Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shadow0 schreef:C_arola schreef:Oh ok en kun je het gewoon zo kopiëren op de ereader of moet je het dan op de ereader overnieuw doen?
Dat is me nog niet helemaal duidelijk maar als je het goed instelt moet het volgens mij ook naar de reader toe kunnen. Maar eea staat volgens mij in de link die ik gaf?
C_arola schreef:Dank je, ja ik heb zo'n 250 boeken op de mediacenter staan die zo georganiseerd zijn. Geeft me rust door de overzicht waardoor ik me alleen hoef te richten op het lezen ipv zoeken welke boek deel 2 is van welke serie
Marije_jiplover schreef:Ik krijg ze met ADE wel DRM vrij.
Ik open ze in het programma en dat duurt eerst een hele poos voor dat die hem dan helemaal heeft opgestart.
En dan kies ik geloof ik weergeven in verkenner(?) en dan staan ze daar gewoon als gewone epub.
Ik doe daar dus zelf niks speciaals voor en ook niet met een of andere kunstgreep ofzo.
En ik kan dan vervolgens via verkenner gewoon het boek verslepen naar waar ik her hebben wil.
Ik heb mijn ebooks niet in calibre oid georganiseerd.
Heb een map op onze server staan en daar staan alle ebooks gerangschikt in mappen op schrijversnaam, that's it.