Is er iemand hier die het warmtekussentje van de action heeft? staat namelijk niet op dat hij met water in de magnetron moet, maar alle andere die ik ken moeten dat wel.
Jawel, maar daar staat niets op. Maar elk ander warmtekussen dat ik in mijn handen heb gehad moest wel. Vandaar dat ik hoop dat iemand hier het weet.
YvonneV
Geplaatst: 26-01-12 17:07
maroescha schreef:
Is er iemand hier die het warmtekussentje van de action heeft? staat namelijk niet op dat hij met water in de magnetron moet, maar alle andere die ik ken moeten dat wel.
kennen jullie de flextubes van de action? die flexiebele emmers die al veel als voeremmer gebruikt wordt? zo ook hier..
een paar maanden terug had je ze ook in een vierkante versie en die waren ook een stug steviger/stugger bij ''onze action'' stonden die bij de tuinspullen en waren donkergroen, nu heeft mn jaarling de hare gemold.. maar ik kan nu alleen nog maar de slappere ronde versies vinden, die heeft ze helemaal zo kapot
zijn er mensen die de vierkante nog wel tegen komt?
Heb die muurletters op mijn muur gedaan,helaas blijven de letters niet plakken
Sting
Geplaatst: 26-01-12 23:57
Suusie22 schreef:
die vierkante gebruik ik als wasmand
hoe groot waren die dan?? ik wil ook in mijn wasmand kunnen zitten
Pfff... Gróóóót. Er stond geen maat/prijs bij helaas, maar het was... ehm... denk een keer of 2-3 de vierkante tub .
Juudii: Blijven ze aan het plastic zitten? Hééél goed wrijven over de letters! En dan de hoek van het plastic heel puntig maken, dan wil het nog wel eens lukken. Als je dan eenmaal een beginnetje hebt (evt met je nagel) dan wil het verder wel! Helaas wel letter voor letter .