Hoop voor jou dat het net zo snel gaat als bij ons, ik belde voor een bod, makelaar speelde meteen open kaart en zei dat ze dat er zelf voor betaald hadden
Gaf toen aan wat de verkopers in gedachten hadden, ik heb toen ons maximumbod op tafel gelegd en daar zijn we precies tussenin op uitgekomen 
En dit bovenstaande heeft zich binnen 15 minuten voltrokken: ik makelaar bellen, hij verkoper bellen, makelaar mij terugbellen, ik vriend bellen, ik makelaar weer bellen en toen hadden we een huis
En oehhh, wat is het heerlijk om zo tussen door allemaal leuke dingetjes te kopen

Ik ging even boodschappen halen en moest even bij 't Kruidvat zijn. Hadden ze geweldige kussentjes, precíes in de kleuren die we zochten
En dat was zo moeilijk, willen namelijk met groentinten gaan werken, maar niet van dat limegroen. Daarnaast ook geen fluffy-spul, maar lekker grove materialen zoals linnen. Maar 2,50 per stuk en bovendien 2+1 gratis
Dus meteen meegenomen, net als kant-en-klare gordijnen in een beetje mosgroene kleur, ook van linnen. Spotgoedkoop, dus als we ze niet gaan gebruiken vraag ik m'n oma wel of ze er twee grote kussenslopen van maakt
En ook nog een schoenenrekje voor onderin de linnenkast. Ik met een volgeladen fiets en voor maar €12,- klaar 
Spannend Marline, hopen dat jullie het snel mogen verkopen!
Staat jullie huis op funda? Vind altijd wel leuk om huizen te zien
Alles moet aan het huis gedaan worden dus ik ben weer weg naar de bouwmarkt...

Maar 3 keer is scheepsrecht zeggen ze en dit keer is het huis voor een mooie prijs verkocht.