PSvanLot schreef:petra8 schreef:Ik heb de scrub mommy en daddy in de Wibra winkel gekocht
ik heb ze besteld bij 123schoon.nl. Daar is alles van Pink niet zo gek duur.
Hier hebben ze alleen de paste in de winkel, geen sponsjes of iets anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Iemand een idee hoe goed of juist niet, toiletproduct is voor een klassieke witte douchebak?
Ik heb vandaag m’n wcborstel even in de douche gelegd en er zat nog wat product op.
Behalve dat ik nu de hele douche wil desinfecteren heeft dat dus ook wel een stukje hardnekkige gele aanslag verwijderd…
Dus behalve dat de douche naar wc ruikt - zijn er nog nadelen?
Optiwolk schreef:Iemand een idee hoe goed of juist niet, toiletproduct is voor een klassieke witte douchebak?
Ik heb vandaag m’n wcborstel even in de douche gelegd en er zat nog wat product op.
Behalve dat ik nu de hele douche wil desinfecteren heeft dat dus ook wel een stukje hardnekkige gele aanslag verwijderd…
Jindai schreef:Optiwolk schreef:Iemand een idee hoe goed of juist niet, toiletproduct is voor een klassieke witte douchebak?
Ik maak regelmatig m'n douche (tegels en douchebak) schoon met wc reiniger, ik heb zo'n afwasborstel met schuurspons waarvan je de steel kan vullen met schoonmaakmiddel en die wc reiniger loopt er niet zo snel uit.![]()
Verder gebruik ik ook 'gewoon' schoonmaakmiddel voor de douche, maar merk eigenlijk geen verschil, behalve dan dat de wc reiniger lekkerder ruikt.
lieke2 schreef:L_iek schreef:Nou, ik mezelf laten gaan. Voor 55 euro aan pink stuff en scrub mommy en daddy sponsjes
wat zal het heerlijk schoon worden
![]()
Waar heb je het gekocht/besteld?
haffiefreak schreef:Wie heeft er ervaring met een elektrische dweil? Onze dweil is kapot gegaan.
https://www.voordeelvanger.nl/elektrisc ... m6EALw_wcB
Morrie schreef:haffiefreak schreef:Wie heeft er ervaring met een elektrische dweil? Onze dweil is kapot gegaan.
https://www.voordeelvanger.nl/elektrisc ... m6EALw_wcB
Die heb ik. Ik vind hem geweldig! Goede prijs ook op deze site!
haffiefreak schreef:Moet je dan elke keer de pads inspuiten met sop/nat maken in een emmer water? Of zit er iets van een spray systeem in?
Morrie schreef:haffiefreak schreef:Moet je dan elke keer de pads inspuiten met sop/nat maken in een emmer water? Of zit er iets van een spray systeem in?
ik spuit eerst laminaatreiniger op de vloer en dat verspreid ik met een gewone dweilstok en daarna poets ik het op met die elektrische, scheelt zoveel kracht (die ik niet meer heb)
Mijn laminaat mag niet te nat worden, het ligt er al 25 jaar in en is erg versleten