MizzMontana schreef:Booooo schreef:Zou wat zijn lekker droge wraps met alleen een kipfile erin
![]()
![]()
Zo is ons lijstje ook. Lasagne staat er dan op, dat betekent dat er ook aubergines courgettes en tomaten worden gekocht.
Haha jij snapt hem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Beste deal voor mij deze week was de Dettol zeep, 2 voor de prijs van 1. Stond al bij de kassa toen ik het in mijn ooghoek zag. Kwam mooi uit want ik had de laatste flacon in de dispenser gedaan. Nu weer kjjken voor een aanbieding, helaas zijn die niet zo vaak in de aanbieding.
Wendy15 schreef:Voor de dagen dat ik kook maak ik ook van tevoren een lijstje zodat ik precies weet wat ik moet halen en niks hoef weg te gooien. Op drukke dagen eet ik uit de vriezer want ik kook eigenlijk altijd grote porties waar ik vaker van kan eten. En vaak een bakje naar opa en oma dat die het zo kunnen opwarmen.
Gisteren hutspot met gehaktbal (1 x vriezer en 2x opa en oma)
Vandaag shoarma spitskool chili saus en rosti rondjes (2x vriezer)
Morgen spruiten boontjes roerbakken met sausje oid en filet lapjes
Maandag spaghetti met gehakt heel veel groente en tomatensaus (1x vriezer 2x opa en oma)
Dinsdag zelfde als zondag
Verder nog geen planning en ff de nieuwe appie folder kijken
Finley heb je misschien het recept voor de paella? Ik vind het heerlijk (vooral op vakantie verse haha) maar maak het zelf alleen met een pak van knorr en gebruik liever niet teveel pakjes eigenlijk
moonsparkle schreef:en ik denk er al heel erg over na dat als ik al pizza eet ik niet die week ook patat ga eten