nynke55 schreef:En wat ligt er op dat bed, onder het plastic?
Wat daar gebeurd is....
WendyBZ, het ziet er in elk geval apart uit. Er zit ook nog een agrarische bestemming op, dat verklaart misschien de prijs.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tirzasarah10 schreef:https://www.funda.nl/koop/drouwenerveen ... derstraat/
Is de laatste foto nou op de kaart aangegeven hoeveel grond het is?
manzano schreef:tirzasarah10 schreef:https://www.funda.nl/koop/drouwenerveen ... derstraat/
Dat is de provincie Drenthe met een pijltje met de ligging
WendyBZ schreef:Pipodipo schreef:Beetje apartige badkamer: https://www.fundainbusiness.nl/agrarisc ... ksweg-257/
Daar zit een verhaal bij als ik me niet vergis. Volgens mij mag je daar maar een paar paarden houden. Er heeft een soort ranch gezeten maar die moest er weg omdat dat vergunningstechnisch niet goed zat geloof ik.
tirzasarah10 schreef:https://www.funda.nl/koop/drouwenerveen ... derstraat/
corine1981 schreef:Pfff, met al die prijzen vraag ik me echt af wat je tegenwoordig moet verdienen? Wij verdienen volgens de normen boven modaal, maar bij 350000 houdt de financiering toch op (terecht overigens).
Maar wat doe je voor een werk wanneer je 650000 oid kunt betalen?
Laat staan die 5 miljoen...
Echt bizar.
Wij willen z.s.m. ons huis verkopen -maar moeten beide badkamers nog verbouwen- en iets vrijstaand buiten de randstad ervoor terug, maar ondanks dat we winst op ons huis gaan maken heb ik er een hard hoofd in, de prijzen in Drenthe etc stijgen net zo hard inmiddels
Pipodipo schreef:Vroeger ging je op een lekker hoog bedrag zitten en tegenwoordig verzwijg je gewoon de schuldenlast na je studie.
veerledec schreef:Dat is met een normale baan/banen nog wel te betalen hoor. Boven de 1,5 mln zal meestal wel sprake zijn van een andere bron van inkomen dan een gewone loondienst.
idinn schreef:Pipodipo schreef:Vroeger ging je op een lekker hoog bedrag zitten en tegenwoordig verzwijg je gewoon de schuldenlast na je studie.
Dat snap ik wel.. het gaat nogal hard achteruit wat je aan hypotheek kan krijgen als je een studieschuld hebt. Een fatsoenlijke hypotheek kunnen mijn vriend en ik wel vergeten door onze schuld. Ondertussen betalen we wel netjes elke maand €900 huur, eigenlijk gewoon een vorm van geld weggooien. Dat kan schijnbaar wel, maar investeren in een eigen huis kan niet
Pipodipo schreef:Het voelt soms een beetje oneerlijk en scheef, maar huren heeft ook echt voordelen boven eigenaar zijn van een woning. Het geeft je meer vrijheid en je hoeft niet altijd alles zelf te regelen aan onderhoudsdingetjes en verbouwingen. Er komt een keer een moment dat je wel naar kopen kan gaan kijken en dan maak je het weer goed.
corine1981 schreef:Ik zou ook niet onder hoogspanning kabels willen wonenveerledec schreef:Dat is met een normale baan/banen nog wel te betalen hoor. Boven de 1,5 mln zal meestal wel sprake zijn van een andere bron van inkomen dan een gewone loondienst.
Offtopic: Wat versta jij onder een "normale" baan dan? Modaal betekent namelijk gemiddeld (36.500), wij zitten daar behoorlijk boven maar kunnen bij lange na geen 650.000 euro lenen.
Of is stratenmaker, kapper,
buschauffeur, verpleger, leerkracht, caissière etc. geen normale baan?
In het eigen huis magazine stond dat een gemiddelde woning in 2019 326000 euro kost, nieuwbouw zelfs 388.000, maar door Jan Modaal niet meer te betalen is.
Wat is dan normaal??
corine1981 schreef:Pfff, met al die prijzen vraag ik me echt af wat je tegenwoordig moet verdienen? Wij verdienen volgens de normen boven modaal, maar bij 350000 houdt de financiering toch op (terecht overigens).
Maar wat doe je voor een werk wanneer je 650000 oid kunt betalen?
Laat staan die 5 miljoen...
Echt bizar.
Wij willen z.s.m. ons huis verkopen -maar moeten beide badkamers nog verbouwen- en iets vrijstaand buiten de randstad ervoor terug, maar ondanks dat we winst op ons huis gaan maken heb ik er een hard hoofd in, de prijzen in Drenthe etc stijgen net zo hard inmiddels