Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vonneke schreef:die onder de mast was niks, oud en veel te donker.
http://www.funda.nl/koop/oirschot/huis- ... staert-38/
hier wil ik over goed 2 weken met schoonpapa is terug.
veerledec schreef:Dat garant staan kan ook niet zomaar meer tegenwoordig, zitten sowieso veel haken en ogen aan. De Hypotheker vertelde ons dat je daar tegenwoordig alleen nog maar een lagere rente mee kon krijgen en niet meer mee kon lenen. Maar ik weet niet in hoeverre dit klopt. Wat zei je adviseur?
Suuszels schreef:Hoihoi!
Ik ben er ook weer eens, even bijgelezen, leuke dingen komen voorbij.
weet iemand toevallig nog waar je zo'n soort tafel kan kopen? Wij hebben nog geen eettafel uitgezocht en krijgen volgende week de sleutelHij is niet heel duidelijk maar we willen een donkere, houten, massieve tafel, zonder ijzeren dingetjes enzo
vonneke schreef:dat wist ik niet, maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n ramp.
We betalen nu een hele dikke huur wat ook goed gaat en hebben allebei een baan (ik met intentieverklaring en wat zeker vast word) en mijn vriend nu sinds 2 maanden.
Mijn ouders lopen niet echt een gevaar, ik zou in principe een hypotheek alleen op kunnen brengen
vonneke schreef:dat denken wij zeker ook!
Alleen nu het spannendste. Het aanvragen van een hypotheek.
Mijn vader moet garant staan en ik kan er maar bar weinig over vinden op het internet.
veerledec schreef:Mooi hoor Romeo! Hoe zit dat nu met die achterwand van die tv, is dat ook een kast of zo?
Suuszels schreef:Hoihoi!
Ik ben er ook weer eens, even bijgelezen, leuke dingen komen voorbij.
weet iemand toevallig nog waar je zo'n soort tafel kan kopen? Wij hebben nog geen eettafel uitgezocht en krijgen volgende week de sleutelHij is niet heel duidelijk maar we willen een donkere, houten, massieve tafel, zonder ijzeren dingetjes enzo