Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GaitMonster schreef:Ik heb nu de samsung galaxy ace. Verschrikkelijk ding, wil er echt vanaf. En aangezien mijn prepaid abonnement afloopt over 1,5 maand ga ik maar eens voor een andere telefoon.
Zelf twijfel ik tussen de Samsung S3 of de Iphone 4s/5. De grootste twijfel is dat ik nu ook een samsung heb en dat hij amper geheugen heeft, batterij snel leeg is en regelmatig vast loopt.
Ik lees dus even mee voor jullie ervaringen en eventuele andere ideeën. Ben met andere merken niet zo bekend.
Suusie22 schreef:GaitMonster schreef:Ik heb nu de samsung galaxy ace. Verschrikkelijk ding, wil er echt vanaf. En aangezien mijn prepaid abonnement afloopt over 1,5 maand ga ik maar eens voor een andere telefoon.
Zelf twijfel ik tussen de Samsung S3 of de Iphone 4s/5. De grootste twijfel is dat ik nu ook een samsung heb en dat hij amper geheugen heeft, batterij snel leeg is en regelmatig vast loopt.
Ik lees dus even mee voor jullie ervaringen en eventuele andere ideeën. Ben met andere merken niet zo bekend.
Hoe kun je een prepaid abonnement hebben??
_mexx_lady_ schreef:Zo zag net de Samsung Galaxy S4.
Ben jammer genoeg niet helemaal overtuigd, lijkt te veel op de S3 naar mijn zin en die vind ik iets te rond.
http://www.samsung.com/global/microsite ... index.html
Straww_ schreef:@ GaitMonster; de 'A-merken' van de Samsung zijn wel altijd supergoed! Je ziet het overal; de Ace, mini's, Avance, Plus, etc. zijn allemaal veel slechter dan gewoon de Galaxy S1, 2, 3 of binnenkort 4(die neem ik
) Mijn moeder heeft ook de Ace, maar als ik die vergelijk met mijn Galaxy S2, dan zie je duidelijk verschil. Mijne is veel sneller, beter, super geheugen en loopt (bijna) nooit vast. En ik heb hem al 2 jaar
meganproperx schreef:Straww_ schreef:@ GaitMonster; de 'A-merken' van de Samsung zijn wel altijd supergoed! Je ziet het overal; de Ace, mini's, Avance, Plus, etc. zijn allemaal veel slechter dan gewoon de Galaxy S1, 2, 3 of binnenkort 4(die neem ik
) Mijn moeder heeft ook de Ace, maar als ik die vergelijk met mijn Galaxy S2, dan zie je duidelijk verschil. Mijne is veel sneller, beter, super geheugen en loopt (bijna) nooit vast. En ik heb hem al 2 jaar
dus de galaxy s3 mini is ook slecht?
_mexx_lady_ schreef:Iemand ervaring met het merk Huawei?
En dan moet name deze gsm:
http://www.gsmarena.com/huawei_ascend_g330-4966.php