HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:22

Ik heb inmiddels mijn HTC Mozart 7 binnen! Ben er erg blij mee!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:14

Ik heb tijdje geleden de Z nog mogen omruilen voor een S.
Alleen had elke keer het probleem met de S dat ik nergens netwerk had.
Achteraf lag het aan de simkaart.
Zit nu een nieuwe in en hij heeft een week goed gedaan.
Tot het volgende probleem. Weet niet of iemand die probleem ook heeft?
Hij valt elke keer uit.
Dan moet ik hem elke keer weer helemaal opnieuw opstarten.
Beetje vermoeiend, want dit komt denk ik wel 10 keer per uur voor.
Anders ga ik maar weer T-Mobile bellen.

imd

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:12

Ik heb nergens last van met de S.. Alleen van een batterij die te snel leeg is, valt me toch meer tegen dan ik dacht hoor! hoe lang doen de andere S-ers met een volle batterij?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:03

Klopt het daT je bij een contactpersoon allen telefoonnummer in kan vullen en niet mail enzo bij desire s?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:22

imd schreef:
Klopt het daT je bij een contactpersoon allen telefoonnummer in kan vullen en niet mail enzo bij desire s?

Nee, dat komt omdat je nummers op sim staan in plaats van op de telefoon. Of andersom ;)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:31

Waarom kan ik geen liedjes van YouTube luisteren én internetten tegelijk?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:45

Omdat je dan via internet liedjes luistert?
GEbruik je de app of luister je via internet?

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:36

allebei lukt niet.. :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:25

Janine1990 schreef:
imd schreef:

Nee, dat komt omdat je nummers op sim staan in plaats van op de telefoon. Of andersom ;)

Irritant ^)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:33

Je kunt ze wel op veranderen hoor :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 07:09

even een vraagje; ik heb een HTC Desire HD, en die maakt mooie scherpe foto's. Maar ik weet niet hoe ik die op mijn pc krijg! Ja ik kan zer mailen/Hyves FB maar dat vind ik wat omslachtig voor 80 foto's...
Iemand?

(stomme vraag mss hoor, maar met 3 ma hier kregen we het niet voor elkaar..)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:02

sans6 schreef:
even een vraagje; ik heb een HTC Desire HD, en die maakt mooie scherpe foto's. Maar ik weet niet hoe ik die op mijn pc krijg! Ja ik kan zer mailen/Hyves FB maar dat vind ik wat omslachtig voor 80 foto's...
Iemand?

Ik heb het met mijn HTC Wildfire S met 'HTC Sync' voor elkaar gekregen. Als je je HTC aan de computer aansluit, dan kun je dat HTC sync installeren en daar gaat het eigenlijk vanzelfsprekend. :)

Ik durf alleen niet te zeggen of het bij jou precies hetzelfde werkt (ben niet helemaal into smartsphones :+ ). Maargoed, misschien lukt!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:32

sans6 schreef:
Iemand?

Heb je een oplaadkabel met usb-uitgang? Die sluit je op de pc aan, dan geef je op je telefoon aan dat 'ie hem moet koppelen als schijfstation en als je dan naar deze computer gaat staat je telefoon daar als het goed is tussen. De map met foto's heet waarschijnlijk DCIM, of anders even zoeken door je mappen.

Oh, en dan is het gewoon een kwestie van knippen/kopieren en plakken dus.

MiesEnRijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:49

ik ben nog steeds erg tevreden over mijn HTC desire! batterij is inderdaad wel snel leeg.. maar heb een auto lader erg handig!! maar merk wel dat als ik hem sochtends rond half 9 uit de lader haal en als ik dan heel intensief bezig ben met whatsappen hyves twitter en facebook.. dan is hij rond deze tijd wel echt op zeg maar.. maar vandaag alleen een beetje gewhatsappd en zit nu nog op de 65 procent van me accu.. Dus ligt er echt aan hoe je hem gebruikt :)

R_S_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:53

Ik heb zins een weekje ook een htc desire s, ben er echt heel blij mee! :D
maar, sinds vanochtend geeft ie aan 'beperkte dienst'.. Ik kan nu dus echt helemaal niks meer. Iemand misschien ook een idee hoe dit kan? Als ie het morgen nog steeds doet, ga ik even terug naar de winkel.

MiesEnRijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:10

even opnieuw aan en uitzetten wil bij de mijne nog wel eens werken!

R_S_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:34

Heb ik al een paar keer geprobeerd..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:03

R_S_H, heb je niet een abonnement wat inmiddels is overgezet naar de nieuwe provider? Dat je nieuwe simkaartje er in moet?

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:29

Wie kan mij helpen, want ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet.
Ik heb een HTC Legend, maar sinds een aantal maanden loopt hij continu vast. Dan weer zwart beeld. Dan weer het touchscreen wat nergens op reageert, dan weer het logo van HTC, omdat hij weer moet herstarten.

Ook restart hij zichzelf regelmatig, Ik ben er al achtergekomen dat dit een Vodafone probleem is, maarja daar kan ik niet zoveel mee.

Op andere momenten doet 'ie het weer prima en is er niks aan de hand.
Heb hem ook al eens teruggeooid op de fabrieksinstellingen, maar ook dat helpt niet.

Ik ben nu enorm aan het dubben wat ik hiermee moet. Aan de ene kant zeg ik; ik verkoop deze wel en haal een nieuwe en klaar ermee, maar aan de andere kant vind ik het wel een hele fijne telefoon op de momenten dat hij het goed doet en heb ik ook een brodit active holder e.d. ervoor aangeschaft.

Wat zouden jullie hiermee doen?!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:34

Hoelang heb je hem al? Ik kan me voorstellen dat het de nodige frustratie oplevert.. Ik zou via vodafone (als je daar je abo hebt) en anders htc contacten ivm je garantie eventueel?

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:41

Heb hem pas een half jaar.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:45

HTC heeft een jaar garantie, ik zou er even achteraan gaan :)

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:49

Grietzz schreef:
Wie kan mij helpen, want ik weet niet zo goed meer wat ik er mee aan moet.
Ik heb een HTC Legend, maar sinds een aantal maanden loopt hij continu vast. Dan weer zwart beeld. Dan weer het touchscreen wat nergens op reageert, dan weer het logo van HTC, omdat hij weer moet herstarten.

Ook restart hij zichzelf regelmatig, Ik ben er al achtergekomen dat dit een Vodafone probleem is, maarja daar kan ik niet zoveel mee.

Op andere momenten doet 'ie het weer prima en is er niks aan de hand.
Heb hem ook al eens teruggeooid op de fabrieksinstellingen, maar ook dat helpt niet.

Ik ben nu enorm aan het dubben wat ik hiermee moet. Aan de ene kant zeg ik; ik verkoop deze wel en haal een nieuwe en klaar ermee, maar aan de andere kant vind ik het wel een hele fijne telefoon op de momenten dat hij het goed doet en heb ik ook een brodit active holder e.d. ervoor aangeschaft.

Wat zouden jullie hiermee doen?!

Ik heb precies hetzelfde met mijn legend... Vind het super vervelend gezien het feit dat hij ook soms herstart als ik aan het telefoneren ben of als ik muziek luister op mijn telefoon.. Ik schoon mijn telefoon regelmatig op, heb er niet onnodig veel apps op staan enzo.. Maar ik heb een abonnement bij T-mobile, dus is het dan wel een vodafone probleem?
Ik heb mijn telefoon helaas nu net iets langer dan een jaar dus ik zal niet meer zoveel hebben aan het jaar garantie..

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:52

Heb net even op de Vodafone site gekeken en je kunt hem inderdaad op laten sturen om te laten maken, maar als je hem opstuurt moet je hierbij direct een formulier ondertekenen dat wanneer het volgens hun niet binnen de garantie valt je 92,50 moet betalen..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:54

Even goed zoeken, ik lees net dat accessoires 1 jaar zijn, telefoon 2? Ik zou het de moeite waard vinden om even op te zoeken :)

Ik zou ook niet voor opsturen kiezen, maar langs een winkel gaan!! :)