parouscha schreef:vonneke schreef:dat denken wij zeker ook!
Alleen nu het spannendste. Het aanvragen van een hypotheek.
Mijn vader moet garant staan en ik kan er maar bar weinig over vinden op het internet.
Spannend he!
Ben je al zo ver dan? Of laat je niet een bouwkundig iemand er door heen?
Onze hypotheek is ook nog niet aangevraagd ! Wil het zo snel mogelijk, maar wachten nog op de offerte!
Hoe lang duurt een aanvraag van de hypotheek meestal voordat je akkoord of niet hebt?
Reken maar op een paar weken hoor..

. Ik heb het aan mijn tussen persoon te danken dat alles goed is afgelopen, ik had dit zelf allemaal niet kunnen overzien en kunnen regelen.
, dus linea recta die deur weer terug gebracht en een nieuwe besteld. Degene die hem heeft ingemeten krijgt de rekening gepresenteerd van mij
. Het rolsteiger terug gebracht die ik geleend had. Vervolgens de loodgieter de kast uitgekeerd
) en heb er een luxere thermostaat bij gekregen als genoegdoening en ik heb vloerbedekking gekocht bij een failisementsverkoop
, morgen komen ze het inmeten.
) de stofeerder de boven verdieping in laten meten t.b.v vloerbedekking, en dan zelf nog wat schuur en schilderwerk en mijn lieve broer helpen met het in elkaar zetten van de laatste Ikea kastjes
. 

Over der bruine kleur.. ik vind het eerlijk gezegt ook niet zo.. Maar misschien met een meubel er tegenaan?