Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:20

:wave:

Vandaag gaat er een nieuwe Action open hier in de buurt en daar ga ik uiteraard even heen. Maar heeft iemand de handdoeken van de Action? Hoe zijn die? Heb echt drastisch nieuwe handdoeken nodig :+

Verder ben ik echt Action fan, koop er echt van alles.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:23

SAKKIA schreef:

Vandaag gaat er een nieuwe Action open hier in de buurt en daar ga ik uiteraard even heen. Maar heeft iemand de handdoeken van de Action? Hoe zijn die? Heb echt drastisch nieuwe handdoeken nodig :+

Zelfde kwaliteit als die je bij de Hema kan kopen, best goed dus.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:27

Oh dan ga ik straks even kijken. De Action waar ik heen ga is echt helemaal nieuw, ook helemaal nieuw gebouwd pand ook, ik ben dus heel erg benieuwd :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:00

Miepie77 schreef:
SAKKIA schreef:

Zelfde kwaliteit als die je bij de Hema kan kopen, best goed dus.

Je moet ze wel ff nat maken voordat je die beveiligingsstickers er af haalt anders trek je erallemaal halen in.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:06

OH bedankt voor de tip. Moet eerst kijken of de kleur wel naar mijn zin is hoor :+ Ben nogal zinnig wat dat betreft :')

En ik zoek ook nog steeds een kabel waarmee ik mijn Ipod in de auto aan kan sluiten. De aansluiting in de auto zit er al, maar ik kan die kabel dus nergens vinden :n Automeneertje had die van hem bij de Action gekocht........

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:58

De handdoeken zijn erg dun. Maar ik heb een hele tijd geleden handdoeken bij de action gehaald en ook al zijn ze dun, na tig keer wassen en in de droger zijn ze nog prima in orde.

Alleen als je van dikke, stevige handdoeken houd moet je ze niet bij de Action halen.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:08

Ik heb gisteren ook een handdoek gekocht voor in mijn rolstoel. Ik vind de kwalietiet opzich best goed maar ben benieuw hoe ze zich houden in de was.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:27

Neuh bij ons zijn de handdoeken meer functioneel :+ Kwaliteit moet dus goed zijn, dik maakt me niet zoveel uit.
Ik ga zo even die kant op en zal hier melden wat ik gekocht heb :+

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:36

die handdoeken zijn indd wel goed :j
en leuke kleurtjes! :D

Vraagje, heeft iemand die spray/doekjes voor la[ptop scherm? die daar te koop zijn?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:57

fionaf09 schreef:

Vraagje, heeft iemand die spray/doekjes voor la[ptop scherm? die daar te koop zijn?

Gehad :)

Heel fijn zijn die doekjes, alleen ze drogen wel snel uit :Y) Maar dat zal wel minder zijn als je de deksel erop houd haha :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:26

heeft er iemand ervaring met een soort foundation mousse bij de action?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:03

yvonnedv schreef:
Daphne__ schreef:
Dat setje voor smokey eyes is echt GEWELDIG! _/-\o_
Vooral het oogpotlood wat er bij zit, heb nog nooit zo'n fijne gehad *D

Heb er ook nog een soort knip gekocht... snap alleen niet hoe die in moet :')
Weet iemand dat toevallig? Het is zo'n vierkante met aan beide kanten een soort kammetjes, in het midden stiek met kraaltjes en die kun je op meerdere manieren in je haar doen... maar hoe?!

Hier zie je wat voorbeelden

http://www.tempsl.nl/nl/vorm-gezondheid ... 98116.html

Het is hetzelfde als de Swinky (ik vind de Swinky wel beter want die zit steviger, maar hé daar is de prijs ook naar)
http://www.theoriginalswinky.com/styles/ met videos! Succes.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 14:47

Daphne__ schreef:
fionaf09 schreef:

Gehad :)

Heel fijn zijn die doekjes, alleen ze drogen wel snel uit :Y) Maar dat zal wel minder zijn als je de deksel erop houd haha :')

okee,
kan je ze ook voor je toetsenbord gebruiken?
en is er nog iets daar wat je voor het toetsenbord reinigen kan kopen?

Ben net trouwens even geweest, tuinkabouter op een kikker die schommelt mee genomen :p voor m'n moeder (moederdag)
En even van dat doorzichtige folie om een cadeau te verpakken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:20

ben weer terug en veel en veel te veel gekocht, ga ik dus niet allemaal opnoemen ook.
Het is wel een super mooie winkel geworden zeg. Kan ik mooi elke dag langs het werk zo even langs rijden als het moet :j
Ideaal want die in Groningen vind ik maar lastig te bereiken als je met de auto bent en je moet er betaald parkeren :n

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:24

Weet iemand of ze (grote) opbergboxen hebben bij de Action? Zonder uitsteeksels etc aan de binnenkant?
Dus gewoon simpel gladde wanden, gladde onderkant? (voor knaagdieren)

Zoiets bijvoorbeeld:
Afbeelding

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:27

Zoiets hebben ze wel gehad, je kan er eens een bezoekje aan wagen. Misschien staan er nog een paar.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:29

SAKKIA schreef:
ben weer terug en veel en veel te veel gekocht, ga ik dus niet allemaal opnoemen ook.
Het is wel een super mooie winkel geworden zeg. Kan ik mooi elke dag langs het werk zo even langs rijden als het moet :j
Ideaal want die in Groningen vind ik maar lastig te bereiken als je met de auto bent en je moet er betaald parkeren :n

Wat is je leukste aankoop?! :D Hahaha

Hier moet je idd ook betaald parkeren -O- Dus gaan we vaak op de fiets, wat hilarische situaties opleverd.. Koop je leuk een houten dienblad of een schilderij ofzo.. Tja.. Je moet toch op de fiets terug naar huis _O- Hahaha

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:29

Puera schreef:
Zoiets hebben ze wel gehad, je kan er eens een bezoekje aan wagen. Misschien staan er nog een paar.

Oke, dankjewel! :j

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:32

Ik heb vanmiddag een whiteboard/magnetisch bord gekocht met een drieluik voor foto's. Echt mooi, omlijst enzo :) Er zitten vijf magneetjes en een stift bij.
4,39!! :wow:

En salmiakknotsen, chocola :o

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:56

Ik heb van die brillendoekjes bij de action gekocht voor mijn zonnebrillen en daar staat op dat ze ook geschikt zijn voor plasma en beeldschermen, cameralenzen, GSM enz , zijn per stuk verpakt dus drogen ook niet uit, ik dacht 50 stuks voor 80 ct.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:57

Mijn leukste aankoop: wacht even ik ren even naar de tasjes haha. Heb het zo de rommelkamer ingegooit geen zin meer om het op te ruimen dat kan morgen wel weer :+

De pilotenzonnebril en de armbanden :j Zag nog veel leukere armbanden, maar daar paste mijn hand niet doorheen en ik ben ook altijd een beetje bang dat ik ze in de winkel niet meer afkrijg :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:13

xJolien schreef:
Weet iemand of ze (grote) opbergboxen hebben bij de Action? Zonder uitsteeksels etc aan de binnenkant?
Dus gewoon simpel gladde wanden, gladde onderkant? (voor knaagdieren)

Zoiets bijvoorbeeld:
Afbeelding

Dat is toch niet voor knaagdieren?!?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:14

SAKKIA schreef:
Mijn leukste aankoop: wacht even ik ren even naar de tasjes haha. Heb het zo de rommelkamer ingegooit geen zin meer om het op te ruimen dat kan morgen wel weer :+

De pilotenzonnebril en de armbanden :j Zag nog veel leukere armbanden, maar daar paste mijn hand niet doorheen en ik ben ook altijd een beetje bang dat ik ze in de winkel niet meer afkrijg :')

Hahahaha :') Ja, dat zou een beetje banketstaaf zijn := Haha!
Leuk!! :D Ik gooi 't vaak ook eerst even ergens neer en dan later nog een keer alles uitpluizen, heb je er 2 keer plezier van _O- :P

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:26

Misschien een ideetje om een top 10 te maken? :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:32

Maar goed ik had nu verder ook helemaal niks nodig hoor :+ IK ging alleen maar omdat het net een nieuwe winkel is die vandaag dus open ging.
Ik ben zelfs twee keer geweest en ook de tweede keer kwam ik er nog met meer vandaan dan alleen dat wat ik nog vergeten was.