Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Hoi! Ik kom ook net binnenvallen, op zoek naar een nieuwe telefoon! Ik weet niks van smartphones etc af dus veel advies kan ik niet geven. Alleen dat je eens moet kijken naar de Huawei Ascend W1 als je een Windows Phone wil: mooi ding voor een leuke prijs.
Omdat ik veel reis lijkt me een smartphone wel handig... ik jheb een aantal vrienden om advies gevraagd maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil geen dure telefoon, maar hij moet ook niet zo erg verouderd zijn dat hij niet meer kan updaten. Ik wilde eerst android, wat ook zwaar ondersteund wordt door mijn ene vriend, maar mijn andere vriend pleit weer voor Windows Phone. Ik neig zelf het meeste naar Android, maar de nieuwere android telefoons lijken allemaal zo duur te zijn... help..?
Sheran schreef:Ik heb een keer een Windows Phone in handen gehad en vond het wel een fijn ding (heel intuitief enzo) maar het staat me dan weer niet zo aan dat de markt ervoor zo besloten is. Ik werk om die reden ook niet met een Windows PC maar met Linux, ik hou ervan om zelf dingen te kunnen ontwikkelen enzo. Maar ja, als ze veel duurder zijn neem ik dat niet ontwikkelen en dat niet vrije wel op de koop toe...
casperzazoe schreef:Cayenne, zit even te kijken, lijkt me een fijn ding. Is hij niet gigantisch groot..?
even een domme vraag hoor, maar bij abbo staat:
gratis sms, gratis hi naar hi(gratis bellen naar een andere telefoon die Hi als provider heeft?) gratis spotify premium ?? en gratis wifi hotspots + 2000 mb.
maar wifi is toch altijd gratis?![]()
Iemand enig idee hoeveel mb je verbruikt in een maand als je actief whats appt, twittert enzo?
Janine1990 schreef:Sheran schreef:Ik heb een keer een Windows Phone in handen gehad en vond het wel een fijn ding (heel intuitief enzo) maar het staat me dan weer niet zo aan dat de markt ervoor zo besloten is. Ik werk om die reden ook niet met een Windows PC maar met Linux, ik hou ervan om zelf dingen te kunnen ontwikkelen enzo. Maar ja, als ze veel duurder zijn neem ik dat niet ontwikkelen en dat niet vrije wel op de koop toe...
Woow, dat is een heel ingewikkeld iets dat jij hier beschrijftD
Wat voor dingen ontwikkel jij dan? Beetje meer in de technische richting?
En hoezo de markt besloten?
Maar je hebt wel de juiste bewoording, het werkt inderdaad heel intuïtief! Ik kan m'n android telefoon amper nog besturen.
Sheran schreef:Haha, het is niet zo ingewikkeld hoor. Ik bedoel meer dat Android meer met open source werkt (dat de broncodes beschikbaar zijn en dat iedereen apps mag maken en dus ook programma's mag verbeteren), waar Windows Phone meer besloten is, omdat alle apps eerst door hun 'keuring' heen moeten. Het heeft voor- en nadelen, maar ik ondersteun graag open source! Nu ken ik dat vooral van PC's (want ik heb nog geen smartphone): allemaal gratis dingen waar je ook nog zelf aan mag sleutelen (zo heb ik voor de verjaardag van mijn vriend ooit zijn favoriete spel aangepast zodat zijn eigen foto het spelende poppetje werd). Aan de andere kant vond ik de Windows Phone dus wel veel intuitiever dan elke android die ik in mijn handen heb gehad...