Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:06

Cleo mooi huis zeg! Jammer alleen dat je zo ver van de tv zit.
Wij hebben zelf de grote krabpaal weg gedaan en twee enkele gekocht. Werkt eigenlijk veel beter, want een van de katten zat aan de bank, maar de paal heeft daar een tijdje naast gestaan en nu laat hij de bank meestal met rust.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:08

Mooie kleur blauw daantjuhh!! En leuke inrichting zo met die tafeltjes en het kleed. Ik zou de schouw denk ik nog in z'n totaal matzwart verven. Zag in de vt wonen een voorbeeld. Erg mooi en zou bij het blauw ook mooi staan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:09

Kentaro schreef:
Ik heb laatst inderdaad nog een nep schapenvachtje bij de Ranzijn gekocht. Die ruikt inderdaad niet (en hondlief is er dolblij mee :D )

Ik heb het over echte vachten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:11

Cleo_ schreef:
Normaal lees ik alleen maar mee en reageer eigenlijk nooit.

Wij hebben een schapenvachtje van de Ikea, deze vond ik ook een beetje stinken. Paar keer buiten hangen doet al wonderen.
Helaas heeft de kat er een keer op gespuugd en heb ik hem met shampoo gewassen. Nu ziet hij er zo uit -O-
Heb nog geprobeerd hem/haar te borstelen, mocht niet meer baten helaas :')
[ Afbeelding ]

en als ik toch bezig ben..
Ik kan m'n draai er nog niet mee vinden.. ik vind het vloerkleed vreselijk, maar omdat mijn partner hem graag wilde hebben en zich verder niet met de inrichting bemoeid heb ik dat maar zo gelaten..
Zit vooral met het kattenmeubel in m'n maag, dat ding staat hoe dan ook nergens op z'n plek.
Maar onze 3 fluffies mogen zich niet uitleven op de meubels, dus hij moet toch ergens staan.

Oja dat gele ding moet ook nog een ander kleurtje krijgen :o

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat is er mis met je vel?

Je bank vind ik erg gaaf <3. Ik ben aan het sparen voor zoeen :j.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:17

Kaaaren schreef:
blokje onder de poten karijn? :P

Is een idee maar dan kunnen mijn kinderen niet goed meer bij de tafel en de tafel leent zich er niet voor. De poten lopen namelijk taps toe dus de blokjes worden dan heel iel.

Ik ga verder kijken voor leuke armloze Eames stoelen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:18

daantjuhhh schreef:
Hallo bokkers.
Een poosje terug heb ik stijl advies gevraagd in dit topic.

Inmiddels woon ik in mijn huisje en is het af. ( op gordijnen na )
[ [url=m/FdktXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BCclcu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CWonVw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi :j. Chique kleur blauw.

lor1_1984

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 23:17

Oooooh Bloembloem, die tafel! <3

Ik heb net besloten dat ik buiten het vervangen van de meubels niks meer doe aan het huis.
Hoop zomer 2018 een andere woning te hebben, welke ik iig van een gekleurde wand wil voorzien en lampen naar mijn smaak maar eerst maar kijken waar ik terecht kom.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 10:12

cleo, vind het schapenvacht juist erg mooi geworden nu! Ziet er veel echter uit!

daantjuhhh, wouw, wat een onwijs mooie kleur blauw op de muur!!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 10:21

Dat lijkt wel koningsblauw!

Ik lees verder mee op de achtergrond, hier ineens in een achtbaan beland. Gisteren akkoord over nieuwe functie op t werk en mag volgende week woensdag al starten := dus even heel wat dingen te regelen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:13

Over schoon achterlaten van een huis. Ik heb mijn huis verkocht voor de sloop maar nu heeft de koper bedacht er toch even in te gaan wonen. Beetje paniek voor mij want dan moet ik straks alles schoon gaan maken wat ik nu al maanden niet meer doe.
Ook is de wc bril stuk. Ik heb hem met tape vast gemaakt . Nu twijfel ik of ik een nieuwe zal kopen, die kost 75 euro omdat het een apart model is. Je hebt zo maar de kans dat er maar 3 maanden gewoond gaat worden. dilemma .

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:22

@MarjanB: Gefeliciteerd!

@Kohtje: Zou voor mij afhangen of ze het ook voor een sloopprijs hebben gekocht, voor bepaalde prijzen kun je natuurlijk gewoon verwachten dat je het alleen maar gaat slopen en dan zou dat misschien wel ver gaan. Dat gezegd, schoonmaken zou ik toch wel doen en waarschijnlijk zou ik ook die nieuwe bril kopen :') Omdat ik me anders zo opgelaten voel, maar dat zijn niet de afspraken die je hebt gemaakt bij verkoop, zij zijn degene die hun plannen veranderen niet jij

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 11:24

kohtje, ik ga helemaal met het antwoord van knabbelgirl mee! Alleen zou ik geen nieuwe bril van 75,00 kopen. Hebben zij de bril gezien in de staat dat hij nu is?? Zo ja, dan zou ik hem zeker niet vervangen.
Zo niet, is zoiets niet te verkrijgen via bijvoorbeeld MP of facebook??

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:25

daantjuhhh schreef:
vonneke schreef:
oe ik vind de donkerblauwe wand echt heel erg gaaf!

Dank je!
Vond het heel spannend. Toen ik de pot verf opende was het best wel vel van kleur.
Dus toen was ik een beetje bezorgt. Maar nadat het was opgedroogd, werd het helemaal de kleur die ik wilde

Welke kleur is dit? Het is precies wat wij ook willen <3

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:30

kohtje schreef:
Over schoon achterlaten van een huis. Ik heb mijn huis verkocht voor de sloop maar nu heeft de koper bedacht er toch even in te gaan wonen. Beetje paniek voor mij want dan moet ik straks alles schoon gaan maken wat ik nu al maanden niet meer doe.
Ook is de wc bril stuk. Ik heb hem met tape vast gemaakt . Nu twijfel ik of ik een nieuwe zal kopen, die kost 75 euro omdat het een apart model is. Je hebt zo maar de kans dat er maar 3 maanden gewoond gaat worden. dilemma .

Ik zou niks meer eraan doen, ook niet schoonmaken. Dat de koper zich opeens bedacht heeft er toch in te gaan wonen is toch niet jouw probleem? :?

@daantjuhhh, welke kleur is dat blauw precies? Het is echt heel mooi! :oo

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:31

Cleo_ schreef:

Wij hebben een schapenvachtje van de Ikea, deze vond ik ook een beetje stinken. Paar keer buiten hangen doet al wonderen.
Helaas heeft de kat er een keer op gespuugd en heb ik hem met shampoo gewassen. Nu ziet hij er zo uit -O-
[img=960x720]https://myalbum.com/photo/gDCFRfpxlyBy/720.jpg[/ig]

en als ik toch bezig ben..
Ik kan m'n draai er nog niet mee vinden.. ik vind het vloerkleed vreselijk, maar omdat mijn partner hem graag wilde hebben en zich verder niet met de inrichting bemoeid heb ik dat maar zo gelaten..
Zit vooral met het kattenmeubel in m'n maag, dat ding staat hoe dan ook nergens op z'n plek.
Maar onze 3 fluffies mogen zich niet uitleven op de meubels, dus hij moet toch ergens staan.

Oja dat gele ding moet ook nog een ander kleurtje krijgen :o

[img=960x720]https://myalbum.com/photo/GnUBPJBS90oj/720.jpg[/mg]
[img=960x720]https://myalbum.com/photo/56d3qK22Nop5/720.jpg[/ig]
[img=960x720]https://myalbum.com/photo/troCY7kPL7sB/720.jpg[/im]

Ik kom even binnenvallen :) Voor je kattenmeubel heb ik zo gauw geen oplossing, maar ik zou je wel aanraden om je kleed een kwartslag te draaien. Daarmee maak je je zithoek (gave bank en stoel trouwens!) een stuk ruimtelijker. Bovendien kun je dan mooi de stoel en bank verbinden, terwijl het kleed er nu net tussenin ligt.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:35

Cleo_ schreef:

[ Afbeelding ]

Ik vond deze tips, voor schapenvachten:

https://www.huidenenvachten.eu/c-247660 ... houdstips/

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:08

Ja het is echt gekocht voor de sloop. Is het niet meer waard om op te knappen. Zo eens langs de gamma, misschien is dit model goedkoop na gemaakt. De bril was al stuk bij koop van het huis.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 14:41

Dan zou ik er echt niet teveel geld aan uit geven!!

mamamiesje, super bedankt voor die link! Ideaal!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:00

En niet perfect passend , past meestal best goed genoeg in dit soort gevallen ;)
(Check ook even of er kortingsbonnen zijn voor het 1 of ander(regelmatig hebben de bouwmarkten x% korting op product naar keuze .... voordeel van pracis, mocht je die in de buurt hebben , die nemen ook kortingsbonnen van andere bouwmarkten aan)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:07

hierbij de nieuwe inrichting, dierenspulletjes nog niet opgeruimd :+

Afbeelding

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:18

Wel al een stuk meer lucht in de ruimte ;)
Hoe bevalt het jullie zelf zo ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 15:20

Ziet er al veel lichter uit :j , deur kan open nu!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:16

kohtje schreef:
Ja het is echt gekocht voor de sloop. Is het niet meer waard om op te knappen. Zo eens langs de gamma, misschien is dit model goedkoop na gemaakt. De bril was al stuk bij koop van het huis.

Nee joh dat zou ik echt niet doen! Het gros van de mensen (tenminste ik :') ) vervangt de wc bril toch. En ik ga er ook gewoon vanuit dat wanneer je in een 'nieuw' huis je moet gaan schoonmaken of verven waardoor er toch weer rotzooi wordt gemaakt.

TheJokerr volgens mij ziet dat er al veel beter uit! Alleen omdat de gordijnen dicht zijn kan ik het niet zo goed zien.

Cleo_ hele mooie inrichting! Behalve het kleed :') maar goed af en toe moet je de ander ook z'n ding gunnen he :))
Ik snap wat je bedoeld over de krabpaal, over het algemeen vind ik het ook erg lelijke dingen. Kun je misschien niet zelf iets maken? of kopen wat niet perse voor een kat is. Je zou misschien diverse plateaus aan je muur kunnen hangen als een soort trapje waar je katten op kunnen liggen. Die kun je dan aanpassen naar de stijl van je huis. Zoiets vind ik erg leuk bijvoorbeeld :
Afbeelding

Afbeelding

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/b6/fc/4f/b6fc4f4b1a5add4130488d5b9ae78356.jpg
Dan heb je natuurlijk nog wel het krabpaal probleem, misschien nog wat ideetjes.
Dit is misschien wel een beetje extreem maar wel gaaf.
Afbeelding

Voor als je iets kleiners wilt maar toch in je eigen stijl.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d7/19/8e/d7198e5b8fc40212f8aa4134304f8278.jpg

Dit is ook leuk en wat kleiner
Afbeelding
Oke ik draaf door _O- Voor onze kitten zijn we ook nog aan het nadenken over hoe en wat.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 18:29

TheJokerr schreef:
hierbij de nieuwe inrichting, dierenspulletjes nog niet opgeruimd :+

[ [url=m/mWTmvH.jpg]Afbeelding[/url] ]

het ziet er al een stuk ruimen er lichter uit, ook meer loopruimte omdat je grote tafel weg is, ik vind het een verbetering :) wat vind je er zelf van?

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:07

Partner vond tafeltje erg klein, maar mij bevalt het prima er kan op staan wat moet en je kan er makkelijker omheen manoeuvreren.

Kat vind hem geweldig die gaat er gewoon in liggen. gaat alleen wel aan het kleed krabben nu ze meer ruimte heeft om te ravotten. dus krabpaal stukje dichterbij gezet. totdat de deuren opengaan kan de krabpaal daar nog wel staan; voorlopig mag ze toch nog niet naar buiten.