwembadjes gekocht, die grote, maar helaas geen succes, er zat geen stopje in, waardoor we de badjes niet snel leeg konden laten lopen, hebben we uiteindelijk met emmers gedaan! Die badjes haal ik nu bij de Kruidvat!

Voor de rest is de Action gewoon heerlijk, kom er vaak en graag en idd, kom bijna nooit zonder iets thuis, haha!

Afbeelding
En deze poster heb ik er laatst gekocht voor mijn balkonnetje!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:59

_l_amanda_l_ schreef:
yvonnedv schreef:
Ik heb net 2 doorzichtige vergieten en een citruspers en zo'' elastieke spin gehaald, ga ik proberen een dazenval van te maken. Schade 7 euro.

Skipybal ed heb ik nog in huis.

Hoe kan je zo'n ding dan zelf maken?

Op http://paarden.hobby-site.com/ staat onder "Crea-Bea's" een kopje davenval maken, incl. foto's ;)
(je wordt alleen scheel van die paarse site, maar een hele handige beschrijving!)
Ik heb in plaats van de plastic flessen een glazen wespenvanger in rieten vormpje (van de Action! :D ) gebruikt, die krijg je met kurk en is makkelijk te legen vind ik :j[/quote]

[UK] [TUT] Dazenval maken (met foto's!) hier staan ook heel veel tips en tricks

edit: qoutes zijn een beetje verquod

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:47

9 "docenten" voor twee kids? da's veel!

even uitleggen
jongste zoon zit op vroegbenandeling wegens spraakachterstand heeft op 6 kindjes 3 juffen, een logopediste, een persoonlijk begeleidster en een soort regeltante dus daar al 6 stuks

tweede zoon heeft 2 juffen en dochter heeft een meneer.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:50

Afbeelding
dit wordt m'n nieuwe borstelbak! :) *\o/*

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 00:58

Zidore schreef:
Afbeelding
dit wordt m'n nieuwe borstelbak! :) *\o/*

Hahaha nou hij is wel heel fleurig := :j

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:50

Van de week heb ik er trouwens een flextube gehaald, een vierkante van 40 liter!
Donkergroen is deze, geen idee wat ik er mee ga doen maar ik vind hem handig. :+
Verder douchespul, dat van mij was ik vergeten bij de sportschool. :7

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:56

ik ga straks ook weer even langs de action maar mag eigenlijk niks kopen :P Vriendin heeft een weekend tas enzo nodig voor vakantie.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:39

Weet iemand of je bij de action ook verloopstekkers kunt kopen voor Amerika? :D

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:40

nee die hebben ze niet. heb hem zelf bij een camping winkel gekocht toen. was maar 2 euro ofzo ;)

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:41

Ook voor Amerika? Of bij een camping in de VS? :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:52

Ik ben ook opzoek naar zo'n verloop stekker, was ik laatst bij de hema daar kostte ze 15,- dus heb hem daar maar laten liggen :o

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:53

SteffiiY schreef:
Ik ben ook opzoek naar zo'n verloop stekker, was ik laatst bij de hema daar kostte ze 15,- dus heb hem daar maar laten liggen :o

Heb er net een voor 2,45 op internet gevonden! Dus even googlen en dan vind je ze wel goedkoper, maar moet je ook nog zo'n omloopding kopen voor het aantal volt? Waar zijn de amerika kenners :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:54

Ja ik moet naar mexico, geen idee wat voor stekkers ze daar hebben :+

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:04

Steffie wat leuk dat je naar Mexico gaat. Ik ga over 2.5e week naar Playa del Carmen met mijn vriend voor 9 dagen.. Heb bij de anwb 1 pak gehaald waar alle verschillende soorten in zitten. Dit was toen voor Ierland wat niet doorging. Even kijken of er ook de goede inzit voor mexico.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:05

verography schreef:
Steffie wat leuk dat je naar Mexico gaat. Ik ga over 2.5e week naar Playa del Carmen met mijn vriend voor 9 dagen.. Heb bij de anwb 1 pak gehaald waar alle verschillende soorten in zitten. Dit was toen voor Ierland wat niet doorging. Even kijken of er ook de goede inzit voor mexico.

Oow! ik ga ook naar playa del carmen! wekl hotel zit je?

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:07

Hahaha opeens heeft iedereen hetzelfde probleem! Is er niemand die ons de oplossing kan geven? :+
Wel beetje offtopic :o

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:08

Ik had zon rijtje met stekkers voor verschillende landen. precies welke landen weet ik niet meer. Ik moest in ieder geval toen die voor engeland hebben, dus wat de rest was heb ik niet echt naar gekeken hahaha

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:12

Ik ga denk ik ook een paar dagen naar PDC, verder wil ik wat door Yucatan heen gaan.