Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:12

Uhm, Ik heb gisteren in een foldertje gebladerd waar de 2.10 versie deze week in de aanbieding is. Volgens mij Lidl of Aldi...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:16

gaat websites sjekken ..... zou wel handig zijn voor erbij...en wie weet zijn ze wel hartstikke fain ;)
zag er net op verschillende websites voorbijkomen van 50+ euro...voor een hoeslaken vind ik dat wat veel

geen lidl en aldi...maar marskramer , blokker en dergelijke zijn ook opties...gaat nog sjekken ;)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 14:19

Wij hebben ook 1 satijn-achtig zwarte overtrek maar met 2 katten is dat niets :n
Ze slapen op bed :o

Ook heb ik een geheel satijnen geval, maar dat is helemáál niets -O-

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 14:38

Hm dit is toch wel een interessante aanbieding:

http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/S ... rs/8718959

Citaat:
Zorg voor een basis met een waardebon van € 300 of € 500 voor o.a. shutters, houten jaloezieën, traprenovatie en vloeren bij Floor Partners (vanaf € 49).

Kies uit:

•€ 49 voor een waardebon van € 500 voor vloeren
•€ 69 voor een waardebon van € 600 voor vloeren incl. interieurstyling /kleuradvies

... tijdje later...

Hmmm ik heb een prijsindicatie ingevuld voor PVC-niet-van-hout-te-onderscheiden traprenovatie en die komt op...

2500 euro incl montage :wow:

Daar heb ik dus niks aan -O-

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 16:39

Dag allemaal.
Zou ik me hier misschien ook kunnen melden?! Ik heb namelijk zojuist (echt nog maar een uurtje terug) te horen gekregen dat ik en mijn vriend via de woningbouw een appartement hebben gekregen.

Wij wonen al 4 jaar samen, maar altijd in appartementen die voor ons tijdelijk waren, en waar we nooit echt een 'thuis' van hebben gemaakt. Wij zijn toen der tijd uit huis gegaan met een interieur budget van 300 euro en het maakte ons op dat moment niets uit dat het allemaal niet zo bij elkaar paste etc. Van dit huis willen we dus voor het eerst echt iets moois maken.

Wij krijgen woensdag de sleutel al en dan wordt het dus klussen en inrichten geblazen. Het appartement is namelijk nieuwbouw en wordt vrijwel kaal opgeleverd.

Gelukkig ben ik een paar weken terug al begonnen met het opknappen van de meubels die mooi genoeg zijn om mee te nemen, waardoor dat meteen mee kan als we klaar zijn met klussen. Het pimpen van meubels beviel me zo goed dat ik ook meubels van marktplaats heb gehaald en een make over heb gegeven. Ik vind dit eigenlijk nog leuker dan nieuwe dingen kopen, aangezien je er zo echt iets unieks van kan maken, wat helemaal bij je eigen smaak past. Maar er staan ook nog genoeg dingen op ons lijstje om nieuw te kopen.

Ik heb er echt heel veel zin in, mede doordat ik in dit topic al zoveel mooie interieuren heb gezien dat ik inspiratie te over heb.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 17:39

Gefeliciteerd Cerilene!

Manzano, hoeveel verzendkosten betaalde jij bij Dalani?

Ik wil 4x zo'n ding
http://www.dalani.nl/product.php?productid=39450
(plantenboog)
bestellen, maar dan betaal ik maar liefst 60 euro :wow: verzendkosten. (18 euro per item)
Nou, da's dan niet echt goedkoop -O-

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 18:00

0 euro

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:04

ditano schreef:
Morguh allen .

Zo eindelijk zit mijn behangetje op de slaapkamer muur <3
En wederom is het bekende IKEA trapje in beeld . :D

http://i216.photobucket.com/albums/cc35 ... 0013-1.jpg

Nu nog een mooi bijpassend dekbedovertrek gaan scooren .

En bij de kringloop liep ik nog tegen een erg leuk kastje aan .

http://i216.photobucket.com/albums/cc35 ... me/004.jpg

Die staat nu in de hal .

Update :broertje moet de plinten nog doen , de lamp boven de eettafel moet nog opgehangen .
De verwarmingen terug geplaatst en nog een paar stopcontactjes .
Dan ...is het helemaal af .

leuk tafeltje :D is dat behang een soort van glans of loopt het over in twee kleuren?

Mootje schreef:

mooi zo!! :j

kgambler schreef:

kunstig idd, al zou het niets voor mij zijn, aangezien het een stelling is en blijft voor mij.

manzano schreef:
Ik heb juist wel onder/hoeslakens van Ikea. Blijven juist erg mooi :')
Heb misschien andere versies.

Verder vind ik alle bovenstaande overtrekken niet mooi :') :))

helemaal mee eens :D

Yv_ schreef:
Ik ga eens googlen Mootje. Op zich kan de prijs me niet zo heel veel schelen, als ze maar fijn zijn. Ben nu ook meestal tussen de 100 en 150 euro kwijt, komt omdat ik 2x een 1-persoons nodig heb.
Heb ooit 1 keer een goedkope via de wehkamp besteld, dat doe ik dus nooit meer. Na 1 keer eronder geslapen te hebben, begon-ie al aan alle kanten te pluizen en daarbij was hij echt heel dun. Niet fijn :n.
En dan is "goedkoop" toch maar weer duurkoop, want 35 euro per stuk voor iets dat zó snel niet meer goed is, is toch best prijzig dan.

Die is ook leuk Susem, had alleen persoonlijk grijs met witte print mooier gevonden :). Maar zwart.. Weet je het zeker :P?

Ik heb ooit een hoeslaken bij de V&D meegenomen, ook een soort van katoensatijn.. Slaap ook zó vreselijk lekker <3!

:')
V&D hoeslaken heb ik ook gehad, vreselijk duur en vreselijk gekrompen. nooit meer :n hoeslaken van de hema heb ik terug kunnen brengen omdat die echt veel te groot bleek te zijn dan op de verpakking stond. die van de ikea met satijn blijven bij mij wel echt mooi :j

@ Cerilene, gefeliciteerd met jullie woning!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:06

Naja, die verzendkosten zijn hoger dan wat het kost :=
Gefeliciteerd Cerilene! Blijf je in Haarlem?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:10

dit is ongeveer mijn dekbedovertrek, van Cinderella
Afbeelding

en dan heb ik nog een simpele witte van de ikea :D

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:21

@Ariebombarie: Thanks ..
Het behang is heel licht glanzend en loopt idd over in twee kleuren.

Veel nieuwe dekbedovertrekken gekocht allemaal .
Overtrekken met veel wit erin ben ik niet zo weg van .
Ik had 4 sets overtrekken en heb er ondertussen al twee weg gedaan die ik ook al heel lang had .
Nu moet ik er nog minstens eentje bij scooren .

Spannend Cerilene_ ...
Laatst bijgewerkt door Time2Tri op 30-07-12 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:23

Sommige mensen hebben er maar één, dat zou ik echt niet kunnen!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:27

Ik ook niet , twee is minimun .
Zou me anders veel te lastig met wassen drogen zijn .

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:27

ik heb er twee en zou er eigenlijk nog één bij willen :j

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:33

Heb er nu ook maar 1.. is altijd plannen met wassen/drogen..

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 19:36

Cerilene_ schreef:
Dag allemaal.
Zou ik me hier misschien ook kunnen melden?!

Welkom! na even in je profiel gespiekt te hebben ken ik jou denk ik :P Volgens mij heb jij ook op Hippisch centrum velsen gereden toch en stond/sta je met je pony op een boerderij aan de Vergierdeweg?

Dekbedden is hier niet zo'n probleem, hier een van ikea en 1 van de hema en ik slaap onder allebei prima als mijn matras niet zo verschrikkelijk rot zou liggen....

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:18

Mootje schreef:
Naja, die verzendkosten zijn hoger dan wat het kost :=

Het schijnt een foutje te zijn geweest....

Ik vind dekbedovertrekken duur! Voorlopig hier ook het meest tevreden over IKEA :j
Alle andere duurdere (merkloos, maar wel zo'n 40-50 euro) vind ik niet beter.
Vooral flanel gaat bij mijn vriend zijn 2-dagen baard enorm pillen :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:21

Nicolle _O-
Kaygee, Balen dat je matras niet fijn ligt! Je nachtrust is dan ook niet wat het moet zijn :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:24

Nee slaap al 2 jaar slecht maar krijg vriend niet overtuigd om een ander matras te kopen. Waren hartstikke dure matrassen en dan denk je goed geïnformeerd te zijn over de aanschaf van een matras... Maar goed ik ga straks in het nieuwe huis niet meer op zo'n rot matras slapen dus er gaat echt een nieuw matras komen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:26

matrassen blijven lastig :j ook als je goed geinformeerd bent, het is toch heel persoonlijk en je weet pas na een paar nachten of het prettig is of niet :)

Bij Ikea mag je geloof ik het matras 30dagen op proef hebben. Dat, en de goede testresultaten, is voor ons de reden geweest een Ikea matras aan te schaffen en ik moet zeggen dat ik er al een jaar heerlijk op slaap! en dat met mijn rugproblemen :)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:28

Het kan ook verschil in mening zijn... Mijn vriend slaap het liefst zo hard mogelijk, hij kan ook op zo'n tentmatje slapen...
En ik slaap het liefst op zo'n nasa traagschuimding of iets anders wat meeveert.
En dat vindt hij dus weer compleet waardeloos...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:29

Klopt Mar :j
Ik heb ook een IKEA matras met twee auping spiralen eronder. In mijn studentenhuis had ik ook een IKEA matras.

Balen dat vriendje niet wil meewerken ;(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:32

Sonja, lees net in het Action topic dat het de Leen Bakker is die nu 2.10 hoeslakens heeft :D

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:33

Kaygee schreef:
Cerilene_ schreef:
Dag allemaal.
Zou ik me hier misschien ook kunnen melden?!

Welkom! na even in je profiel gespiekt te hebben ken ik jou denk ik :P Volgens mij heb jij ook op Hippisch centrum velsen gereden toch en stond/sta je met je pony op een boerderij aan de Vergierdeweg?

[/size].

Haha, dat is ook grappig, maar dat klopt inderdaad. Het is echt lang geleden dat ik op hippisch reed zeg, was een leuke tijd... Op je foto's kom jij me ook bekend voor inderdaad. Kleine wereld :).
We blijven trouwens in Haarlem ja. Wij houden allebei echt van deze stad. We verhuizen nu terug naar de buurt waar mijn vriend en ik beiden opgegroeid zijn. Onze ouders/familie wonen dan om de hoek, en mijn paard staat ook weer een stuk dichterbij.

Ik heb er echt zo'n zin in! Het is allemaal heel snel gegaan (woensdag kregen we de brief dat we konden komen kijken, vrijdag bezichtigen en vandaag gehoord dat we woensdag de sleutel al krijgen), maar alsnog kan het mij niet genoeg opschieten voor we er aan kunnen beginnen. Het is haast onwerkelijk voor mij tot die tijd. We waren ons oude krakkemikkige zolderhok dan ook meer dan zat na 3 jaar.
We gaan morgen de nodige klusinformatie ( aangezien wij leken zijn in het echte klussen) en eventueel al benodigdheden bemachtigen, zodat we woensdagmiddag meteen kunnen beginnen met wat voorwerk klussen (zoals voorstrijken van muren, primen van kozijnen etc.). Gelukkig hebben we voor de rest veel handige mensen om ons heen om te helpen met het echte klussen.

Matrassen schelen inderdaad zoveel. Dat is uiteindelijk echt een van de belangrijkste dingen van het hele huis volgens mij. Echt rot als je daardoor niet lekker slaapt.
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 30-07-12 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:35

Nicolletje schreef:
Het kan ook verschil in mening zijn... Mijn vriend slaap het liefst zo hard mogelijk, hij kan ook op zo'n tentmatje slapen...
En ik slaap het liefst op zo'n nasa traagschuimding of iets anders wat meeveert.
En dat vindt hij dus weer compleet waardeloos...

2 1-persoonsmatrassen :)
Mijn ex was 2x zo zwaar en lang als ik en had een harder matras nodig dan ik, wij hadden dus 2 verschillende type matrassen waardoor we beiden goed konden slapen.
Nu heb ik gewoon een 2persoonsmatras met mijn huidige vriend en dat gaat prima