Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin_88 schreef:Stef_Winston schreef:Ja hij doet het weer!
Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etcHeb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt
Klopt het dat die 5 niet mat is, maar glad? Ik vind dat matte echt tien keer mooier, maar aan de andere kant doe ik er toch een rubbertje omheen
Denk wel dat ik voor de 5g ga hoor, en dag zilvergrijs en 16g
liedje89 schreef:Wat heb je aangevinkt dan? en het zijn echt apps geen spelletjes??
Als het goed is kan je gewoon aanvinken programma's synchroniseren. En dan in dat balkje geselecteerde programma's synchroniseren.
Stef_Winston schreef:Karin_88 schreef:Ja hij doet het weer!
Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etcHeb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt
Klopt het dat die 5 niet mat is, maar glad? Ik vind dat matte echt tien keer mooier, maar aan de andere kant doe ik er toch een rubbertje omheen
Denk wel dat ik voor de 5g ga hoor, en dag zilvergrijs en 16g
Stef_Winston schreef:Klopt hij is inderdaad glad.. Komen wel erg snel krassen opDie van mij zit al helemaal onder. Vind de ander ook veel mooier
Mientjeuh schreef:Ja weet ook niet waarom Safari, ik gebruik gewoon Firefox. Even geduld, ben die update even opnieuw bezig
Bedoel je dingen uit je iTunes library verwijderen of van je iPod? Want van je library is gewoon selecteren en knopje delete op je toetsenbord.