Ik heb nu bijna een week een leentoestel iPhone 3. Zoveel irritaties! Ik wil mijn 4 weer terug! (was gevallen en kapot scherm)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hihi.
Ik heb ook niet gewacht op de iPhone 4s en vond het ook niet heel jammer dat ik niet gewacht had.
haha
). Tenminste, als wij met het paard het bos in gas werkt de gps (kaartfunctie) ook als ik geen internetbereik heb. WillemYntJee schreef:Weet er hier iemand toevallig of er gps op de iPhone 4 zit?
Ik heb namelijk een app die schijnt je ski tracks te kunnen volgen zonder dat je internet of een telefoonsignaal hoeft te hebben en we vroegen ons af hoe dat kon :p
Joanieke schreef:Wat vinden jullie fijner, zo'n hoesje/tasje waar je een elastiek uittrekt waardoor de iphone er half uit steekt of een harde cover/case?
)
Maartje__ schreef:Joanieke schreef:Wat vinden jullie fijner, zo'n hoesje/tasje waar je een elastiek uittrekt waardoor de iphone er half uit steekt of een harde cover/case?
Zo'n eerste hoesje vond ik heel irritant omdat ik iemand ben die elke 2 seconde haar telefoon checked en had hem daardoor nooit in dat hoesje zitten. Liever een softcase (stuiterbestending, in zoverre dat een iphone stuiterbestendig kan zijn)