Zo duur??? De 1liter flessen cola zijn nu 0,94ct bij de AH
Kleine correctie, 99 cent
94 cent De folder klopt niet (daar stond volgens mij 99 ct idd)
cursebreaker
Geplaatst: 07-03-13 13:20
Ik denk dat ze de prijs hebben aangepast ivm actie van de plus. Die heeft ze ook voor 94 cent. Zo'n dingen worden dan op maandagochtend meteen door het systeem hersteld (ben zelf werkzaam bij AH in eigen beheer, geen filiaal)
Sorry dat ik zo kom binnenvallen haha :-D Heb me een paar weken terug voorgesteld in het topic en even meegekletst, maar daarna weer stil gebleven en vooral meegelezen. Ben 3 weken terug bevallen en heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna sowieso weinig tijd gehad om echt uitgebreid te internetten haha.
Volgende week zondag en de week erop hebben we babyborrel voor familie. Dat zal wel een duur grapje worden .. De eerste zondag is voor zo'n 40-45 man en de tweede zondag voor zo'n 20 man. Zijn van plan om gewoon wat gebak/beschuit met muisjes neer te zetten.. En daarna wat belegde zachte pistolets met gewoon kaas/ham/cervelaat en wat blokjes kaas/cervelaat voor op tafel. Hoop dat we het dan een beetje binnen de perken kunnen houden. Drinken zal ook wel doorslaan ben ik bang
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 07-03-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
manzano
Geplaatst: 07-03-13 13:22
Geen idee....... volgens mij had ik zondag op de Appie-app ook al gezien dat ze 94 waren. Ik ga ze iig ff inslaan vanmiddag.
edit: ze gaan toch ook niet alle posters herdrukken om de prijs?? Want die hangen bij ons op zondag al in de winkel (altijd lekker verwarrend als de aanbieding nog niet geldig is).
EDIT: ja de posters hangen bij ons inderdaad op zondag ook op in de winkel en op de actiekoppen staan dan ook al de actieproducten. Wij hangen dan overal altijd A4tjes op waar dan op staat dat de actie pas vanaf maandag ingaat. Was in het begin erg verwarrend voor de klanten, maar ondertussen zijn ze het gewend . Wij zijn een dorp supermarkt, dus iedereen kent elkaar enzo en we hebben over 't algemeen veel vaste klanten. En herdrukken gebeurt inderdaad niet, of de winkel doet vaak zelf opnieuw bonuskaarten uitprinten en vervangen in de winkel, gebeurt bij ons wel regelmatig als er ook tussentijdse prijswijzigingen doorgevoerd worden
Ze hebben bij de Aldi ook coca-cola flessen, al weet ik zo even niet wat ze daar kosten. Helaas zijn dat 2L flessen, die krengen passen hier niet in de ijskast-deur :S.. En neerleggen vind ik geen strak plan. Manlief drinkt graag cola en vindt alleen coca cola lekker, hebben alles al geprobeerd van Lidl tot pepsi tot ES tot eigen merken.. Maar alleen coca-cola dus. Proberen hier momenteel wat vaker af te wisselen met ander fris of water met een beetje ranja ofzo
DebGizmo
Geplaatst: 07-03-13 14:21
Ik had die 99 cent idd in de folder gezien
Die aldi 2 liter coca cola is 2,19 dacht ik?
Dimple
Geplaatst: 07-03-13 17:13
Ik had nu de First Choice van de Deen. 2x 1,5L voor 2,50 euro. Kan ik er voorlopig weer tegenaan. Drink een glaasje per dag. Het smaakt dan wel wat minder na verloop van tijd, maar die blikjes vond ik toch de duur worden op den duur. (en ik vind het vaak ook net ff iets teveel)
Vanavond de frietpan aan Even vers vet erin en bakken maar
Sheran
Geplaatst: 07-03-13 17:25
Oh, blikjes cola zijn echt mijn guilty pleasure . Ik koop ze nooit, maar frisdrank uit blik doet me zo denken aan luxe! Aan paardrijden, en dat we dan af en toe als de les was afgelopen een blikje frisdrank uit de automaat mochten halen... Ik voel me altijd zo rijk als ik fris uit een blikje drink, daar word ik helemaal blij van
Die Coca cola is wel een mooie aanbieding voor feestjes enzo (als sommige mensen geen huismerk blieven...)
DebGizmo
Geplaatst: 07-03-13 17:26
Sheran schreef:
Die Coca cola is wel een mooie aanbieding voor feestjes enzo (als sommige mensen geen huismerk blieven...)
Bij mij zouden ze dan echt pech hebben hoor als ik geen merk cola in huis wil halen
punt is dat als ik het in huis heb, ik het drink. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet en drink ik het ook niet...
Sheran
Geplaatst: 07-03-13 17:29
Bij mij normaal gesproken ook, maar met zo'n aanbieding kan ik merkcola overwegen
@Mri: gewoon opbergen? Ik ken het wel hoor, vooral met cola! Maar ik blijf al keurig 1,5 maand van een fles cola af! 'neee Sheran, het is slecht, het is vies, hij zit nog helemaal vol, de prik gaat eruit als je hem openmaakt, als je hem openmaakt moet je straks weer een nieuwe kopen, het is verslavend...'
opbergen heeft geen zin helaas Wat wel werkt is Zero kopen, dat vind ik niet lekker dus drink ik ook niet. Maar dan heb ik er ook geen "plezier" van.
Een fles Zero kopen voor vriendje is leuk bedacht, maar als die 1,5 dag open is, issie minder lekker. Fles gaat dan dus ook snel snel leeg (vrijdag open = zaterdag leeg). Zelfde heb ik met de gewone cola. Er moet goede prik op zitten en het moet koud zijn(en coca cola zijn). Fles gaat gewoon binnen een dag leeg (mits die in de koelkast staat). Blikjes vind ik ook lekker als ze niet ijskoud zijn helaas
Ik ben van de pepsi (drink ergens anders gerust andere hoor! Maakt me dan echt niet uit, maar als ik zelf mag kiezen drink ik lekker pepsi).
Als ik het in huis heb, is het zo op. Maar als ik het niet in huis heb, mis ik het ook niet. Dus het ene moment lurk ik binnen 2 dagen een fles leeg en zo drink ik weken geen cola. Nu moet eerst het drinken van verjaardag op (8 pakken spa fruit, dubbelfris etc), dus even geen cola. En ik heb nieuwe heeeeerlijke thee, dus drink dat ook veel.
Vriendje vindt Pepsi ook het lekkerst, ik vind de goedkope van de hoogvliet (Submit) uit een fles ook prima. Meestal als de fles open is gaat ie ook in dezelfde dag leeg. Meestal drinken we door de weeks veel water of sapjes en in het weekend een fles cola light en als de pepsi in de aanbieding is, neem ik die wel eens mee voor vriendje
Ik vind pepsi (suikervrij) tegenwoordig ook lekkerder. Al dronk ik vroeger alleen coca cola. Ik koop bijna altijd blikjes. Meestel 4 voor het weekend, maar vaak staan er op maandag nog 2 of 3. Ik drink tegenwoordig veel suikervrije ranja. En zowiezo 1 of 2 smoothies per dag.
Vandaag 2 peren, 2 bananen, 1 prei en 1 ons cervelaat gehaald. Kosten 2.65. En dat was alles wat ik deze week nodig had (gister al een half brood gehaald). Ik heb pas naar het weekend weer boodschappen nodig.
Time2Tri
Geplaatst: 07-03-13 20:13
Wat een prijsverschillen van de Coca cola tussen NL en Dld . Hier bij Kaufland kost de 1,5 liter 0,88 Cent in de aanbieding . Normaal 1,19 Euro 1.5 liter .
Ik zelf haal altijd Pepsi ...die kost normaal 0,95 voor 1,5 liter.
Cola kan ik dan weer heeeeel gemakkelijker weerstaan, want daar krijg ik altijd van die vreselijke oprispingen van. Jugh! Voor mij dus geen cola. Sowieso haal ik voor mezelf eigenlijk nooit prik in huis. Als ik ergens in de stad wat ga drinken, wil ik nog wel eens bitterlemon of tonic bestellen en als mijn ouders het in huis hebben drink ik wel Spa&Fruit, maar verder vooral thee, water en limonade.
Gisteren trouwens de pizzakit van de AH gemaakt en dat was niet voor herhaling vatbaar, want de bodem wilde niet garen. Aan de randen was het wel goed gaar, maar in het midden was het nog één kleffe zooi. Jakkes! Beetje jammer dus.
MMIDV
Geplaatst: 07-03-13 21:19
Ik heb alleen cola (coca cola) in huis als ik visite krijg en dan drink ik graaaag een glas hihi! Net als Mri drink ik t alleen als het in huis is, is het er niet dan mis ik het ook niet heel erg. Kan er wel soms erg behoefte aan hebben, eens per maand ofzo Oh en nu natuurlijk trek in cola door het lezen hihi!
Wij hebben altijd euroshopper cola light. De kinderen willen niet anders. Voordeel, per fles maar 0,39. Ik koop meestal 6 flessen tegelijk, en dan denkt de caissière soms dat ze maar een fles heeft aangeslagen ipv 6, omdat het totaal zo laag is. Door ervaring wijs geworden zeg ik dan altijd dat ze het aan het statiegeld kan zien
Das gewoon dom 2,40 zou wel heeeel duur zijn voor 1 fles.
Steenbok12
Geplaatst: 08-03-13 10:53
Vroeger dronk ik thuis veel meer fris en met cola altijd de coca cola. Nu ik op mezelf woon en fulltime werk drink ik veel meer thee/melk/ranja en qua fris drik ik de laatste tijd veel ice tea green. Die koop ik alleen in de actie 1+1 gratis. Dan zijn ze nog maar 0,65 cent en qua calorieeen en suikers etc. beter als cola e.d. Vind die ontzettend lekker. Die van de aldi is ook heerlijk alleen wel veel slechter voor je.