HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grietzz

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:01

Ja klopt, maar die stuurt hem dan op met die brief die je moet ondertekenen.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:43

Ik heb de HTC Desire S een paar dagen.
M'n vader kon hem bestellen via z'n werk aan een goedkopere prijs.

Ik moet zeggen dat hij echt heel veel kan. Veel leuke functies staan erop.
Maar ik baal er echt van dat het een querty toetsenbord is. Ofwel is het omdat ik hem nog niet gewoon ben, maar ik vind het toetsenbord niet zo handig. Misschien is dit gewoon wennen.
Heb hem gisterenochtend volledig opgeladen en heb hem dan ingesteld hoe ik alles wou. Voor de rest heb ik er alleen mee zitten sms'n. Vanmorgen kwam er op mijn scherm dat de batterij al leeg was...
Vond ik ook nogal vreemd voor een gsm die nog maar net opgeladen was, waar ik enkel mee heb zitten sms'n en instellen.
Ik vind hem ook nogal groot voor hem zo in je broekzak te steken.

Mijn broer zou hem heel graag hebben, maar ik wou hem eerst even testen. En ik denk dat ik hem wel aan mijn broer ga geven.. ik ben iemand die eigenlijk veel sms't en belt. Voor de rest heb ik al die functies niet echt nodig (heb nog een Ipod Touch waar ik ook veel mee kan).

Opzich zal het zeker geen slechte gsm zijn. Maar hij is volgens mij niet voorbestemd voor mij :+

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:33

Nieuwe baterijen moeten ingewerkt worden en daarbij zeg jezelf al veel gespeeld te hebben een gemiddelde smart phone die intensief gebruikt word moet elke nacht aan de lader.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:09

Mijn HTC Flyer wil geen verbinding maken met het netwerk via de simkaart die erin zit (erbij gekregen, zit abonnement op). Wie weet wat ik moet doen om dit werkend te krijgen? APN instellingen heb ik gecontroleerd en zijn goed. Hij zegt verbinding te hebben, maar kan bijvoorbeeld geen internet pagina's openen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:05

Is er toevallig iemand online die weet waar ik ZSM een extra batterij en lader vandaan kan halen? Ik heb het usb-poortje van mijn telefoon gemold :o en kan dus nu niet meer opladen. Ik zou hem kunnen laten opsturen maar daar garanderen ze me niet dat het onder garantie valt. Nu kan ik mijn broertjes Galaxy overnemen, maar dat duurt nog 3 weken en ik kan eigenlijk niet 3 weken zonder smartphone (ernstig, ik weet het).
Heb nu maar bedacht dat ik dan met 2 batterijen en een externe lader ga werken, dat is volgens mij de goedkoopste & snelste oplossing.
Bij de Phonehouse kon dat wel gedaan worden, maar dat duurde een dikke week. Had ik niet zo veel trek in..
Ga zo even bij de mediamarkt kijken, hebben jullie verder nog tips?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:10

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 16:45

Hopelijk is het probleempje opgelost. Bij de 3e Turkse telefoonwinkelmeneerding hadden ze en een losse extra batterij en een travel charger voor mijn batterij als het goed is. Enige probleem is dat het lampje rood knippert terwijl dat volgens mij een andere kleur moet zijn maar goed. Eerst maar eens proberen :=..

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:14

Ik heb sinds gister de HTC Desire S, fijne telefoon tot nu toe. Alleen apps downloaden geeft problemen. Ik klik op 'Installeren', dan komt er een balkje met 'download starten' en meer doet hij niet.. Wat doe ik verkeerd? :')

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:20

Waarschijnlijk geen internetverbinding..

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:21

Jawel, kan gewoon op internet..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 17:57

Iemand een HTC ruilen voor een Blackberry..? :')

Als ik nu had mogen kiezen, was ik zeker voor een htc gegaan!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:42

Alison schreef:
Ik heb de HTC Desire S een paar dagen.
M'n vader kon hem bestellen via z'n werk aan een goedkopere prijs.

Ik moet zeggen dat hij echt heel veel kan. Veel leuke functies staan erop.
Maar ik baal er echt van dat het een querty toetsenbord is. Ofwel is het omdat ik hem nog niet gewoon ben, maar ik vind het toetsenbord niet zo handig. Misschien is dit gewoon wennen.
Heb hem gisterenochtend volledig opgeladen en heb hem dan ingesteld hoe ik alles wou. Voor de rest heb ik er alleen mee zitten sms'n. Vanmorgen kwam er op mijn scherm dat de batterij al leeg was...
Vond ik ook nogal vreemd voor een gsm die nog maar net opgeladen was, waar ik enkel mee heb zitten sms'n en instellen.
Ik vind hem ook nogal groot voor hem zo in je broekzak te steken.

Mijn broer zou hem heel graag hebben, maar ik wou hem eerst even testen. En ik denk dat ik hem wel aan mijn broer ga geven.. ik ben iemand die eigenlijk veel sms't en belt. Voor de rest heb ik al die functies niet echt nodig (heb nog een Ipod Touch waar ik ook veel mee kan).

Opzich zal het zeker geen slechte gsm zijn. Maar hij is volgens mij niet voorbestemd voor mij :+

Dat toetsenbord kan je instellen, je kunt ook 'gewone' toetsen zoals bij een normale telefoon doen. En de batterij, tsja ik zie het probleem niet zo als je hem 's nachts aan de lader gooit! Ik denk dat tegenwoordig iedere smartphone niet langer dan een dag mee gaat, hooguit twee als je hem amper gebruikt

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:18

Ik heb sinds vandaag ook de HTC desire S.
Nou viel me alleen op dat ik niet gebeld kan worden tijdens het internetten/ downloaden.
In ieder geval wanneer de G met de pijltjes eronder inbeeld geactivieerd is ( dat de pijltjes wit zijn)
Hebben jullie hier ook last van?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:20

Hmm nee geen last van! Wat krijgt de ander dan voor toon? Ik ontvang gewoon mail/sms/telefoon

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:21

nee ik helemaal niks, geen sms, geen tel. Wanneer ze mij bellen springt hij op de voicemail.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:26

Ik denk dat hij nog op 2G staat.. Even bij je instellingen de verbinding op WCDMA zetten (Menu, instellingen, draadloos en netwerken, instellingen mobiel netwerk, netwerkmodus: GSM/WCDMA automatisch

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:28

dat klopt, ok nu staat er een H met pijltjes. Ben benieuwd

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:29

nu heb ik alleen geen verbindigen meer en kan ik niet naar de market

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:31

oh, nu wel alleen wel heel slecht verbinding.
kon mezelf wel bellen tussendoor :)

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:46

Jullie ook problemen met Whatsapp? Hij doet het nu wel weer, maar deed het een tijd niet vanavond.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:48

Klopt. Ze hadden een storing

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:50

Ik heb de Desire sinds een week en ben helemaal wild van het ding, vond de accu ook wel snel leeg, maar lees nu dat dat vrij normaal is, dus ik ben gerustgesteld. :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 06:44

Karin_88 schreef:
Klopt. Ze hadden een storing

Vandaar dat wij gisterenavond wakker schrokken van twee berichtjes die binnen kwamen :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:23

nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welke nieuwsfeed jullie hebben, ik wil graag iets nederlands hebben, maar heb nog niets kunnen vinden..

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:03

Hoe zet je het internet goed uit? Ik ga vrijdag op vakantie en dan moet ie uit...
Kan je er ook een ww opzetten, want ik wil niet dat hij opeens er weer op kan springen..