Wauw sjiek huis is bovenstaand! De steigerhoutmeubelen zijn wel geschuurd dus niet ruw, en alles bij elkaar kost 600 euro. Nou daar heb je echt nog geen dressoir(of dressior?) voor in de winkel, en nu een complete inboedel.
Wat een gaaf huis CK88! En ook 2e huis vind ik erg mooi, zowel van buiten als van binnen (alleen ff kwijt van wie het huis is )
Hier weinig vooruitgang Ach, haast hebben we ook niet, want we wonen er tenslotte al 3 jaar en alles is bruikbaar 2 weken terug op vakantie geweest en in onze vakantie heeft een bouwbedrijf de douchevloer gemaakt, daar zal ik nog even een fotootje van maken, erg mooi geworden én functioneel en bovenal: lekvrij!
Verder hebben we een nieuwe airco op zolder, alleen zijn we erachter gekomen dat hij het condenswater aan de verkeerde kant loost...naar binnen namelijk Dus ff de aircopipo bellen!
Tuin knappen we stukje bij beetje op...woonkamer zijn we weer meebezig, lambrisering eruit enz...maar eerst ff de rekening afwachten van de douchevloer en dan bekijken hoeveel budget er is voor een stucadoor
Cruesli, prachtig je huis!! Wat voor tegels hebben jullie in de badkamer? Mooie keuken ook, wat voor werkblad? Die groene muur is in de logeerkamer waar tevens een extra kledingkast van ons in komt te staan.
CK88, erg mooi huis hebben jullie zeg! Steigerhout is erg gaaf!!
Miep, erg mooi die kleuren, mooi geschilderd ook! Vind je vloer gaaf!!
Xono lekker op vakantie geweest. Ben benieuwd naar de foto!
Bij ons komt de loodgieter vandaag weer leidingen in de muur frezen. (schrijf je dat zo ) We hadden gisteren de trap voor de 2e keer in de grondverf gezet, dus moest net weer even afplakken voor hij zo eroverheen loopt (Zonde als je zwarte voetstappen op de witte trap zitten!)
Verder had ik vandaag een kennismakingsgesprek bij een werving en selectiebureau voor een nieuwe baan. Had dus mn nette outfit aan en ben gelijk een sollicitatiebrief gaan brengen bij een accountantskantoor bij mij in de buurt. Ze wilden een handgeschreven brief, dus dacht dn is het wel zo persoonlijk om de brief te brengen. Een halfuurtje later (ik zat in de auto) hebben ze al gebeld of ik vandaag nog op gesprek wilde komen Zag het pas toen ik thuis was, ze hadden mn voicemail ingesproken Dus even gebeld, nu heb ik morgen om 10 uur een sollicitatiegesprek
Miep, dat lijkt mij heerlijk Elke ochtend wakker worden met de geur van vers brood Ben je geslaagd voor een wasmachine, of zie je door de bomen het bos niet meer (ik gok het laatste ) Destino, Succes vandaag!
Morgen komt de meneer van de winkel kijken hoe mijn badkamer er nu uitziet ivm leidingwerk en de lengte van de inloopdouche zodat het kopse kantje precies op de voeg valt
Mijn ma heeft er zoveel plezier van en aangezien we straks verder van de turkse bakker vandaan wonen wilde ik graag een keer zo'n ding, had ze er gisterenavond 2 voor mij uitgezocht waar ik uit mocht kiezen Ik bof maar weer......
Uhm wasmachine, nee ik zou alleen orienteren, ik weet te goed wat ik wil, maar de prijzen zijn gewoon zo uiteenlopend en ik wilde gewoon in een winkel kijken ipv op internet.
Heerlijk he..... Vanmiddag waren we nog in het nieuwe huis, de schilder was bezig Hij zou al het sauswerk afmaken vandaag. Dezelfde metallic verf van de gang komt terug in de woonkamer, hij had al een stuk muur gedaan..... wauw! Ook zal het muisgrijs op de muur, prachtig als je alles zo samen ziet komen
Volgende bewoner van huidige woning is vanavond ook geweest, alles even gemeten en papier getekend. De verhuizing van het waterbed is geregeld, ook direct een ladesysteem en nieuwe tijk besteld. De levering van de bank en de lamp ook geregeld Dus nu zit het er voor mij grotendeels op, alles heb ik geregeld (hoop ik ) Straks de finale schoonmaak en finale dozen inpakken en dan kunnen we over
Super van je vloer miep!! En wat lief een broodbakmachine! En wat ben je al ver zo te horen!
Mootje, gaaf dat ze komen meten!
Gesprek ging heel goed! Ze waren heel enthousiast en de directeur zei dat hij er een heel goed gevoel bij had. Gesprek ging ook heel ontspannen en vanzelf! We hebben het zelfs over de finale van so you think you can dance gehad Dat zegt al genoeg lijkt me hoor uiterlijk volgende week meer, omdat het afdelingshoofd met vakantie is. En die beslist mee.
miep, super goed van je vloer zeg, weer een gestress minder
mootje, leuk dat ze kwamen meten, die hebben er vast ook zoveel zin in
destino, dat klinkt goed, die afdelingshoofd ook zeker weten om, als de directeur al zo goed gevoel heeft, zal nog even door duimen voor je,
hier komt er thuis weinig van om de laatste dingetjes af te maken, lekker druk met al dingetjes regelen voor de vakantie, inkopen voor de hond, want die gaat naar mn ouders, mn ouders gaan ook nog eens mn paard doen schoonouders doen de rest van ons huis en diertjes eten geven,
@Destino, het lijkt haast wel of je die baan al hebt
@Bailey, erg hé als je dieren hebt al dat geregel vooraf, daarom is het voor mij al heel lang geleden dat ik echt op vakantie ben geweest...... volgens mijn vriend/man/partner veel te lang Maar goed die is heel reislustig
Net even snel bij de woning wezen kijken, zal zo even foto's plaatsen
Iedereen druk aan 't klussen? Destino, zijn jullie al bijna klaar nog iets van de baan gehoord? Miep, heb je de rest van de vloer al binnen?
Hier is gisteren de meneer van de winkel geweest, en de bestelling is geplaatst het wordt waarschijnlijk ergens eind augustus, maar ik wacht toch al 3 jaar Wilde vandaag nieuwe kussenslopen halen voor op de bank, maar niets leuks kunnen vinden bij IKEA.
Bij de Ikea hebben ze igg totaal geen leuke kussenslopen. Heb er alleen een paar effe wittige vandaan. Heb uiteindelijk nog wat in de bouwmarkt gevonden, dat was wel de laatste plaats waar ik het verwachtte.
@miep1979: gaaf behang zeg! Heerlijk een broodbakmachine, wel wat werk vind ik altijd, maar o zoooo lekker
@XoNo: een lekvrije douche is wel handig ja
@Destino: in de badkamer hebben we voor de wand 30x60 mat witte tegels (zie hieronder) de vloer wordt 50x50 roestbruin/zilvergrijs glimmend achtig iets en op de toilet ombouw en in het nisje bij de inloopdouche komen stripjes in de kleur van de vloer. Werkblad is spaanplaat, foto hieronder zie je de kleur. Fijn dat je gesprek goed gegaan is!
@Bailey: altijd een hoop geregel voor je op vakantie kan he!
Hier is vandaag de raamdecoratiemeneer (wat een leuk woord ) geweest voor de DUO rolgordijnen te hangen in de woonkamer. Ook de paneelrails bij de tuindeuren hangt al. Volgende week komen ze de panelen erop hangen en de plisse's in de slaapkamer. Verder komt volgende week ook ons bed+nachtkastjes en nog 2 grote kasten en de tegelzetter komt de badkamer afmaken. De week daarop komen ze de vloerbedekking leggen op de trappen en gaat mn paps het toilet betegelen. En daarna overhuizen, whieee!
Hier weer wat fotootjes van vandaag: Spachtelputz achter de keuken (hele huis is gedaan inmiddels, alles fris wit, maar achter de keuken deze grijze kleur)
Werkblad (beetje stoffig nog, hihi)
Badkamer, beginnetje van tegelen:
Hier komt de inloopdouche in de hoek, in het nisje komt tegen de achterkant de stripjes tegels in de kleur van de vloer (je ziet al wat stripjes liggen op het inbouwreservoir van het toilet als je goed kijkt), komt een glazen douchewandje tussen toilet en inloopdouche.
Hier waren ze bezig met het hangen van de duo rolgordijnen in de erker:
En erker klaar! (beide ramen aan voorzijde ook klaar, maar nog geen foto van)