Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Maart al jeetje. Gelukkig vind ik dat retina scherm niet zo nodig, en vind ik mijn mini snel genoeg. Daar zal ook wel een flinke prijsverhoging bij komen kijken. Neeeeee, ik vind het wel prima zo ^^
Als de iPads elkaar in dit tempo gaan opvolgen, dan blijf je bezig.
eilleen333 schreef:Mijn Ipad wil ook graag een update en er zijn ongeveer 30 apps op mijn Iphone die dat ook graag willen. Ik vergeet het alleen altijd (updaten doe ik alleen op de wifi thuis).
Maar hoe ziet dat met itunes? Die wil ook graag een update. Na de vorige update ging het kreng ineens synchroniseren met meneer Iphone en was ik al mijn muziek kwijt. Heb het er echt net weer opstaan...
(Iphone werd niet herkend door Itunes door update op Iphone, na het updaten van Itunes moest ik synchroniseren en was ik alles kwijt omdat mijn Itunes library leeg was door de update).
Maar hoe kan ik dat in de toekomst voorkomen?
Shiloh schreef:Ik heb zelf geen Mac, maar het lijkt mij dat er ergens een "twee richtings" synchronisatie instelling uit staat. Dat op dit moment de computer dus alleen maar met hotmail synchroniseert, maar hotmail dus niet met het programma op de computer.
Ga eens in de instellingen snuffelen. Moet vast ergens iets zijn met synchronisatie.