Daisies schreef:Ik zou niet zo snel iets bij mediamarkt kopen na een artikel dat ik heb gelezen in de consumentengids
nu ben ik wel benieuwd haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elias schreef:Daisies schreef:Ik zou niet zo snel iets bij mediamarkt kopen na een artikel dat ik heb gelezen in de consumentengids
elias schreef:prii_boy schreef:Kan je ook via itunes foto's op je iphone zetten? Bij mijn ipod lukte het wel, maar ben even kwijt hoe ik dat deed
bijwerken, en dan waar je muziek ed zou aankunnen klikken naar foto's gaan, en dan aanklikken welke je er in wilt
Daisies schreef:elias schreef:
Heel kort samengevat:
De prijzen varieren nogal, een Samsung tv kon bij verschillende Media Markten wel bijna 100 euro verschillen. Per Media Markt wordt een prijs bepaald..
Citaat:nu ben ik wel benieuwd haha
prii_boy schreef:Je hoeft niet persee een bankrekening nummer in te voeren, dan kruis je GEEN aan wanneer je moet kiezen wat voor een betaalkaart je gebruikt, ook moet je dan geen rekeningnummer invullen en de rest wel :d
Dan kan je wel de gratis apps downloaden
Daisies schreef:elias schreef:nu ben ik wel benieuwd haha
Heel kort samengevat:
De prijzen varieren nogal, een Samsung tv kon bij verschillende Media Markten wel bijna 100 euro verschillen. Per Media Markt wordt een prijs bepaald..
prii_boy schreef:elias schreef:bijwerken, en dan waar je muziek ed zou aankunnen klikken naar foto's gaan, en dan aanklikken welke je er in wilt
Liedjes zet in erin door middel van ze ernaar toe te slepen van een map naar itunes zegmaar, dus weet niet precies hoe je dat bedoeld
manzano schreef:Daisies schreef:Ik vind het niet echt positief dat je bijvoorbeeld in Groningen 100 euro meer betaald dan in Amsterdam..
Tja, dat kan je hebben met franchise. Het is gewoon niet 1 winkel met meerdere vestigingen.