Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sans6 schreef:even een vraagje; ik heb een HTC Desire HD, en die maakt mooie scherpe foto's. Maar ik weet niet hoe ik die op mijn pc krijg! Ja ik kan zer mailen/Hyves FB maar dat vind ik wat omslachtig voor 80 foto's...
Iemand?
(stomme vraag mss hoor, maar met 3 ma hier kregen we het niet voor elkaar..)
sans6 schreef:even een vraagje; ik heb een HTC Desire HD, en die maakt mooie scherpe foto's. Maar ik weet niet hoe ik die op mijn pc krijg! Ja ik kan zer mailen/Hyves FB maar dat vind ik wat omslachtig voor 80 foto's...
Iemand?
(stomme vraag mss hoor, maar met 3 ma hier kregen we het niet voor elkaar..)
Grietzz schreef:Wie kan mij helpen, want ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet.
Ik heb een HTC Legend, maar sinds een aantal maanden loopt hij continu vast. Dan weer zwart beeld. Dan weer het touchscreen wat nergens op reageert, dan weer het logo van HTC, omdat hij weer moet herstarten.
Ook restart hij zichzelf regelmatig, Ik ben er al achtergekomen dat dit een Vodafone probleem is, maarja daar kan ik niet zoveel mee.
Op andere momenten doet 'ie het weer prima en is er niks aan de hand.
Heb hem ook al eens teruggeooid op de fabrieksinstellingen, maar ook dat helpt niet.
Ik ben nu enorm aan het dubben wat ik hiermee moet. Aan de ene kant zeg ik; ik verkoop deze wel en haal een nieuwe en klaar ermee, maar aan de andere kant vind ik het wel een hele fijne telefoon op de momenten dat hij het goed doet en heb ik ook een brodit active holder e.d. ervoor aangeschaft.
Wat zouden jullie hiermee doen?!