Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:55

Wat heb je aangevinkt dan? en het zijn echt apps geen spelletjes??

Als het goed is kan je gewoon aanvinken programma's synchroniseren. En dan in dat balkje geselecteerde programma's synchroniseren.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 22:06

Karin_88 schreef:
Stef_Winston schreef:
Ja hij doet het weer!

Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etc :j Heb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt :j

Klopt het dat die 5 niet mat is, maar glad? Ik vind dat matte echt tien keer mooier, maar aan de andere kant doe ik er toch een rubbertje omheen _O-
Denk wel dat ik voor de 5g ga hoor, en dag zilvergrijs en 16g :)

Klopt hij is inderdaad glad.. Komen wel erg snel krassen op :n Die van mij zit al helemaal onder. Vind de ander ook veel mooier :P

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 22:12

liedje89 schreef:
Wat heb je aangevinkt dan? en het zijn echt apps geen spelletjes??

Als het goed is kan je gewoon aanvinken programma's synchroniseren. En dan in dat balkje geselecteerde programma's synchroniseren.

Ja, ik doe precies wat jy net hebt getypt.
Maar, ze staan nooit op mn Ipod.
Waar plaatst hij ze eigenlijk op je Ipod? In wat voor soort map? Want ik heb een Ipod uit Amerika. Misschien kan dat eraan liggen? Iemand heeft hem daarvandaan voor me meegnomen.. ;)

X

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 23:08

Stef_Winston schreef:
Karin_88 schreef:
Ja hij doet het weer!

Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etc :j Heb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt :j

Klopt het dat die 5 niet mat is, maar glad? Ik vind dat matte echt tien keer mooier, maar aan de andere kant doe ik er toch een rubbertje omheen _O-
Denk wel dat ik voor de 5g ga hoor, en dag zilvergrijs en 16g :)

Stef_Winston schreef:
Klopt hij is inderdaad glad.. Komen wel erg snel krassen op :n Die van mij zit al helemaal onder. Vind de ander ook veel mooier :P

Waar ik dus al bang voor was _O-
Ik denk alleen dat ik er toch een rubbertje om doe.. (denk deze of iets wat erop lijkt :) )
Vind de 4G alsnog mooier, maarja.. Die radio vind ik echt super dat dat erop zit :j

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:27

Hoi, ik heb een vraagje!

Ik heb net voor mijn verjaardag een dock gehad voor mijn ipod, die aan te sluiten moet zijn op de geluidsinstellatie van mijn vriend.
Dit betreft een Bose geluidsinstellatie. Mn vriend heeft zo'n kabeltje gekocht, die in een input gaat van het Bose systeem, en dan de andere kant van het stekkertje gaat dan in de dock, waar mn ipod weer in staat..

We zetten onze tv op AUX, dan zou je verwachten dat het geluid van de ipod zou moeten klinken..
Niet dus!!

Iemand ervaring? Help! .

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:37

Ik heb totaal geen ervaring met bose, dus of je je tv goed hebt staan kan ik niet zeggen. Maar staat je ipod wel gewoon aan en op play, of staat er verder iets in beeld?

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:40

Nee, we hebben alles aangesloten, en mn ipod draait ook gewoon.. en dat afstandsbedieninkje bij de dock doet het ook.. er komt alleen geen geluid uit?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:30

kijk eens bij de instellingen van je ipod;) misschien staat hij bij instellingen verkeerd

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:33

Wat raar meestal gaan dat soort dingen automatisch en als je de dock gewoon los aanzet krijg je dan wel geluid?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:21

Staat je iPod wel hard genoeg? Als je 'm op externe boxen afspeelt moet het meestal een stuk harder voordat je wat hoort.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 11:08

Joepie, heb gisteren de nieuwste Nano gekocht, zilver en 16 gig..

Nu uitvogelen want de mapjes kloppen nog niet helemaal.. Kan je de artiest ook allemaal een zelfde naam geven?
Heb nu bijvoorbeeld 2 mapjes van Coldplay.. :+ Heb in iTunes al wel een knop gevonden met rechtermuisknop en alles selecteren en dan zelfde naam/artiest, maar heb nog steeds 2 mapjes..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:04

Gewoon idd alle nummers van Coldplay aanduiden en dan bij artist een keertje Coldplay overnieuw intypen. Bij mij werkt dat altijd :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:10

Aaarrgh..
Ik zal wel helemaal gek wezen, maar mijn Itunes flipte hem compleet vandaag! Ik zet gewoon Itunes aan, en vervolgens vraagt hij of ik dingen wil toevoegen. Ook maar voordat ik ergens op kon klikken ging hij zo maar ál mn foto´s, filmpjes, muziek etc. in Itunes zetten. Maar nu moet het er ook allemaal weer uit. En dat lukt dus niet.
Ikzie bij bewerken wel heel leuk Verwijderen staan, maar die is niet aanklikbaar.

Wie o wie kan mij helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:21

Kan je in die iTunes store ook muziekvideos kopen? Heb even geen iTunes dus kan niet kijken. :7

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:41

Ik geloof van wel. Ik kijk zo even, maar moet blijkbaar een Safari update installeren om in de iTunes store te raken? :')

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 21:44

Huh? Safari update?

Weet jij toevallig hoe je dingen moet verwijderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 22:45

Ohh als je dan toch kijkt, zou je dan even kunnen kijken of ze ook nummers van Big Bang, G-Dragon en 2NE1 hebben? O:)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 22:59

Ja weet ook niet waarom Safari, ik gebruik gewoon Firefox. Even geduld, ben die update even opnieuw bezig :+

Bedoel je dingen uit je iTunes library verwijderen of van je iPod? Want van je library is gewoon selecteren en knopje delete op je toetsenbord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 23:21

Ik wacht wel :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 23:48

"Your computer must be connected to a power source to install an update."

Mijn lader heb ik niet, eikel ^)

Ik zoek morgen wel :')

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 10:02

Mientjeuh schreef:
Ja weet ook niet waarom Safari, ik gebruik gewoon Firefox. Even geduld, ben die update even opnieuw bezig :+

Bedoel je dingen uit je iTunes library verwijderen of van je iPod? Want van je library is gewoon selecteren en knopje delete op je toetsenbord.

Echt? Ik heb die delete knop er al bijna afgeramd, maar nog verwijderde die ze niet :+
En hoe haal je ze van je Ipod af? Ik heb een touch.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:01

Hmm.. Ik ben denk ik blond voor een reden...

Het is me nu gelukt, ik wilde liedjes etc. verwijderen in 'Onlangs Toegevoegd'.. maar dat kan dus blijkbaar niet :?

En nu heb ik nog een ander vraagje. Als ik mijn Ipod aansluit dan krijg je zo'n balk tezien met de hoeveelheid ruimte en gebruikte. Nu heb ik echt heel veel bij 'Overig'. (2.5 GB) Wat is dat? De foto's bij de nummers?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:59

Hmm, bij mij staat daar maar 7 mb ofzo! Misschien extra spelletjes? Films/Foto's hebben toch een eigen balkje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 17:29

Heb even bij een andere pc gekeken, geen Big Bang, 2ne1 of g-dragon.. Wil je een keer niet downloaden, kan je het nergens kopen. _O-

Ja, ik kon wel een Big Bang vinden trouwens, maar 'mijn' Big Bang is nou niet echt jazz volgens mij. _O-

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 20:26

Thomas schreef:
Hmm, bij mij staat daar maar 7 mb ofzo! Misschien extra spelletjes? Films/Foto's hebben toch een eigen balkje?

Ik heb er geen spelletjes op staan :n En ik bedoel met foto's de plaatjes bij de liedjes. Als je dus dat liedje kiest zie dat plaatje ;)