Dammie dankjewel

gerlienke dankjewel

DuoPenotti dankjewel

pien_2010dankjewel

Dat klinkt als een geslaagde avond in Parijs.
marcella dankjewel

Ceetje_bokt en Myfairytale dankjewel

JudithO dankjewel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Wat gaaf zo met je eigen crackertjes![]()
Maar wat een bult werk jongens..... en dan zie ik die kat en dan denk ik al meteen weer van ieuw wat als die er lekker tegenaan gaat staan piesen
Wat is je planning voor volgend jaar...?
Hier ben ik bezig een stuk wei achter het huis af te zetten met het idee daar iets moestuinigs van te maken. Wellicht frambozen ofzo langs de zijkanten (waar nog palen met gaas staan) en dan buitenom een rand maïs en / of zonnebloemen? En daarvoor dan een rand bloemen voor de bijen en vlinders enzo. En dan in het midden een aantal "veldjes" met aardapels enzo, zodanig dat er tussen die veldjes nog paden zijn van gras dat we gewoon met maaien bij kunnen houden.
Prairy schreef:pmarena schreef:Wat gaaf zo met je eigen crackertjes![]()
Maar wat een bult werk jongens..... en dan zie ik die kat en dan denk ik al meteen weer van ieuw wat als die er lekker tegenaan gaat staan piesen
Wat is je planning voor volgend jaar...?
Hier ben ik bezig een stuk wei achter het huis af te zetten met het idee daar iets moestuinigs van te maken. Wellicht frambozen ofzo langs de zijkanten (waar nog palen met gaas staan) en dan buitenom een rand maïs en / of zonnebloemen? En daarvoor dan een rand bloemen voor de bijen en vlinders enzo. En dan in het midden een aantal "veldjes" met aardapels enzo, zodanig dat er tussen die veldjes nog paden zijn van gras dat we gewoon met maaien bij kunnen houden.
Frambozen zijn net onkruid en gaan ook aan de wandel via hun wortels. Die zou ik, uit eigen ervaring, niet zetten in de buurt van waar je andere dingen wil planten.
En een kat is geen hond he, die gaat daar echt niet zo maar tegenaan plassen