Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Ik vind het echt bizar dat ze de Action hier de schuld van wilde geven. Iedereen ziet wel dat dat jongetje echt niet alleen zo verband kan zijn vanwege slechte zonnebrand![]()
Ben inderdaad wel benieuwd wat voor consequenties hier misschien voor de dame aan vast zitten.
Weet iemand trouwens toevallig of bij de action ze ook zonnebrand hebben die transparant is? Dus een beetje een olie idee?
Jolien87 schreef:Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ik ga straks nog even heen dus dan wil ik best wel even voor je kijken, paleoceen.
Ik ben crea bezig geweest met crea podge, verf, lak en een dienblad van de action. Het Blond servet heb ik nog een hele stapel van.![]()
[ Afbeelding ]
xTammyy schreef:Ik vind het echt bizar dat ze de Action hier de schuld van wilde geven. Iedereen ziet wel dat dat jongetje echt niet alleen zo verband kan zijn vanwege slechte zonnebrand![]()
Ben inderdaad wel benieuwd wat voor consequenties hier misschien voor de dame aan vast zitten.
Weet iemand trouwens toevallig of bij de action ze ook zonnebrand hebben die transparant is? Dus een beetje een olie idee?
xTammyy schreef:Ik vind het echt bizar dat ze de Action hier de schuld van wilde geven. Iedereen ziet wel dat dat jongetje echt niet alleen zo verband kan zijn vanwege slechte zonnebrand
Elan_GV schreef:WiFi versterker werkt hier prima. Instaleren is niet echt nodig bepaalde knop op router indrukken, dan binnen minuut op de knop van de versterker, zoekt hij hem vanzelf op.