Wat koop je bij de Action? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Wat koop je bij de Action? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:13

Ahh super! helaas heb ik geen hond..

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:16

Die hondenkussens hebben ik vrijdag ook gekocht. Heb 2 lichtblauwe. Ze zijn zeker door de test gekomen want mijn puppy heeft een ongelukje erop gehad en ook na het wassen blijven ze goed en ze zijn precies even groot als de bench van de pup ( nouja er passen nog etensbakjes naast)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:48

Die honden kussens zijn super!!!
Ze zijn makkelijk te stofzuigen(krijgt de haren er makkelijk af),ze zijn goed wasbaar en mijn honden hebben ze nog niet kapot kunnen krijgen.
Ik heb hier hele dure kussens gehad, maar 1 van mijn honden krabt in haar kussen voordat ze gaat liggen en was steeds in zeer korte tijd door de (dure) hoezen heen.
Ze zijn ook goed te wassen, de binnen kussens ook.
Ik had er vorig jaar een keer 1 gekocht, maar toen ik laatst zag dat ze ze weer hadden heb ik er nog 5 bij gekocht.

Als ik het serum koop is het ook voor mezelf hoor, de cowboy magic gebruik ik ook zelf.
deze week maar eens even halen.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 21:50

Jammer dat mijn honden te groot zijn voor dat kussen....:=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:00

Weet iemand of de action.. redelijk goede/werkende littekencreme verkoopt?

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:06

silby schreef:

Ja, voor jouw honden zijn ze misschien wat krap(heb even in je profiel gespiekt)ík heb 2 beagles en dat gaat prima.
Ook de poezen liggen er graag op trouwens!!

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:12

Saaams schreef:
Weet iemand of de action.. redelijk goede/werkende littekencreme verkoopt?

Ik heb gehoord dat de slakkencreme goed werkt maar zelf geen ervaring mee.

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:50

silby schreef:

Dat dacht ik eerst ook bij mijn oude hond maar die rolt zich toch altijd op als hij ergens op ligt misschien doen de jouwe dat ook?

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 10:32

Bij mij liggen er 5 katten op :D

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 10:37

Nee die van mij liggen altijd helemaal lang uit :=

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:22

silby schreef:

Vrees hetzelfde voor die van mij :P

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:35

Ik heb net 2 doorzichtige vergieten en een citruspers en zo'' elastieke spin gehaald, ga ik proberen een dazenval van te maken. Schade 7 euro.

Skipybal ed heb ik nog in huis.

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:42

Ik vandaag voor het afscheid van mijn bijna 4 jarige zoon op school, voor mijn bijna 10 jarige dochter de traktaties op school en ook voorhaar kinderfeest thuis en alle kadootjes voor de juffen en meester.
Ik heb zoal 26 mini rekenmachientjes, 26 x rollup kauwgum voor dochter op school, voor feestje thuis 4 x leuk kistje met knutselpakket en rollen mentos en pepermunt.

Voor de kleinste 6 x rugzak ( van cars!) met daarin een reuze tube smarties en een stickerpakket.

Voor alle juffen en andere begeleiders ( zoontjes zit op vroegbehandeling dus extra therapieen op school) een lekkere zeeproos met daarbij chocolade.

en voor de 2 juffen van mijn tweede zoon en de meester van mijn dochter een luxe koekblik met vulling
Daarbij nog wat crepepapier enz. totaal 80 euro, ach waar kun je dat allemaal kopen voor dit geld!!!

Waar zouden we zijn zonder de action ( als je leuke kleine dingetjes zoekt voor traktaties)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:11

@ Goldyp: Gaan de kinderen definitief van school af of ga je elk jaar zo uitpakken? :wow:

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:04

Even een reactie van een magazijnmedewerker op verschillende berichten :P
Dat van die borrelnootjes kan komen omdat niet alle reachers de FIFO-regel hanteren waardoor een nieuwe lading eten of drinken voor de oude lading op locatie komt te staan waar de orderpickers het weer weghalen.
Voor de mensen die FIFO niet kennen: First In First Out, dus wat als eerste erin is gegaan komt ook als eerste eruit, wat betekent dat je de nieuwe voorraad achter de oude voorraad zet.
Wat betreft de noodles, ik heb vorige week nog gewoon de drie (?) verschillende soorten ingepakt, dus in het magazijn zijn ze er nog wel, maar misschien is het snel op, en laat de volgende lading nog even op zich wachten.

En ik had ook al een idee om alle populaire spullen te vermelden in het openingstopic, inclusief afbeelding (en prijs?) en de mensen daar maar naar te verwijzen.
Voor mij staan de lederdoekjes op 1 :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:09

Die borstel die eerder genoemd werd heb ik ook inderdaad, handig ding.

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:55

@ Goldyp: Gaan de kinderen definitief van school af of ga je elk jaar zo uitpakken?

Nee, jongste gaat van school ( peuterspeelzaal) af en mijn dochter is jarig en bij ons op school is het altijd ( bijna dan) een klein presentje met een snoepje.( gelukkig kost het bij de action niet zoveel anders zou ik er niet aan beginnen)

De middelste gaat nu naar groep 3 en ik geef altijd als de kinderen overgaan de juffen of meneer iets lekkers.

Ja het lijkt heel veel maar mijn kinderen hebben in totaal al 8 juffen en 1 meneer.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:01

Naja ben je voor weinig geld weer klaar!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:10

*komt even binnen stormen*

Ik heb bij de action vandaag een flexiblee slang met borsteltje gekocht voor op de stofzuiger.Daar kun je makkelijk achter de verwarming en droger uitzuigen. :D.Ben er vreselijk blij,het werkt super.
voor de rest douchegel,uiercreme,wattenstaafjes,sokken voor de oudste zoon,deoderant, het belangrijkste chocolade voor mezelf :o .
Ik ga minstens 2 keer in de week na de action en haal daar echt van alles.Nu vooral heel veel voor de bbq en de tuin.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:34

liesjecryos schreef:
*komt even binnen stormen*

Ik heb bij de action vandaag een flexiblee slang met borsteltje gekocht voor op de stofzuiger.Daar kun je makkelijk achter de verwarming en droger uitzuigen. :D.Ben er vreselijk blij,het werkt super.

Oeh, daar heb ik van het weekend ook nog mee in mijn handen gestaan. Maar het werkt dus goed? hmmmm....toch maar gaan halen dan!!!
Ik ben altijd gek op de schoonmaakspulletjes van de Action. Krijg meteen weer zin om te poetsen hahahaha

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:01

Net een pakje lederdoekjes, 2 bekers noodles, 2 pakken paarse muisjes en een pakje neusstrips gehaald voor nog geen 5 euro :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:02

Mirjamsel schreef:
Net een pakje lederdoekjes, 2 bekers noodles, 2 pakken paarse muisjes en een pakje neusstrips gehaald voor nog geen 5 euro :D

hebben ze bij jullie nog die kip noodles?
hier op de slinge zijn ze niet meer verkrijgbaar en komen ze ook niet meer terug ;(

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:10

Die strandbedden, valt het daar nou een tijdje op uit te houden? Mijn vriend was niet overtuigd.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:42

F_Orumster schreef:
Die strandbedden, valt het daar nou een tijdje op uit te houden? Mijn vriend was niet overtuigd.

Ja! :j

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:53

yvonnedv schreef:
Ik heb net 2 doorzichtige vergieten en een citruspers en zo'' elastieke spin gehaald, ga ik proberen een dazenval van te maken. Schade 7 euro.

Skipybal ed heb ik nog in huis.

Hoe kan je zo'n ding dan zelf maken?