ik zal morgen eens naar de betere verfzaak gaan hier, wellicht dat die nog wat weten. wil haar kledingkast ook gaan doen namelijk maar zie er al tegenop als ik er aan denk dat het resultaat dus maar heel kort mooi is.
rommulus
Wij hebben ook van die zilver verf op de plank boven de kachel. Ook bij ons word het dof, het verdwijnt niet maar word wel dof en beetje antraciet achtig. Ik stoor me er niet 123 aan maar goed wij gaan hier ook weg en de zooi word toch gesloopt.
Wil je dat ik er morgen een foto van maak zodat je kan zien wat je te wachten staat ?
Wat jij beschrijft is het inderdaad. Heb er Zó de balen van
Juut
Geplaatst: 07-09-12 13:30
Zou ik ook even niet goed van worden als je er een hoop tijd in hebt gestopt.... heb je dit wel door gegeven aan de winkel? Om anderen een zelfde leed te besparen?
Misschien is het idd op te lossen met een lak laag, maar dan loop je wel de kans dat er een gelige gloed overheen komt.
Juut leuke kast ! Zo iets zou ik ook wel willen maar dan groter en massief eiken Pffff ooit als we de staats loterij winnen ....
Juut
Geplaatst: 07-09-12 18:26
Haha, als ik de loterij win zou ik echt niet zelf met een kwast in de hand staan en MP afstruinen! Dan deed ik gewoon mijn bestelling bij de duurdere meubelzaak
rommulus
Ik vind zelf crea bea zijn erg leuk. Het lijkt mij ook ontzettend gaaf om mijn eigen keuken te bouwen, een echt ouderwetse Amerikaanse bar er in (heb al complete plaatjes in mijn hoofd, erg he )
Ik lees al een poosje mee maar zal me nu even melden. Heb een grenen eettafel(tje) op de kop getikt die nu landelijk wit/whitewash gaat worden. Heb em vandeweek opgehaald en kaalgeschuurd. Wat een takkewerk zeg haha! Maar nu zit het onderstel iig in de grondverf, morgen de volgende laag. Hopelijk wordt dat whitewash ook een beetje mooi. Al vind ik hem ook wel gaaf nu hij wit is met een blankgeschuurd blad.
Zeg, zijn er hier geen bokkers die krijtverf over hebben, dat we blikken kunnen ruilen? Ik heb nog een fiks blik Painting the past-verf over in de kleur 'chocolate' (echt Nutricia chocolademelkbruin) en ik ben nog op zoek naar off white en oud rose
De binnenkant van het kastje (in ieder geval binnenzijde deur en het plankje) en de binnenkant van het klepje wil ik beplakken met dit tafelzeil: Daar heb ik nog een stukkie van liggen