Edit: Is het deze? http://www.ah.nl/allerhande/recepten/36 ... geitenkaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vonneke schreef:1200 pm is ongeveer 40 per dag!
RedBull bij de pomp, pakje sigaretten, iets lekkers, ff door de drive, noem het maar. 

Stoppen met roken scheelt een hoop centen.
Ik ben alleen, heb een koophuis (mijn heeeeeerlijke eigen plekje), een paard (mijn heeerlijke lieve vriendinnetje) en een autootje. Met alle vaste lasten daar omheen blijft er nog wat over om boodschappen te doen en als ik dat een beetje efficiënt en economisch inkleed dan kan er per maand af en toe een extraatje af... Bijvoorbeeld uit eten of wat kleding kopen. Dan ziet de wereld er toch anders uit. Ik heb voorheen we samen gewoond en toen hoefde ik ook niet teveel na te denken over geld. Je gaat er pas bewust mee om als dat noodzakelijk is. Mij hoor je niet klagen overigens hoor. Ik vind dat ik het nog luxe / fijn voor elkaar heb. 

vonneke schreef:Ongeveer 50 euro. Maar roken beide niet en zijn geen snoepers. Dat scheelt veel. Hier gaat 1 zak chips per week mee
Starbucks vind ik gelukkig bocht eerste klas, dus aan hen zal ik geen geld uitgeven
Al moet ik zeggen dat ik af en toe nog wel eens zondig. Maar dat is nu meer eens per maand, dan meerdere keren per week 
dus nu maar head and shoulders gehaald.. Éindelijk geen vet haar meer! Dus dan is het het geld wel waard