Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik moet helaas wel. Sommige shirtjes kreuken giga van het drogen op het mini rekje en wij dragen ook blousen en pantalons dus tja...
Toen heb ik wekenlang alles keurig op 'hun' manier gedaan, om vervolgens te ontdekken dat manlief onze linnenkast aan het verbouwen was en alle keurig gestreken kleding zo op de grond had gegooid. Het enige moment geweest in mijn hele relatie dat de stoom uit mijn oren kwam... Toen heb ik gezegt; Joh dan was en strijk je voortaan maar lekker zelf...

TeeGee schreef:Waarom zou je sokken willen strijken???
Mijn vriend heeft daarom altijd allemaal dezelfde sokken, lekker makkelijk.
Uiteraard gaf mama het sokkenmonster de schuld, maar hey.
Ze probeert mijn vriend ook elke keer te vertellen dat dat echt niet gaat staan.
Ik wil liever een grotere tuin

Kentaro schreef:Dat haalt toch niet uit dat je ze niet naast/op elkaar hebt?? Als ik het op m'n rekjes hang, moet ik er ook een paar meter mee lopen
Nicolletje schreef:Kentaro schreef:Dat haalt toch niet uit dat je ze niet naast/op elkaar hebt?? Als ik het op m'n rekjes hang, moet ik er ook een paar meter mee lopen
Ik bedoelde dat we na de verhuizing de droger zolang in de keuken kwijt konden en straks gaat hij naar boven en hoeven we daar geen extra aansluitingen of afvoer voor te maken.
Hij zou zelfs in de schuur kunnen.
Dat was nog in reactie op PD....... (dat de droger en de wasmachine 7 meter uit elkaar kwamen te staan)