Dus geen idee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepaardoes schreef:Er boeren best wat mensen goed met de crypto’s.
Stel: je zit net over de grens heen om belasting over je vermogen te moeten betalen. Waar zou jij dan geld aan uitgeven om onder die grens te komen?
Yonker schreef:Ik zou het niet uitgeven maar gewoon voor een eigen huis sparen. Helaas heb ik niet zoveel geld![]()
Maar als je op 1 januari 60.000 euro had... dan betaal je maar over 6.750 belasting wat neer komt op 2 euro.. daar zou ik geen 10.000 euro voor uit geven om het niet te betalen
Citaat:Hieronder staan de belastingpercentages over 2021 vanaf de vrijstelling waar je daadwerkelijk mee te maken krijgt: Over het bedrag tussen de € 50.000 - € 100.000 van je vermogen betaal je 0,59% belasting. Over het bedrag daarboven tot €1.000.000 betaal je 1,40% belasting.
Needje schreef:JIJ hebt misschien 300% return.
Ik ben eind maart begonnen en sta nu op 63% winst.
Esperanza schreef:Hoi iedereen! Ik wil ook graag beginnenen heb er nog niet zoveel kaas van gegeten.
Nu leek dit mij een handig platform
https://bitrobby.com/nl/home-2/
Hoe zien jullie dat?
annepaardoes schreef:Er boeren best wat mensen goed met de crypto’s.
Stel: je zit net over de grens heen om belasting over je vermogen te moeten betalen. Waar zou jij dan geld aan uitgeven om onder die grens te komen?
Shiloh schreef:Studieschuld aflossen![]()
![]()
….
Oh nee. Schulden mag je in mindering trekken geloof ik.
Chanen schreef:Ik dacht dat ik begreep hoe stop limit orders werkten, maar vandaag kwam ik er achter dat ze om de een of andere reden gecanceld worden voordat ze worden voldaan, terwijl de prijs niet onder mijn minimum daalde. Iemand die mij kan uitleggen hoe dat precies zit?
Ik had de trigger op €3,05 gezet en de prijs op €3,00. Zodra de prijs onder de €3,05 dook zag ik dat de order getriggerd werd, maar er is nooit iets verkocht, terwijl de prijs niet onder de €3,00 kwam. Ikke nie snappe nie.