Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Zorg voor een basis met een waardebon van € 300 of € 500 voor o.a. shutters, houten jaloezieën, traprenovatie en vloeren bij Floor Partners (vanaf € 49).
Kies uit:
•€ 49 voor een waardebon van € 500 voor vloeren
•€ 69 voor een waardebon van € 600 voor vloeren incl. interieurstyling /kleuradvies
ditano schreef:Morguh allen .
Zo eindelijk zit mijn behangetje op de slaapkamer muur![]()
En wederom is het bekende IKEA trapje in beeld .![]()
http://i216.photobucket.com/albums/cc35 ... 0013-1.jpg
Nu nog een mooi bijpassend dekbedovertrek gaan scooren .
En bij de kringloop liep ik nog tegen een erg leuk kastje aan .
http://i216.photobucket.com/albums/cc35 ... me/004.jpg
Die staat nu in de hal .
Update :broertje moet de plinten nog doen , de lamp boven de eettafel moet nog opgehangen .
De verwarmingen terug geplaatst en nog een paar stopcontactjes .
Dan ...is het helemaal af .
Mootje schreef:
kgambler schreef:
manzano schreef:Ik heb juist wel onder/hoeslakens van Ikea. Blijven juist erg mooi![]()
Heb misschien andere versies.
Verder vind ik alle bovenstaande overtrekken niet mooi![]()
Yv_ schreef:Ik ga eens googlen Mootje. Op zich kan de prijs me niet zo heel veel schelen, als ze maar fijn zijn. Ben nu ook meestal tussen de 100 en 150 euro kwijt, komt omdat ik 2x een 1-persoons nodig heb.
Heb ooit 1 keer een goedkope via de wehkamp besteld, dat doe ik dus nooit meer. Na 1 keer eronder geslapen te hebben, begon-ie al aan alle kanten te pluizen en daarbij was hij echt heel dun. Niet fijn.
En dan is "goedkoop" toch maar weer duurkoop, want 35 euro per stuk voor iets dat zó snel niet meer goed is, is toch best prijzig dan.
Die is ook leuk Susem, had alleen persoonlijk grijs met witte print mooier gevonden. Maar zwart.. Weet je het zeker
?
Ik heb ooit een hoeslaken bij de V&D meegenomen, ook een soort van katoensatijn.. Slaap ook zó vreselijk lekker!
Cerilene_ schreef:Dag allemaal.
Zou ik me hier misschien ook kunnen melden?!
Mootje schreef:Naja, die verzendkosten zijn hoger dan wat het kost
Kaygee schreef:Cerilene_ schreef:Dag allemaal.
Zou ik me hier misschien ook kunnen melden?!
Welkom! na even in je profiel gespiekt te hebben ken ik jou denk ikVolgens mij heb jij ook op Hippisch centrum velsen gereden toch en stond/sta je met je pony op een boerderij aan de Vergierdeweg?
[/size].
Nicolletje schreef:Het kan ook verschil in mening zijn... Mijn vriend slaap het liefst zo hard mogelijk, hij kan ook op zo'n tentmatje slapen...
En ik slaap het liefst op zo'n nasa traagschuimding of iets anders wat meeveert.
En dat vindt hij dus weer compleet waardeloos...