Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:39

GamblersCup schreef:
xJolien schreef:
Weet iemand of ze (grote) opbergboxen hebben bij de Action? Zonder uitsteeksels etc aan de binnenkant?
Dus gewoon simpel gladde wanden, gladde onderkant? (voor knaagdieren)

Zoiets bijvoorbeeld:
Afbeelding

Dat is toch niet voor knaagdieren?!?

als je meerdere hamsters/cavia's hebt omdat je bv fokt, dan hebben veel mensen van die paxkasten van de Ikea met dit soort doorzichtige dozen erin als kooi, ik vind dit zelf wat te klein, zou er dan liever wat plexiglas voorzetten als afscheiding, maar daar moet je ook handig voor zijn, ik heb zelf 2 draadkooien aan elkaar gemaakt, zodat ze nu 2 meter hebben met zn vieren (cavia's)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:42

Miepie77 schreef:
Ik heb van die brillendoekjes bij de action gekocht voor mijn zonnebrillen en daar staat op dat ze ook geschikt zijn voor plasma en beeldschermen, cameralenzen, GSM enz , zijn per stuk verpakt dus drogen ook niet uit, ik dacht 50 stuks voor 80 ct.

ooo ga ik ook even halen :j

xJolien

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:14

@GamblersCup, je hebt meerdere maten ;)
Een gerbil moet minimaal 800 vierkante cm hebben (per gerbil, dus met z'n tweeen 1600)
Als je een box hebt van 30 x 60 cm is het dus al groot genoeg ;)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:19

@ SAKKIA: Doe de assistent-bedrijfsleider ff de groetjes, haha! Is een oud klasgenootje van me ;).

Ik ben vanmiddag ook weer geweest, heel braaf nagellak en een flesje drinken gekocht, schade was wel een hele euro! _O-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:40

Miepie77 schreef:
Ik heb van die brillendoekjes bij de action gekocht voor mijn zonnebrillen en daar staat op dat ze ook geschikt zijn voor plasma en beeldschermen, cameralenzen, GSM enz , zijn per stuk verpakt dus drogen ook niet uit, ik dacht 50 stuks voor 80 ct.

oe die wil ik ook hebben :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:55

@xJolien

ik weet niet hoe groot die boxen zijn, maar let er wel echt op of de afmetingen kloppen. Ga niet alleen op 't oog af ;) Zo moet een dwerghamster minstens 30x50cm ruimte hebben, en een syrische hamster 60x40. Hoe het met andere knaagdieren zit, weet ik niet ;)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:03

xConnie, dankjewel voor je 'waarschuwing'! :)
Ik heb al veel informatie etc opgezocht, en ik wil een hok/kooi/bak van minimaal 30 x 60 voor 2 gerbils! :j

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 19:14

Hahaha haarserum van Hegron blijft maar terugkomen, maar idd wordt veel gebruikt ipv cowboy magic, werkt ongeveer hetzelfde

heb vandaag de portemonees bekeken en een heel leuk klein portemoneetje gekocht voor het uitgaan (superlief schattig klein portemoneetje voor maar 0,79 cent) ook nog een handig tasje gekocht voor je make up wat van binnen doorzichtig is zodat je alles ziet zitten (en niet door het tasje hoeft te wroeten).

ik vind die kwasten juist perfect, elke kwast laat haar los in het begin en je moet altijd eerst (voor gebruik) met je kwast over schuurpapier of baksteen gaan ;)

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:25

Zidore schreef:
heb vandaag de portemonees bekeken en een heel leuk klein portemoneetje gekocht voor het uitgaan (superlief schattig klein portemoneetje voor maar 0,79 cent) ook nog een handig tasje gekocht voor je make up wat van binnen doorzichtig is zodat je alles ziet zitten (en niet door het tasje hoeft te wroeten).

Dat tasje heb ik gekocht om in de auto te leggen met mijn sleutels, papieren en kleingeld voor te parkeren erin :D :)) Vet handig, hoef nu alleen dat ding maar te pakken en ik heb alles bij me :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:07

xjolien, is het dan niet leuker ze in een aquarium ofzo te houden? Dan kun je ze ook nog zien ;)

Die brillen/beeldschermdoekjes moet ik ook hebben! Moet toch maar even naar Schüttorf rijden, maar ik kom er steeds niet aan toe :(

Misschien dat ze er nog een paar flexitubes over hebben, maar ik betwijfel het. Ze zijn zo handig op stal!
Ik heb net de verfset (met van die "sponzen" met handvat) uitgeprobeerd en het laatste stuk van mijn woonkamer geverfd... wist ik dit vantevoren zeg, wat een handig ding! Gaat supersnel en je schiet niet zo snel uit als met een kwast of roller. En dat voor nog geen 5 euro. Uitgespoeld, klaar voor de volgende verfbeurt!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:39

Zijn dat van die Tellsell dingen? Look-a-likes dan? ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:46

Sting schreef:
Zijn dat van die Tellsell dingen? Look-a-likes dan? ;)

Yep ik heb ze ook, alleen dat hoekstukje zit er niet bij maar voor de rest precies hetzelfde en dat voor 5 euro!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:28

Die klemmen voor in je haar heb ik ook idd :j Paar kleuren gekocht toen.. Tis ff pielen voor je 't doorhebt, maar 't staat superleuk!
Dat doorzichtige tasje klinkt ook handig zeg! :):)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:39

ik heb vandaag bubbeltjesenveloppen gekocht, twee spaghettihemdjes, een beker om salade in mee te nemen met vork eraan en een lijmstift :P

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:58

GamblersCup schreef:
xjolien, is het dan niet leuker ze in een aquarium ofzo te houden? Dan kun je ze ook nog zien ;)

Je hebt ook doorzichtige opbergboxen, en die zoek ik, haha! :)

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:05

SAKKIA schreef:
Ideaal want die in Groningen vind ik maar lastig te bereiken als je met de auto bent en je moet er betaald parkeren :n

In Groningen zit sinds een tijdje een nieuwe Action waar je gratis kan parkeren... :D

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:10

Betaald parkeren? :oo Hier is het gewoon gratis gelukkig, haha!
Hoewel ik altijd met de fiets kom... :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:13

imd schreef:
ik heb vandaag bubbeltjesenveloppen gekocht, twee spaghettihemdjes, een beker om salade in mee te nemen met vork eraan en een lijmstift :P

Die salade beker heb ik vandaag ook gekocht!!
En solar lampjes voor in de tuin.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:17

Blijft de salade lekker in zo'n beker? Gaat het dan niet uitdrogen, of stel ik nou een domme vraag :o

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:20

Ze schijnen er ook spul te hebben waarmee je t-shirts kunt bedrukken (jaja, duidelijk hé :+ )
Weet iemand hier meer over te vertellen? Las het toevallig in een ander topic, ben alleen de naam dus vergeten..

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:22

d0nnaa_dan schreef:
Ze schijnen er ook spul te hebben waarmee je t-shirts kunt bedrukken (jaja, duidelijk hé :+ )
Weet iemand hier meer over te vertellen? Las het toevallig in een ander topic, ben alleen de naam dus vergeten..

Van dat transferpapier?

Op dat papier print je zelf een afbeelding of tekst of wat dan ook.
En dan strijk je het op het t-shirt..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:23

transferpapier, gebruik de zoekfunctie linksonder in dit topic maar even

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:23

xConnie schreef:
Blijft de salade lekker in zo'n beker? Gaat het dan niet uitdrogen, of stel ik nou een domme vraag :o

Heb em nog niet uitgeprobeerd, maar het heeft een beetje zo"n idee van een saladshaker van de mac. Er zit ook een apart potje in de deksel waar je de dressing in kan doen.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:25

Transferpapier, inderdaad. Heb het topic net even opgezocht :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:26

roxiie schreef:
xConnie schreef:

Heb em nog niet uitgeprobeerd, maar het heeft een beetje zo"n idee van een saladshaker van de mac. Er zit ook een apart potje in de deksel waar je de dressing in kan doen.

Oh oke! Ik zal er de volgende keer eens voor kijken, want da's toch wel lekker zeker als het warm is :D