Vandaag gaat er een nieuwe Action open hier in de buurt en daar ga ik uiteraard even heen. Maar heeft iemand de handdoeken van de Action? Hoe zijn die? Heb echt drastisch nieuwe handdoeken nodig

Verder ben ik echt Action fan, koop er echt van alles.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:
Vandaag gaat er een nieuwe Action open hier in de buurt en daar ga ik uiteraard even heen. Maar heeft iemand de handdoeken van de Action? Hoe zijn die? Heb echt drastisch nieuwe handdoeken nodig
Miepie77 schreef:SAKKIA schreef:
Zelfde kwaliteit als die je bij de Hema kan kopen, best goed dus.
yvonnedv schreef:Daphne__ schreef:Dat setje voor smokey eyes is echt GEWELDIG!![]()
Vooral het oogpotlood wat er bij zit, heb nog nooit zo'n fijne gehad![]()
Heb er ook nog een soort knip gekocht... snap alleen niet hoe die in moet![]()
Weet iemand dat toevallig? Het is zo'n vierkante met aan beide kanten een soort kammetjes, in het midden stiek met kraaltjes en die kun je op meerdere manieren in je haar doen... maar hoe?!
Hier zie je wat voorbeelden
http://www.tempsl.nl/nl/vorm-gezondheid ... 98116.html
Daphne__ schreef:fionaf09 schreef:die handdoeken zijn indd wel goed
en leuke kleurtjes!![]()
Vraagje, heeft iemand die spray/doekjes voor la[ptop scherm? die daar te koop zijn?
Gehad
Heel fijn zijn die doekjes, alleen ze drogen wel snel uitMaar dat zal wel minder zijn als je de deksel erop houd haha
SAKKIA schreef:ben weer terug en veel en veel te veel gekocht, ga ik dus niet allemaal opnoemen ook.
Het is wel een super mooie winkel geworden zeg. Kan ik mooi elke dag langs het werk zo even langs rijden als het moet![]()
Ideaal want die in Groningen vind ik maar lastig te bereiken als je met de auto bent en je moet er betaald parkeren
SAKKIA schreef:Mijn leukste aankoop: wacht even ik ren even naar de tasjes haha. Heb het zo de rommelkamer ingegooit geen zin meer om het op te ruimen dat kan morgen wel weer
De pilotenzonnebril en de armbandenZag nog veel leukere armbanden, maar daar paste mijn hand niet doorheen en ik ben ook altijd een beetje bang dat ik ze in de winkel niet meer afkrijg