Woooooow Cruesli wat gaan jullie snel!
Het ziet er echt super uit allemaal!
Hebben jullie die rolgordijnen met dat gaas ertussen?
Ik ben woensdag aangenomen
.
Zo raar haha, zondag zat ik m'n brief te schrijven, maandag gebracht en gebeld, dinsdag gesprek en woensdag aangenomen
.
Ik mag 1 september beginnen!
Maandag een gesprek met huidige werkgever omdat ik daar een jaarcontract heb tot 1 november..
In principe mag ik tussendoor niet opzeggen, doe ik het wel zit er een fikse boete aan vast
..
Zie dus erg op tegen het gesprek.. Hopelijk loopt het goed af!
Verder is gisteren de stucadoor geweest bij ons! Het plafond in de badkamer is klaar, vanmiddag gaan we beginnen met afmonteren. Hopelijk komt de elektricien morgen even de vloerverwarming, spotjes en spiegel met licht aansluiten. En maandag of dinsdag komt de loodgieter de kranen van het badmeubel en de thermosstaatkraan, wc en radiator afmonteren/ophangen.
Wij doen vandaag de douchedeuren, wc accesoires, kast en het badmeubel, zal er ook al anders uitzien 
De woonkamer is mooi zalmroze door de voorstrijk
Over een week of 4 komen ze stuccen 
Ook alle kozijnen zitten erin en de nieuwe deuren zijn er, alleen nog deurklinken kopen! 
Wel raar straks.. Enige wat we nog kunnen doen is 2 kozijnen beneden in de grondverf, binnenkant achterdeur in de grondverf en de trapkast afkitten en een kozijn boven aflakken.. 
Verder moet alles gedaan worden door vakmensen en het is wachten tot de stucadoor klaar is