Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:36

Nee, voor iTunes het programma betaal je niet. Alleen als je legaal wil downloaden dmv iTunes store.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:58

SpikkelFire schreef:
Yinka schreef:
Mijn ipod heeft de laatste tijd kuren gekregen, misschien herkent iemand het.

Soms gaat het scherm over streepjes beeld in allemaal verschillende kleuren. Dat blijft heel even en dan valt ie uit. Ziet wel meteen het apple incoontje en daarna doet ie het weer.

Of zoals vandaag dat hij opeens uit gaat en daarna als je hem weer aan doet gewoon weer verder speelt.

Ik heb hem bij bol.com gekocht en er zit 1 jaar garantie op. ( Ik zit nog binnen dat jaar ), maar ik weet niet hoe lang ik hem dan kwijt. Eigenlijk kan ik hem niet 1 dag missen O:) Dus iemand ideeën?

Edit: de nieuwste software ( 1.0.4.) die zit er al op, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik wee niet wat het is, maar als je hem terugbrengt dan krijg je zeer wss een nieuwe iPod, aangezien een iPod geen schroefjes heeft en ze ze niet kunnen openmaken om te reparen ;)
Zo heb ik dus mijn oude iPod gewoon in de prullebak moeten gooien.. :\

En na hoeveel dagen beslissen ze of je een nieuwe krijgt := ?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:01

Citaat:
Je nummers worden niet verwijderd als je je software update. Even een screenshot maken.

Afbeelding

Kan overigens wel zijn dat de update voor Windows er anders uitziet.
(En veel veranderingen zijn er niet, maar er zit overal nu zo'n lelijke zilveren glans :+ )

hmm, die heb ik volgens mij al, ziet er alleen wat anders uit idd door de windows versie!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:08

Yinka schreef:
En na hoeveel dagen beslissen ze of je een nieuwe krijgt := ?

Dat weet ik niet, mijn iPod was al 3 jaar oud dus viel buiten de garantie. Van het mannetje van de Media Markt kon ik hem daarom maar beter weggooien omdat het anders toch geen zin had. :\

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 21:23

Hmmm... tja... ik kan eigenlijk geen dag zonder dat ding := Ik moet vervanging hebben eigenlijk...

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:58

dus al die liedjes erop zetten en al die itunes is helemaak gratis je hoeft dus nergens voor te betalen oook niet voor de nummers,of het progamma!?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:31

Lees het nog eens. Programma is gratis. Nummers kosten alleen geld als je ze in de iTunes store koopt. Voor je eigen nummers moet je niet betalen, logisch toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:10

:=

Dat zie je toch meteen? Of ben ik nu zo scheel? Het is gewoon freeware, staat op de apple site zelf en op wikipedia.

apple.com schreef:
iTunes is a free application for Mac and PC. It plays all your digital music and video. It syncs content to your iPod, iPhone and Apple TV. And you can add to your collection anytime, 24/7.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:56

Pff ik heb net m'n ipod laten vallen en nu doet ie het dus niet meer... Iemand nog truckjes om hem weer tot leven te wekken? Baal d'r nogal van aangezien ik hem nog maar zo kort heb..

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:58

Ik heb nu net een Ipod gehad van m;n ouders maar hoe kun je nou een goede afspeellijst maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 15:59

Nieuwe afspeellijst, en dan de muziek er in die je goed vind? :=

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:00

Stef_Winston schreef:
Pff ik heb net m'n ipod laten vallen en nu doet ie het dus niet meer... Iemand nog truckjes om hem weer tot leven te wekken? Baal d'r nogal van aangezien ik hem nog maar zo kort heb..

Het is trouwens een Ipod Nano Generatie 5. Die met camera dus :P

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:02

@ stef_winston, Menu en ronde knop tegelijk ingedrukt houden, misschien helpt dat.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:06

Stef_Winston.. De 5G bevalt die goed?
Ik overweeg de 4g of de 5g.. Niet zozeer om de camera, die ga ik denk ik toch niet gebruiken, maar de radio.. Werkt die goed op de 5g? Anders ga ik voor de 4 :)

Vervelend dat ie het niet meer doet.. Als je hem in de oplader doet, krijg je dan nog contact?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:48

Ja hij doet het weer!

Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etc :j Heb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt :j

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:35

Ik ga straks de ipod touch 8 gb halen!

Iemand em ergens goedkoper gezien dan 179 euro?

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:43

Bij pixmania is hij €174,90 incl verzendkosten :')

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:28

Stef_Winston schreef:
Ja hij doet het weer!

Radio werkt top! Heb tot nu toe niet echt last gehad dat ik ruis had etc :j Heb zelf de 4 2 weken gehad en vervolgens voor deze geruild. Moet zeggen dat ie tot nu toe goed bevalt :j

Klopt het dat die 5 niet mat is, maar glad? Ik vind dat matte echt tien keer mooier, maar aan de andere kant doe ik er toch een rubbertje omheen _O-
Denk wel dat ik voor de 5g ga hoor, en dag zilvergrijs en 16g :)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:11

Heee!
Ik heb een Ipod touch. Maar, ik kan er geen spelletjes op krijgen. Ik kan ze wel donloaden enzo. maar ik krijg ze niet gesynchroniseerd.

Kan iemand me misschien helpen? :)

XX

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 18:41

Ik heb een noodgeval :') Vanavond een feestje en ik heb een afspeellijst gemaakt in iTunes, maar ik kan de volgorde van de liedjes niet veranderen.. Ik kan ze wel verslepen maar dan blijven ze gewoon op dezelfde plek in de lijst staan. Weet iemand wat ik moet doen?

Edit: Het is gelukt, laat maar!
Laatst bijgewerkt door Peperkroket op 02-10-09 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 18:43

Hoi,
Ik heb ook een probleem met mijn ipod mini.
Hij doet het niet meer, en resetten ook niet
Als ik hem in de oplader doe en dan in het stopcontact of de computer flitst er af en toe zo'n dun balkje in het scherm en dan het apple teken en zo gaat het door..

Iemand die wonderen kan verrichten!?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:46

Ik vrees dat er wat aan je scherm scheelt... Zou als ik jou was maar even teruggaan naar de winkel.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:51

Ik heb hem helaas 2e hands gekocht, na 1 dag deed hij al zo raar. Mooi balen dit, moet maar even kijken of ik hem ergens kan laten maken..

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:42

Venix schreef:
Heee!
Ik heb een Ipod touch. Maar, ik kan er geen spelletjes op krijgen. Ik kan ze wel donloaden enzo. maar ik krijg ze niet gesynchroniseerd.

XX

Heb je wel de goede spelletjes, je moet kijken voor apps. De dingen die in iTunes spelletjes heten zijn voor modellen met de clickweel.

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:53

liedje89 schreef:
Venix schreef:
Heee!

XX

Heb je wel de goede spelletjes, je moet kijken voor apps. De dingen die in iTunes spelletjes heten zijn voor modellen met de clickweel.

Hee.
Ja, ik heb er een paar gedownload via Itunesstore. (Zo heet dat toch?)
En als ik dan bij mijn Ipod kijk, en dan kun je zeg maar kiezen welke programma's je erop wilt zetten. En dan staan daar de spellen die ik heb gedownload. En dan klik ik die aan en dan op synchroniseren. En dan synchroniseerd ie wel. Maar dan staan ze niet op mn Ipod?

Snap je wat ik bedoel, of moet ik even een printscreen maken? :o

XX