Toen ik rond 15.00 thuis kwam lag er bijna geen water in de bakjes ondanks de vele regen. Denk echt dat het aan de wind ligt. Van welke kant die komt. Het druppelt nu wel maar ik had echt veel meer water verwacht...
Koper
Geplaatst: 28-02-24 11:32
Hoe is het nu met de lekkage Marlies?
En ik ben even vergeten of je eigenlijk al een oplossing had voor tafeltje bij de bank. Heb je iets gevonden wat goed voor je werkt?
En ik hen nog steeds mijn grote salontafel en dat werkt eigenlijk wel prima.
Koper
Geplaatst: 28-02-24 12:01
Laat je de aannemer er nog naar kijken?
Ik heb achter de bank (mijn bank staat niet tegen de muur aan, je kunt er achterlangs lopen net als bij jou) een laag kastje staan. Het is ongeveer even hoog als de bank. En dat is eigenlijk wel ideaal om even je bordje en theebeker op te zetten. Er staan ook een lampje en een plant. En de laptop leg ik op de bank zelf als ik van de bank opsta. Ikzelf, mijn kater en ik hebben allemaal onze vaste plek op de bank
In januari heb ik 503 kWh verbruikt aan stroom. Schrok me dood maar januari is schijnbaar de duurste maand.
Februari heb ik 244 kWh verbruikt dus de helft...scheelt wel even. Heb de verwarming ook een graad lager gezet en ik heb heel feb natuurlijk gewerkt. In jan was ik de eerste week nog thuis ivm vakantie.
Januari was voor ons ook €370, schrok me wezenloos. Zitten nu nog niet eens op de helft Maar januari was ook koud en met enkel glas stookten we ook een stuk voor de mussen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-24 15:45
Januari was voor mij €184. Februari was €84. Scheelt €100 en dat is echt veel.