[Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:11

Daisies schreef:
Ik zou niet zo snel iets bij mediamarkt kopen na een artikel dat ik heb gelezen in de consumentengids :D

nu ben ik wel benieuwd haha

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:11

prii_boy schreef:
Kan je ook via itunes foto's op je iphone zetten? Bij mijn ipod lukte het wel, maar ben even kwijt hoe ik dat deed :')

bijwerken, en dan waar je muziek ed zou aankunnen klikken naar foto's gaan, en dan aanklikken welke je er in wilt :)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:13

elias schreef:
sorry, geen idee, ik heb gewoon met creditcard, en gratis apps kun je nu ook niet downloaden?

nee ook voor gratis apps heb ik een apple id nodig en die kan je pas afronden als je clickandbuy hebt..

prii_boy

Re: [Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:14

Je hoeft niet persee een bankrekening nummer in te voeren, dan kruis je GEEN aan wanneer je moet kiezen wat voor een betaalkaart je gebruikt, ook moet je dan geen rekeningnummer invullen en de rest wel :d
Dan kan je wel de gratis apps downloaden

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:15

elias schreef:
Daisies schreef:
Ik zou niet zo snel iets bij mediamarkt kopen na een artikel dat ik heb gelezen in de consumentengids :D

Heel kort samengevat:
De prijzen varieren nogal, een Samsung tv kon bij verschillende Media Markten wel bijna 100 euro verschillen. Per Media Markt wordt een prijs bepaald..

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:17

elias schreef:
prii_boy schreef:
Kan je ook via itunes foto's op je iphone zetten? Bij mijn ipod lukte het wel, maar ben even kwijt hoe ik dat deed :')

bijwerken, en dan waar je muziek ed zou aankunnen klikken naar foto's gaan, en dan aanklikken welke je er in wilt :)

Liedjes zet in erin door middel van ze ernaar toe te slepen van een map naar itunes zegmaar, dus weet niet precies hoe je dat bedoeld :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:19

Daisies schreef:
elias schreef:

Heel kort samengevat:
De prijzen varieren nogal, een Samsung tv kon bij verschillende Media Markten wel bijna 100 euro verschillen. Per Media Markt wordt een prijs bepaald..

Dat is toch niet zo erg?
Het zijn op zichzelf staande winkels. Ze hebben ook allemaal hun eigen folders en aanbiedingen.

Mijn probleem is meer dat MM vaak met hun niet-aanbiedingen helemaal niet goedkoop zijn en ze gerepareerde producten als nieuw aanbieden.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:19

Citaat:

Heel kort samengevat:
De prijzen varieren nogal, een Samsung tv kon bij verschillende Media Markten wel bijna 100 euro verschillen. Per Media Markt wordt een prijs bepaald..[/quote]

Maar mediamarkt wil altijd onder de prijs van een concurrent zitten, even vergelijken op internet en klaar ben je :D

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:20

prii_boy schreef:
Je hoeft niet persee een bankrekening nummer in te voeren, dan kruis je GEEN aan wanneer je moet kiezen wat voor een betaalkaart je gebruikt, ook moet je dan geen rekeningnummer invullen en de rest wel :d
Dan kan je wel de gratis apps downloaden

Hm ik moet echt ergens voor kiezen.. chips!

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:20

Daisies schreef:
elias schreef:

Heel kort samengevat:

oh daarom kan je nooit de prijzen op de site vinden!

prii_boy schreef:
elias schreef:

Liedjes zet in erin door middel van ze ernaar toe te slepen van een map naar itunes zegmaar, dus weet niet precies hoe je dat bedoeld :o

eeeeh dit is op een gewone computer of niet? want ik heb een macbook en dan is het allemaal net wat makkelijker, is echt al behoorlijk lang geleden dat ik voor het laatst op een normale computer heb bijgewerkt :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:22

Ja bij mediamarkt kan je afdingen.......

Ken verhalen van medewerkers die wedstrijdjes hielden wie het dichtst bij de "vraagprijs" konden blijven en dat je gek bent als je niet afdingt.
Ik hou er niet van, dus kom niet in die winkel, tenzij het echt voor iets kleins/simpels is ofzo.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:22

O, zo had mijn broertje het wel gedaan, die had een filmpje op youtube en daar deed hij het van na zou hem wel even vragen om die link :)

Ja ik werk gewoon met een Asus laptop, jammer had graag wat foto's gehad :D, vast wel iemand die wel met een computer werkt maar toch bedankt :D

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=I6au8UlkZ6w

Dat is de video als het goed is, hiermee is het mijn broertje ook gelukt. Succes :D
Laatst bijgewerkt door prii_boy op 06-01-11 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:23

Ik vind het niet echt positief dat je bijvoorbeeld in Groningen 100 euro meer betaald dan in Amsterdam..

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:24

Daisies schreef:
Ik vind het niet echt positief dat je bijvoorbeeld in Groningen 100 euro meer betaald dan in Amsterdam..

In groningen zullen ze geen 1000 tv's per week verkopen, in amsetrdam wel..

soms heb je met die regeling geluk en soms niet, gewoon eerst even online vergelijken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:27

Daisies schreef:

Tja, dat kan je hebben met franchise. Het is gewoon niet 1 winkel met meerdere vestigingen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:38

manzano schreef:
Daisies schreef:

Tja, dat kan je hebben met franchise. Het is gewoon niet 1 winkel met meerdere vestigingen.

Ik kwam er al niet graag, een reden om er helemaal niet te komen voor mij!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:39

iloveyou youtube :o
Altijd handig opzoeken hoe iets moet, dus bij deze ik heb de foto's erop :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 16:44

Maar ik snap dat niet zo goed Daisies.
Wat maakt het uit of het in Groningen niet dezelfde prijs heeft als in A'dam?

Je hebt toch niet zo veel te maken met een filiaal tig kilometers verderop dat van een andere eigenaar is en toevallig dezelfde naam heeft.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:13

Vicky_88 schreef:
Ik vlieg morgen naar London om een Iphone 4 op te halen :D
daar is ie 580,= scheelt nogal met hier!

Daar vlieg je alleen voor naar london? hoop het niet je kan hem hier bij mediamarkt voor 567,00 euro kopen op het moment.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 17:40

Ik heb een vodafone prepaid kaart in mijn iphone zitten, ik heb er net internet op gezet (zo'n blox) Heeft iemand een idee waarom die het niet doet?

Daar gaat €9.50 beltegoed :(:)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:56

Hij doet het trouwens al :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:59

Mooi dat hij het weer doet!

Heb een spelletje gedownload, en nu blijft er bij het spelletje rechts boven als je in het 'startscherm' zit, een 1ntje staan. Wat is dat en hoe gaat het weg? (iPhone 4)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:06

En alweer heb ik een probleem met mijn iphone :')
Ik heb de iphone net gejailbreaked, maar nu kan ik mijn optie APN niet meer vinden, dus met andere woorden kan ik mijn internet niet weer instellen.
Nu kan ik natuurlijk de iphone weer herstellen, maar misschien waren er meer mensen met die probleem en weten ze waar mijn APN instelling is gebeleven? *D

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:17

Ik heb 'm weer op de fabrieksinstellingen staan :)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:08

Fem, dat is een bericht of een update ;)