Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Yinka schreef:Mijn ipod heeft de laatste tijd kuren gekregen, misschien herkent iemand het.
Soms gaat het scherm over streepjes beeld in allemaal verschillende kleuren. Dat blijft heel even en dan valt ie uit. Ziet wel meteen het apple incoontje en daarna doet ie het weer.
Of zoals vandaag dat hij opeens uit gaat en daarna als je hem weer aan doet gewoon weer verder speelt.
Ik heb hem bij bol.com gekocht en er zit 1 jaar garantie op. ( Ik zit nog binnen dat jaar ), maar ik weet niet hoe lang ik hem dan kwijt. Eigenlijk kan ik hem niet 1 dag missenDus iemand ideeën?
Edit: de nieuwste software ( 1.0.4.) die zit er al op, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik wee niet wat het is, maar als je hem terugbrengt dan krijg je zeer wss een nieuwe iPod, aangezien een iPod geen schroefjes heeft en ze ze niet kunnen openmaken om te reparen
Zo heb ik dus mijn oude iPod gewoon in de prullebak moeten gooien..
Citaat:Je nummers worden niet verwijderd als je je software update. Even een screenshot maken.
Kan overigens wel zijn dat de update voor Windows er anders uitziet.
(En veel veranderingen zijn er niet, maar er zit overal nu zo'n lelijke zilveren glans)
apple.com schreef:iTunes is a free application for Mac and PC. It plays all your digital music and video. It syncs content to your iPod, iPhone and Apple TV. And you can add to your collection anytime, 24/7.
Stef_Winston schreef:Ja hij doet het weer!
Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etcHeb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt
Venix schreef:Heee!
Ik heb een Ipod touch. Maar, ik kan er geen spelletjes op krijgen. Ik kan ze wel donloaden enzo. maar ik krijg ze niet gesynchroniseerd.
Kan iemand me misschien helpen?
XX
liedje89 schreef:Venix schreef:Heee!
Ik heb een Ipod touch. Maar, ik kan er geen spelletjes op krijgen. Ik kan ze wel donloaden enzo. maar ik krijg ze niet gesynchroniseerd.
Kan iemand me misschien helpen?
XX
Heb je wel de goede spelletjes, je moet kijken voor apps. De dingen die in iTunes spelletjes heten zijn voor modellen met de clickweel.