nee tegenwoordig niet meer op www.phoneshop.nl kun je dat zien (dat is meerdere malen voorbij gekomen in dit topic..zo heb ik ook mijn abo bij Vodafone verlengd met een iPhone!
Nou, nee. Het is meer van 'GA ALSJEBLIEFT NIET NAAR TMOBILE' want geloof me, dat is echt een kút provider. Google maar eens, TMobile slecht 3G bereik o.i.d. Serieus, er zijn zó enorm veel klachten over TMobile en iPhone abbonementen. Ik heb het zelf in de praktijk ook meegemaakt [m'n vriend heeft een iPhone, 0.0 bereik meeste van de tijd] TMobile zegt eraan te werken, maar ondertussen staan hier in de buurt al 3 maanden 3 3G palen in de storing en ze doen er helemaal niks aan. Echt, wacht dan totdat je een unlocked iPhone kan kopen en gooi er een Vodafone sim in. Als je Vodafone gewend bent, is TMobile zo'n enorme stap achteruit. Daarom wacht ik er ook mee, hoe graag ik ook een iPhone wil.
klopt daarom heb ik eerst gekeken hoe het bereik hier was en in mijn toekomstige woonplaats, nou niks dus.. maar ik heb een goed wereknde iPhone bij Phoneshop met vodafone dus prima. alleen mijn eerste iPhone was dus van een kennis en die had |T Mobile en ik heb die laten unlocken maar hij doet t nog niet. Morgen naar winkeltje die gaan me verder helpen (gratis want hij heeft wel geunlockt maar niet erbij gezegd dat je niet mag updaten dan crasht ie..)
omdat dit een verlenging was 160 euro, maar als je niet zou verlengen 90. maar dat verschilde echt van week tot week, nu is het weer duurder zag ik...veel geld ik weet het maar je kunt ook een 8 g nemen ipv 16 g..
ja iok heb dus de 3GS met 16 GB en die was dus 160 euro. Maar ik heb gister met Vodafone gebeld en die zeiden dat als je weer een verlenging hebt (en die heb ik want 2e telefoon ) dat je hen eerst moet bellen en dan pas Phoneshop dan krijg je een code of zoiets mee en dan betalen zij mee, dus goedkoper!
Ik heb dus een klacht ingediend bij T-mobile..voor 1 juli zal ik er niks over horen Heb thuis gewoon nooit 3G bereik..in de trein van Den Bosch - Heerlen heb ik misschien 10 minuten fatsoenlijk 3G bereik terwijl de reis duidelijk veeeeeeel langer duurt..
Nou, inmiddels vind vriendlief zn Iphone belangrijker dan mij, dus nu wil ik ook wel zo'n 'speeltje'.
Ik heb er alleen niet echt verstand van, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.
Het bereik van t-mobile is gewoonweg verschrikkelijk. En ik heb ook nog niet echt een simlockvrij betaalbare losse Iphone gevonden. Nu wil ik eerst wel weten of het iets voor mij is. Heeft er iemand een tip van een 'neppert', die nog wel te doen is? Ik begrijp dat ik dan een stukje kwaliteit etc. inlever. Maar hoop dat er 1 is voor een betaalbare prijs om te testen of het van me is.
Josefien
Geplaatst: 08-06-10 08:28
haha een neppert! nee daar beginnen we niet aan! je mag niet meer zo schelden hoor! ik heb abo met Vodafone via Phoneshop.nl, kan ook met KPN volgens mij!
Courses
Geplaatst: 08-06-10 08:56
Chrissie_ schreef:
Ik ben overtuigd, ik wil de nieuwe iphone
Ga je dat met abbo doen dan of loopt ie af, je oude?
absque_dubio,
Tja, een neppe. Er zijn meerdere, moet je even op iPhoneclub.nl en dan forum - Clonen kijken. Daar staat wel het een en ander tussen!
Mijn oude abonnement loopt inderdaad af. Had als een van de eerste die iphone en dat loopt af. Ben benieuwd naar de prijzen van de abonnementen, als die weer 30 euro voor 150sms + 150 belmin zijn dan doe ik op dat andere toestel nog een sim only want met 150 sms redt ik het nooit
ja dat zit er dik in (hoewle op Phoneshop staat dat je em kunt reserveren..staat geen provider bij volgens mij) mocht je de 3G willen verkopen (voor opgesteld dat ik de mijne weer niet ge unlocked krijg) dan heb ik interesse??? (voor dochter)