Fun-da deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:59

Hier ook geen mail gehad en ook geen idee over welk huis het gaat?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 21:00

Suzanne F. schreef:
Happinez schreef:
:wave:

Zijn er meer mensen die een mail gehad hebben van over een link die hier geplaatst is ? ( ik heb geen idee meer welk huis, maar goed ik schijn wat gezegd te hebben wat d'r niet aanstond. )
De bokker schijnt hier niet te kunnen reageren en voelt zich nogal aangevallen omdat het haar huis bleek te zijn.

Nee, ik niet. Tja, weet je, we praten hier gewoon over de huizen die op Funda staan. Dat het net van een bokker is kan gebeuren natuurlijk. Dan kan je niks meer zeggen.

Precies, ik heb wel een vermoeden om welk huis het zou kunnen gaan maar daar is niets raars over gezegd.
Echter heb ik wel een heel epistel ontvangen waar ik niet op zit te wachten en dus ook niets mee ga doen.
Als je er niet tegen kan dan is dit denk ik niet het juiste topic om mee te lezen denk ik dan.

Edit : ik weet nu zeker om welk huis het gaat, echter haalt mevrouw gelijk 2 conversaties door elkaar.
Dingen die niet over haar huis gezegd zijn staan wel in de mail ( werd rond dezelfde tijd over gesproken maar ging over een ander huis :? )
Laatst bijgewerkt door Happinez op 28-01-24 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:04

marleen_88 schreef:
Amber_anne schreef:
Is dit voor IJmuiden een goede prijs?

Het is hier heel duur, dus ja. Dat is een goedkoop huis... :=

En dat Tiktokfilmpje is erg grappig ja. :')

Vroeger was dat deel van oud IJmuiden een plek waar mensen gehuisvest werden die buiten de samenleving vallen. Met de sloop van een aantal panden in die omgeving is het enorm vooruit gegaan, maar je hebt natuurlijk nog oud bewoners

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 22:11

Happinez schreef:
Edit : ik weet nu zeker om welk huis het gaat, echter haalt mevrouw gelijk 2 conversaties door elkaar.
Dingen die niet over haar huis gezegd zijn staan wel in de mail ( werd rond dezelfde tijd over gesproken maar ging over een ander huis :? )

Oké nou lekker laten dan.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 22:43

En dan nog.. als je iets vind? Je mag toch gewoon je mening hebben? Als je nou leugens verteld als de waarheid tja.. maar daar is in dit topic geen sprake van :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:33

Ach iedereen leeft anders en smaken verschillen. Ons huis is vrij neutraal, maar er zijn vast ook mensen die dit huis niet mooi vinden. Helemaal prima, niet mijn probleem. Heb nooit het gevoel gehad in dit topic dat iets langdurig volledig afgebrand werd.

Hier worden morgen de foto's gemaakt. Zijn net pas klaar met alles. Al had ik geen griep gekregen waren we al eerder klaar geweest :') Ik hou van dit huis, maar de laatste tijd wel weer gemerkt dat het eigenlijk te groot is voor ons tweeën en niet praktisch is met mijn slechtere been. Gelukkig is dat over een paar maanden anders :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:24

Happinez schreef:
:wave:

Zijn er meer mensen die een mail gehad hebben van over een link die hier geplaatst is ? ( ik heb geen idee meer welk huis, maar goed ik schijn wat gezegd te hebben wat d'r niet aanstond. )
De bokker schijnt hier niet te kunnen reageren en voelt zich nogal aangevallen omdat het haar huis bleek te zijn.

Ik vermoed dat het iemand is die zich speciaal hiervoor geregistreerd heeft, er toen achter kwam dat ze nog steeds niet kan reageren en daarom maar een PB heeft gestuurd.

Tja, als je huis door de makelaar op FB wordt gezet kan je ook commentaar krijgen wat je niet aanstaat.

En als je pech hebt sta je opeens in zo'n verzameltopic/post van: de tien/twintig/vijftig gekste/meest volgestopte/grootste marketingblabla huizen op geenstijl of weetikveel waar je dat soort verzamelingen vindt.

Oftewel, dan is het hier nog heilig.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:48

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 16:24

wooowww dit is echt wel heftig ja...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 17:03

Zo nou inderdaad. Je krijgt al medelijden met de kinderen. Zo te zien wonen daar wat tokkies.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:42

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 21:27

Siggislief schreef:

Staat al heel lang te koop. Nu wel nieuwe foto's en in prijs gezakt.
Vergeleken met andere huizen hier met vergelijkbaar perceel toch zeker 1 a 2 ton duurder. Wel groot maar oud van binnen
Daar staat niks lang te koop op 2 huizen na waaronder dit

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-24 00:02

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 00:41

Suzanne F. schreef:
Zo nou inderdaad. Je krijgt al medelijden met de kinderen. Zo te zien wonen daar wat tokkies.

Maar ook zoveel dieren op zo'n klein oppervlak pfff

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 07:37

Happinez schreef:
Daar moet je wel door alles heen kunnen kijken inderdaad.

https://www.funda.nl/koop/hilversum/hui ... balaan-14/
Voor bijna 1,8 miljoen hadden ze het op zijn minst wel even mogen stofzuigen en de afwas mogen doen voor de foto's lijkt me :=

Wat een rare advertentie. Overal zie je nog rommeltjes. Kussens van de bank, afvalzak naast de schouw etc.

Terwijl het op zich netjes is maar ook weer niet af. Apart.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 07:59

Misschien had de werkster vrij :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 08:05

Caesar schreef:
Happinez schreef:

Voor bijna 1,8 miljoen hadden ze het op zijn minst wel even mogen stofzuigen en de afwas mogen doen voor de foto's lijkt me :=

Wat een rare advertentie. Overal zie je nog rommeltjes. Kussens van de bank, afvalzak naast de schouw etc.

Terwijl het op zich netjes is maar ook weer niet af. Apart.

Heel raar…
An sich netjes ingericht, maar sommige details hadden echt niet gehoeven. Het is geen grote puinhoop en met heel weinig effort hadden ze het echt veel beter over kunnen laten komen. Geen schakelaars/stopcontacten, motor in de gang, stekker die zo willekeurig los ligt, wc papier langs de kachel,

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:31

De stoelen bij de tafel viel mij ook op, ze stonden er zo bij of ze net bij de tafel weg gelopen waren.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:39

Ik vraag me af of het bewust zo 'gestyled' is? Maar dan werkt het niet imo.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:45

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 09:59

Die pennen op de grond maken dat het wat gestyled voelt. Alsof het dan voelt als 'een koopje met alleen nog wat werk'. Ipv een peperduur huis dat half verbouwd is. Die kabelboom onder die bank in de tuinkamer ook. Alsof hij dan minder opvalt... Voor dit geld had ik op z'n minst wat sfeerimpressies van de mogelijkheden/verbouwingsplannen verwacht.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 10:08

Happinez schreef:

Zouden ze in iedere foto een pen op de grond of pakje drinken hebben neergezet om de grote van de kamers te benadrukken of iets dergelijks. Ik vind het ook heel raar.
En alle bladeren in de serre achtig iets, moet misschien de connectie met de natuur buiten weergeven ofzo??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 10:38

Heel bijzonder die foto’s van dat huis in Hilversum. Bijna op elke foto een pen/stift of een propje op de grond, of een pakje drinken. Al die bladeren ook, heel raar. Het is zo gestyled maar met welke reden? Het huis is niet goed afgewerkt zo te zien dus misschien dat een hele strakke styling niet zou passen. Dan krijg je een verkeerde indruk. Maar om het dan een rommelige look and feel te geven om de verwachtingen wat te drukken vind ik ook weer vreemd. En dat voor 1,8 miljoen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 10:42

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 11:59

cobiie schreef:
Happinez schreef:

Zouden ze in iedere foto een pen op de grond of pakje drinken hebben neergezet om de grote van de kamers te benadrukken of iets dergelijks. Ik vind het ook heel raar.
En alle bladeren in de serre achtig iets, moet misschien de connectie met de natuur buiten weergeven ofzo??

Nou dan slaan ze de plank flink mis. Eerste wat ik dacht bij het zicht van al die bladeren; zooo, inloop van vuil is nogal een dingetje hier of een en ander moet nog flink afgewerkt worden om al die bladerentroep te voorkomen.
Al die troep overal. Ik kreeg de indruk dat de verkopers wel een heel duur huis konden kopen, maar niet onderhouden en dus maar weer te koop gezet voor ze kopje onder gaan.
Want iets kopen is het makkelijkste; als je vervolgens de kosten die bij zo'n huis meekomen niet kan dragen, dan houd het snel op met je dure woning.

Dat is de indruk die de foto's mij gaven. Daarnaast zou ik als verkoper er ook niet blij mee zijn dat de makelaar mijn motorkenteken zo pontificaal in beeld brengt.